Деловодна информация
02716"Югоизточно държавно предприятие" ДП –Централно управление
ПО-05-165 22/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
22/03/2019 (дд/мм/гггг)
02716-2018-0155 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Югоизточно държавно предприятие ДП 201617654
ул. Орешак № 15А
Сливен BG34 8800 България
Галина Попова +359 44622921
uidp@uidp-sliven.com +359 44622077

Интернет адрес/и

www.uidp-sliven.com

http://www.uidp-sliven.com/procedures/2467


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и управление на горски територии - държавна собственост и ловностопански дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техника за срок от две години
72590000      
Услуги

Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника(компютри,преносими компютри,хардуер и софтуер,принтери,копирни машини, монитори,UPS устройства,мрежово оборудване,модеми,рутери и др.техника в извънгаранционен срок) и доставка на рез. части,материали,консумативи за офис техника за срок от 2г.Обект на настоящата ОП е услуга,по смисъла на чл.3,ал.1,т.3 и чл.3 от ЗОП и доставка, по смисъла на и чл.3,ал.1,т.2 от ЗОП.Абонаментното и сервизно обслужване обхваща както наличната към откриване на процедурата офис техника,упомената в документацията,така и придобитата такава след този момент,и доставка на рез.части,материали,консумативи за офис техника,необх. за дейността на ЦУ на ЮИДП за срок от 2г.Предметът на поръчката е единен и неделим и не вкл. обособени позиции.Вид и брой на консумативите, материалите и резервните части: прогнозни количества, посочени в техническите спецификации. Изискванията към изпълнението на ОП са посочени в техническите спецификации.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
38190.04      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72590000      
30232000      
30124000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

В серв. база на изпълнителя или администр.сгради на ЦУ на ЮИДП,гр.Сливен,ул.”Орешак”№15а;Рег. офис гр.Бургас,ул.”Цар Иван Шишман”№8,ет.3;отдел„НРДДГ”,гр.Бургас,ж.к.Изгрев” до бл.№35

Абонаментното и сервизно обслужване обхваща както наличната към откриване на процедурата офис техника, така и придобитата такава след този момент, и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техника, необходими за дейността на ЦУ на ЮИДП за срок от две години. Предметът на поръчката е единен и неделим и не включва обособени позиции. Наличната към откриване на процедурата офис техника е подробно описана в документацията. В процедурата е предвидена опция за услугата и за допълнителни количества резервни части, материали, консумативи за офис техника в размер на 30% /тридесет на сто/ от общата стойност на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


В ОП е предвидена опция за у-та и за допъл.кол-ва резервни части, материали, консумативи за офис техника в размер на 30% от общата стойност на поръчката.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 198-448231 (напр. 2015/S 123-123456)   и  872433 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
17       „Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техника за срок от две години”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИНФО КОМПЮТЪРС ООД 119622241
ул. Цар Калоян 25
Твърдица BG342 8890 България
infokomputers@gmail.com +359 888781353
www...........bg +359 440000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
65000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38190.04      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bgna +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

на основание чл. 196, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба се подава в десет дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва