Деловодна информация
00958
321 01/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00958-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

В и К ООД Кърджали 000225011
бул.България №88
Кърджали BG425 6600 България
Иванка Павлова +359 36165202
wik_kardzhali@abv.bg +359 36164655

Интернет адрес/и

https://vik-kardzhali.com/profilkupuvachi/view/?id=118

https://vik-kardzhali.com/profilkupuvachi/catsel


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

5. Инкасиране на суми от услуги, предлагани от “В И К”ООД Кърджали за абонати на дружеството
79940000      
Услуги

Потребителите са длъжни за заплащат ползваните от тях В и К услуги в 30-дневен срок от датата на издаваната ежемесечно или при уговорен друг период фактура. При забава те дължат заплащане и на обезщетение в размер на законната лихва върху главницата. Плащанията се извършват в брой на каси, по банков път, чрез директен превод или чрез разплащателна сметка, като В и К операторът може да въвежда и други форми на плащане.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
336000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

територията на РБългария

Инкасираните on-line суми се превеждат по сметка на Възложителя - в срок до два работни дни.Изпълнителят следва да разполага и да поддържа от свое име и за своя сметка необходимата техника, съоръжения и консумативи за изпълнение на поръчката.Изпълнителят следва да предоставя на Възложителя ежедневна справка за инкасираните суми по каси / обособени пунктове /.Изпълнителят на обществената поръчка да носи пълна отговорност по съхраняването и охраната на събраните парични средства;Участникът да разполага с необходимия персонал за изпълнение на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги с ресурси на Изпълнителя и с пунктове разположени в населените места на територията обслужвана от „В и К” ООД гр.Кърджали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

област Кърджали

Инкасираните on-line суми се превеждат по сметка на Възложителя - в срок до два работни дни.зпълнителят следва да разполага и да поддържа от свое име и за своя сметка необходимата техника, съоръжения и консумативи за изпълнение на поръчката.Изпълнителят следва да предоставя на Възложителя ежедневна справка за инкасираните суми по каси / обособени пунктове /.Изпълнителят на обществената поръчка да носи пълна отговорност по съхраняването и охраната на събраните парични средства;Участникът да разполага с необходимия персонал за изпълнение на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги по предварително разпечатани фактури за 56 населени места в област Кърджали (с опция този брой да нарастне с още до 100 населени места) с ресурси на Възложител 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

област Кърджали

Възложителят предоставя на Изпълнителя необходимата информация и документация за осъществяването предмета на поръчката по обособената позиция № 3 до 6-то число /включително/на месеца, както следва: напечатани фактури по населени места с разписка(по образец на Възложителя), от която след заплащане на всеки абонат (клиент) се предоставя фактурата за дължимите суми;, а разписката остава за Изпълнителя;опис в два екземпляра за задълженията по абонати за месеца, включващ обща стойност на задължението и броя на фактурите по обособени пунктове и населени места; файл с база данни за ръчни разписки с цел отпечатване на касов бон с реквизити отговарящи на Изискванията на наредба Н 18 в пощенските станции; заплаща стойността на пощенските пратки изпратени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до офисите му, с вложени фактури с ръчни разписки, съгласно действащите в момента на извършване на услугите „Цени на услуги, включени в универсалната пощенска услуга.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  882553 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    1   Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИЗИПЕЙ АД 131344648
ул.Иван Вазов №16
София BG411 1000 България
office@easypay.bg +359 29210860
+359 29879131
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

180000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    2   Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги с ресурси на Изпълнителя и с пунктове разположени в населените места на територията обслужвана от „В и К” ООД гр.Кърджали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Български пощи ЕАД 121396123
ул.Акад.Стефан Младенов/АРСО П №1 бл.31
София BG411 1000 България
DianaK@BGPOST.BG +359 32276208
+359 32276205
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

140000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    3   Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги по предварително разпечатани фактури за 56 населени места в област Кърджали (с опция този брой да нарастне с още до 100 населени места) с ресурси на Възложител
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Български пощи ЕАД 121396123
ул.Акад.Стефан Младенов №1 бл.31
София BG411 1000 България
DianaK@BGPOST.BG +359 32276208
+359 32276205
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва