Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за ТП на НОИ – Монтана по обособени позиции |
11-2018-1015-11-150 |
30192000 |
|
|
Възлагането на обществената поръчка има за цел да бъдат сключени договори за периодични доставки на фабрично нови и неупотребявани канцеларски материали и принадлежности за офиса, необходими за обезпечаване работата на служителите на ТП на НОИ – Монтана. Видовете, техн. характеристики и съответните прогнозни количества за 24 месеца на канц. материали и принадлежности за офиса са описани в Прил. № 1 и Прил. № 2 към Техническите спецификации за изпълнение на поръчката. Възложителят си запазва правото да не заявява даден артикул или цялото количество при отпаднала необходимост или да заявява и над тези количества, в зависимост от нуждите на учреждението. Включените артикули в Прил. № 1 и Прил. № 2 не са изчерпателни по отношение на възможните видове канц. материали и принадлежности за офиса, които да бъдат доставяни. Възложителят си запазва правото да заявява и др. разновидности на канц. материали и принадлежности за офиса, фигуриращи в актуална ценова листа на изпълнителя на общ. поръчка |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
9000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса съгласно Приложение № 1 |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30199230
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312
Административната сграда на ТП на НОИ – Монтана с адрес: гр. Монтана, бул. „Трети март” № 76 | Периодични доставки на фабрично нови и неупотребявани канц. материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТП на НОИ - Монтана, по предварителна заявка на Възложителя до достигане на прогнозната стойност на обособената позиция от 6000,00 лв. без ДДС или до изтичане на 24 месеца от сключване на договора за възлагане. Прогнозните количества по Прил. № 1 са ориентировъчно посочени за срока на договора, като Възложителят си запазва правото да не заявява даден артикул или цялото количество при отпаднала необходимост или да заявява и над тези количества, в зависимост от нуждите на учреждението, както и да заявява и други разновидности канц. материали и принадлежности за офиса, фигуриращи в актуална ценова листа на изпълнителя на общ. поръчка, като за тях ползва търговска отстъпка от каталожната цена в размера, предложен от изпълнителя в ценовото му предложение. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят запазва правото си да заявява и други канц. материали и принадлежности за офиса със случаен или еднократен характер на потребност, извън посочените в Прил. № 1 към техн. спецификации, като изпълнителят ги доставя с предложен от него процент отстъпка от ценовата си листа към момента на подаване на съотв. заявка, но без да се превишава максимално определената стойност на обос. позиция.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Обособената позиция се финансира със средства от бюджета на НОИ.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, включени в Списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП съгласно Приложение № 2 |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22813000 22814000 22852000 22852100 30199500 30145100 30197220
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312
Административната сграда на ТП на НОИ – Монтана с адрес: гр. Монтана, бул. „Трети март” № 76 | Период. доставки на канц. материали и принадлежности за офиса, необходими за адм. дейност на ТП на НОИ - Монтана, по предварителна заявка на Възложителя до достигане на прогнозната стойност на обос. позиция от 3000,00 лв. без ДДС или до изтичане на 24 мес. от скл. на договора за възлагане. Поръчката по тази обос. позиция е запазена за участие съгл. чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. В нея могат да участват и др. заинтересовани лица по реда на чл.12, ал.7 от ЗОП. Прогн. количества по Прил. № 2 са ориентировъчно посочени за срока на договора, като Възложителят си запазва правото да не заявява даден артикул или цялото количество при отпаднала необходимост или да заявява и над тези количества, в зависимост от нуждите на учреждението, както и да заявява и други разновидности канц.материали и принадлежности за офиса, фигуриращи в актуална ценова листа на изпълнителя на общ. поръчка, като за тях ползва търговска отстъпка от католожната цена в размера, предложен от изпълнителя в ценовото му предложение. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят запазва правото си да заявява и други канц. материали и принадлежности за офиса със случаен или еднократен характер, извън посочените в Прил. № 2 към техническите спецификации, като изпълнителят ги доставя с предложен от него процент отстъпка от ценовата си листа към момента на подаване на съответната заявка, но без да се превишава максимално определената стойност на обос. позиция.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Участникът следва да отговаря на изискванията на чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП: 1.най-малко 30 на сто от състава им е от хора с увреждания или в неравностойно положение; 2.да са вписани в регистъра на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откр. на поръчката; 3.може да изпълни мин. 80 на сто от предмета й със собствен ресурс.
|
|