Абон. обс-не,текущ и авариен ремонт на с-мите за видеонаблюдение в сграда на ЦУ на НАП и в част от сграда, прeдоставена за упр-е на НАП.Поддръжка и ремонт на СКД в сграда на ТД на НАП ГДО. |
|
50340000 |
|
|
1. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е извършване на абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от адм. сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. ”Врабча” № 23, и включва: 1.1. Абонаментно обслужване на системите за видеонаблюдение; 1.2. Ремонт на системата – при необходимост; 1.3. Доставка на резервни части – при необходимост. 2. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 2 е извършване на техническа поддръжка и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на системата за контрол на достъп (СКД) в адм. сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29.“ и включва: 2. 1. Техническата поддръжка на СКД; 2.2. Ремонт на системата – при необходимост; 2.3. Доставка и монтаж на резервни части - при необходимост. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментно обс-не,текущ и авариен ремонт на с-мите за видеонаблюдение в сграда на ЦУ на НАП и в част от сграда, прeдоставена за упр-е на НАП |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50340000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Адм. сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от адм. сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. ”Врабча” № 23. | Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е извършване на абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от административна сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. ”Врабча” № 23, и включва: 1. Абонаментно обслужване на системите за видеонаблюдение, включващо: 1.1. Дейности, които следва да се извършват всеки месец: извършване на проф. преглед, контрол и тестване на камерите, DVR /цифрови видео рекордери/ и приложния софтуер; външен оглед на DVR и други, описани в Техническите спецификации на поръчката; 1.2. Преместване на елементи от системите, като част от абонаментното обслужване. 2. Ремонт на системата – при необходимост. 3. Доставка на резервни части – при необходимост. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
К1 - Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на ремонти 10т.
|
|
90т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е в размер до 10 000 лв. без ДДС. Срок за изпълнение: 24 мес., считано от 01.03.2019 г. или до изчерпване на макс. стойност по дог-ра, в рамките на този срок. Подробно описание на срока за изпълннеие на поръчката се съдържа в раздел I, т. 4 от Техническите спецификации на поръчката.
|
|
II.2) Описание 1
Поддръжка и ремонт на СКД в сграда на ТД на НАП ГДО. |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72253200
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29 | Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 е извършване на техническа поддръжка и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на системата за контрол на достъп в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29.“ и включва: 1. Техническата поддръжка на системата за контрол на достъп, включва: 1.1. Техн. преглед, след подадена заявка от възложителя: извършване на всички дейности, осигуряващи техн. изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системата за контрол на достъп; извършване на техн. преглед, контрол и тестване на системата, включваща контролерите с четци за безконтактни карти; конвертор за комуникация, софтуерните пакети, турникета, електромагнитите за врата, автомата, бутоните тип „Exit“; други, описани в Техн. спецификация на поръчката. 1.2. Преместване на елементи от системата. 2. Ремонт на системата – при необходимост. 3. Доставка и монтаж на резервни части – при неибходимост. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
К1-Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на ремонти 15т.
|
|
85т.
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 2 е в размер до 3 417 лв. без ДДС. Срок за изпълнение: 24 месеца, считано от 18.12.2018 г. или до изчерпване на макс. стойност по договора, в рамките на този срок.Подробно описание на срока за изпълннеие на поръчката се съдържа в раздел II, т. 4 от Техническите спецификации на поръчката.
|
|