Деловодна информация
00530
Е-12-00-482#15 13/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0074 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
М. Топлодолска +359 298593269
m.toplodolska@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=3696


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абон. обс-не,текущ и авариен ремонт на с-мите за видеонаблюдение в сграда на ЦУ на НАП и в част от сграда, прeдоставена за упр-е на НАП.Поддръжка и ремонт на СКД в сграда на ТД на НАП ГДО.
50340000      
Услуги

1. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е извършване на абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от адм. сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. ”Врабча” № 23, и включва:
1.1. Абонаментно обслужване на системите за видеонаблюдение;
1.2. Ремонт на системата – при необходимост;
1.3. Доставка на резервни части – при необходимост.
2. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 2 е извършване на техническа поддръжка и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на системата за контрол на достъп (СКД) в адм. сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29.“ и включва:
2. 1. Техническата поддръжка на СКД;
2.2. Ремонт на системата – при необходимост;
2.3. Доставка и монтаж на резервни части - при необходимост.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Абонаментно обс-не,текущ и авариен ремонт на с-мите за видеонаблюдение в сграда на ЦУ на НАП и в част от сграда, прeдоставена за упр-е на НАП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Адм. сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от адм. сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. ”Врабча” № 23.

Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е извършване на абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от административна сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. ”Врабча” № 23, и включва:
1. Абонаментно обслужване на системите за видеонаблюдение, включващо:
1.1. Дейности, които следва да се извършват всеки месец: извършване на проф. преглед, контрол и тестване на камерите, DVR /цифрови видео рекордери/ и приложния софтуер; външен оглед на DVR и други, описани в Техническите спецификации на поръчката;
1.2. Преместване на елементи от системите, като част от абонаментното обслужване.
2. Ремонт на системата – при необходимост.
3. Доставка на резервни части – при необходимост.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА К1 - Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на ремонти    10т.
Цена
90т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е в размер до 10 000 лв. без ДДС.
Срок за изпълнение: 24 мес., считано от 01.03.2019 г. или до изчерпване на макс. стойност по дог-ра, в рамките на този срок. Подробно описание на срока за изпълннеие на поръчката се съдържа в раздел I, т. 4 от Техническите спецификации на поръчката.

II.2) Описание 1

Поддръжка и ремонт на СКД в сграда на ТД на НАП ГДО. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72253200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29

Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 е извършване на техническа поддръжка и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на системата за контрол на достъп в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29.“ и включва:
1. Техническата поддръжка на системата за контрол на достъп, включва:
1.1. Техн. преглед, след подадена заявка от възложителя: извършване на всички дейности, осигуряващи техн. изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системата за контрол на достъп; извършване на техн. преглед, контрол и тестване на системата, включваща контролерите с четци за безконтактни карти; конвертор за комуникация, софтуерните пакети, турникета, електромагнитите за врата, автомата, бутоните тип „Exit“; други, описани в Техн. спецификация на поръчката.
1.2. Преместване на елементи от системата.
2. Ремонт на системата – при необходимост.
3. Доставка и монтаж на резервни части – при неибходимост.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА К1-Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на ремонти    15т.
Цена
85т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 2 е в размер до 3 417 лв. без ДДС.
Срок за изпълнение: 24 месеца, считано от 18.12.2018 г. или до изчерпване на макс. стойност по договора, в рамките на този срок.Подробно описание на срока за изпълннеие на поръчката се съдържа в раздел II, т. 4 от Техническите спецификации на поръчката.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  863251 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
21    1   Абонаментно обс-не,текущ и авариен ремонт на с-мите за видеонаблюдение в сграда на ЦУ на НАП и в част от сграда, прeдоставена за упр-е на НАП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РВЦ“ ООД 837037253
ул. „Охрид“ №42
Шумен BG 9700 България
rvc_1@abv.bg +359 54800544
www.rvcbg.net +359 54800545
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорът по позиция № 1 е със срок на действие 24 месеца, считано от 01.03.2019г., или до изчерпване на максимално допустимата стойност по договора в размер до 10 000 лв. без ДДС, съответно 12 000 лв. с ДДС в рамките на този срок.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва