Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-228 11/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00426-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл. Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова-Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550875

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по седем обособени позиции“
30200000      
Доставки

Обществената поръчка обхваща осигуряването на необходимите дейности по доставка и монтаж (където е приложимо) на обзавеждане и оборудване при условия, в количества и с качество, в пълно съответствие с изискванията, посочени в Техническа спецификация по съответната обособена позиция, кореспондиращи на нуждите на Община Кюстендил.
Доставката обхваща само ново оборудване и обзавеждане. Недопустимо е оферирането и доставянето на ремонтирано, рециклирано или втора употреба оборудване и обзавеждане. Доставката се извършва до мястото на изпълнение на поръчката с транспорт на изпълнителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
56187.97      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Мебели и обзавеждане“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

„Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов” №33А; „Център за интегрирани услуги” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 1, каб. 117;

посетителски стол -38бр., секция за документи-9бр., бюро – 8бр., офис стол-8бр.,ъглов диван-1бр.,канапе-3бр.,голяма елипсовидна маса-2бр.,малка маса- 4бр.,закачалка -3бр.,матрак-4бр.,гардероб -1бр.,гардероб-20бр.,нощно шкафче-20бр.,сушилник за дрехи-8бр.,легло-4бр.,аксесоари за баня - 2комплекта,шкаф за обувки-20бр.,кухненски шкаф-2комплекта,кухненска мивка и батерия-3бр.,дъска за гладене-1бр.,метален гардероб-2бр.,кош за дрехи-2бр.,огледало-1бр.,пластмасови столове-16бр.,пластмасова маса-4,бр.трапезен стол -20бр.,щори-100кв.м.,спешен шкаф-1бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Компютърно оборудване и периферия“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

„Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов” №33А; „Център за интегрирани услуги” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 1, каб. 117;

компютърна конфигурация -8бр.,принтер-2бр, мултифункционално устройство - 2бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособена позиция № 2 ще бъде възложена по реда на индивидуалната й стойност, на основание чл.21, ал.6 от ЗОП чрез сключване на договор на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. Стойността на обособената позиция не надхвърля 156 464 лв. и общата стойност на обособената позиция, възложена директно не да надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.

II.2) Описание 1

“Бяла техника и кухненско оборудване“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

„Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов” №33А; „Център за интегрирани услуги” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 1, каб. 117;

TV и поставка за TV-2бр.,прахосмукачка -3бр.,готварска ел. печка-2бр.,хладилник-3бр.,пералня-3бр.,абсорбатор-2бр.,микровълнова фурна-2бр.,съдомиялна-2бр.,диспенсър за вода-1бр.,тример-1бр.,СКШ с двукоритна мивка-1бр, ютия-1бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Спортни уреди и оборудване“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

„Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов” №33А; „Център за интегрирани услуги” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 1, каб. 117

велоергометър-1бр.,стълба за рхабилитация-1бр.,шведска стена-1бр.,многофункционален модул-1бр.,дюшек-1бр.,люлка-2бр.,топка с релефна повърхност-1бр.,твърда топка с релефна повърхност за масаж-1бр.,топка с форма на фъстък, с грапава повърхност-1,топка с грапава повърхност-1бр.,сензибол-1бр.пейка за съблекалня-1бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Стоки, включени в Списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39512000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

„Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Ефрем Каранов” №33А; „Център за интегрирани услуги” с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” 6, ет. 1, каб. 117;

постелъчно бельо и завивки-48 комплекта, покривка-10бр.,съдове за готвене и прибори за хранене- 108 комплекта
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Електроуреди за нуждите на ДГ „Здравец“, гр. Кюстендил“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

ДГ „Здравец“, ул. „Велбъжд“ №7, гр. Кюстендил.

Печка-1бр., Газов хокер-2бр., Електрическа пекарна-1бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на Компютърно оборудване и периферия“ по проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 “Изграждане на Център за работа с деца на улицата“ по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Център за работа с деца на улицата, ул. „Власина“ №3, гр. Кюстендил.

компютри и периферия-19бр.,аудио система-1бр.,мултимедия и екран-1бр.,принтер-8бр.,TV и поставка за TV-1бр.,мултифункционално устройство-2бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 „Изграждане на Център за работа с деца на улицата“, ОПРР 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  877977 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-157    1   „Мебели и обзавеждане“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт бизнес къмпани ЕООД 201741844
ул. Стоетов № 127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 00000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19523      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18356      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-196    3   “Бяла техника и кухненско оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 09766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8752      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8184.76      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-197    4   „Спортни уреди и оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1975      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1935.21      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-158    5   „Стоки, включени в Списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт бизнес къмпани ЕООД 201741844
ул.Столетов № 127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 00000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9912      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6771      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-182    6   „Електроуреди за нуждите на ДГ „Здравец“, гр. Кюстендил“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
17.05.2019 14:44 ч. :  03/06/2019 служебно вписване
затвори
 История 05/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Топ комерс груп ЕООД 131232713
бул.Тоор Каблешков № 1
София BG411 1000 България
sales.top@abv.bg +359 887424361
+359 000000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11289      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7467      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-139    7   „Доставка на Компютърно оборудване и периферия“ по проект № BG16RFOP001-1.030-0006-C02 “Изграждане на Център за работа с деца на улицата“ по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Асап ЕООД 175370880
бул. Цар Борис ІІІ, № 93-95, ет.2, офис 1’/прим/
София BG411 1000 България
bids@asap.bg +359 24475100
+359 24233587
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13474      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва