Деловодна информация
00536
ПД-03-63 01/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00536-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Проф. д-р Стоян Киркович АД 123535874
ул. Ген. Столетов 2
Стара Загора BG344 6000 България
Силвина Христозова +359 42605443
mbalad_sz_zop@mail.bg +359 42601125

Интернет адрес/и

www.umbal.org%20

http://umbal-kirkovich.org/kancelarski/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА УМБАЛ ПРОФ. Д-Р СТОЯН КИРКОВИЧ АД 858010
30192000      
Доставки

Пълният обхват на поръчката включва избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали. Обществената поръчка се разделя на 6 обособени позиции. Отделните номенклатури, включени във всяка обособена позиция и обособените позиции са описани в техническата спецификация – приложение № 1 към настоящата документация . Участник може да участва за една, няколко или всички обособени позиции. В отделна колона на техническата спецификация – приложение № 1 от настоящата документация – е посочена максимална пределна цена на всяка обособена позиция.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
41317.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

ДОСТАВКА НА ИЗДЕЛИЯ ОТ ХАРТИЯ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставката на канцеларски материали се извършва във вещевия склад на УМБАЛ "Проф. д-р Ст. Киркович" АД - р. Стара Загора, ул. Ген. Столетов № 2

Съгласно приложената техническа спецификация Приложение № 1 от утвърдената документация от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП, при липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, сключеният с участник, определен за изпълнител, договор може да продължи своето действие изцяло или частично до сключване на нов договор, но не повече от 6месеца чрез подписване на допълнително споразумение. Ст/та на договора се определя като предложената цена е за 24 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

НАПРАВЛЕНИЕ ЗА ХОСПИТАЛИЗАЦИЯ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставката на канцеларски материали се извършва във вещевия склад на УМБАЛ "Проф. д-р Ст. Киркович" АД - р. Стара Загора, ул. Ген. Столетов № 2.

Съгласно приложената техническа спецификация Приложение № 1 от утвърдената документация от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП, при липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, сключеният с участник, определен за изпълнител, договор може да продължи своето действие изцяло или частично до сключване на нов договор, но не повече от 6месеца чрез подписване на допълнително споразумение. Ст/та на договора се определя като предложената цена е за 24 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставката на канцеларски материали се извършва във вещевия склад на УМБАЛ "Проф. д-р Ст. Киркович" АД - р. Стара Загора, ул. Ген. Столетов № 2.

Съгласно приложената техническа спецификация Приложение № 1 от утвърдената документация от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП, при липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, сключеният с участник, определен за изпълнител, договор може да продължи своето действие изцяло или частично до сключване на нов договор, но не повече от 6месеца чрез подписване на допълнително споразумение. Ст/та на договора се определя като предложената цена е за 24 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

TОНЕР КАСЕТИ ЗА ПРИНТЕР 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставката на канцеларски материали се извършва във вещевия склад на УМБАЛ "Проф. д-р Ст. Киркович" АД - р. Стара Загора, ул. Ген. Столетов № 2.

Съгласно приложената техническа спецификация Приложение № 1 от утвърдената документация от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП, при липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, сключеният с участник, определен за изпълнител, договор може да продължи своето действие изцяло или частично до сключване на нов договор, но не повече от 6месеца чрез подписване на допълнително споразумение. Ст/та на договора се определя като предложената цена е за 24 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

TОНЕР КАСЕТИ ЗА ПРИНТЕР С ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПЪЛНЕНЕ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставката на канцеларски материали се извършва във вещевия склад на УМБАЛ "Проф. д-р Ст. Киркович" АД - р. Стара Загора, ул. Ген. Столетов № 2.

Съгласно приложената техническа спецификация Приложение № 1 от утвърдената документация от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП, при липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, сключеният с участник, определен за изпълнител, договор може да продължи своето действие изцяло или частично до сключване на нов договор, но не повече от 6месеца чрез подписване на допълнително споразумение. Ст/та на договора се определя като предложената цена е за 24 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ТОНЕР КАСЕТИ ЗА КОПИРНА МАШИНА 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставката на канцеларски материали се извършва във вещевия склад на УМБАЛ "Проф. д-р Ст. Киркович" АД - р. Стара Загора, ул. Ген. Столетов № 2.

Съгласно приложената техническа спецификация Приложение № 1 от утвърдената документация от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП, при липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, сключеният с участник, определен за изпълнител, договор може да продължи своето действие изцяло или частично до сключване на нов договор, но не повече от 6месеца чрез подписване на допълнително споразумение. Ст/та на договора се определя като предложената цена е за 24 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  858007 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    3   КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД 201380867
УЛ. УСТА КОЛЬО ФИЧЕТО
ВАРНА BG331 9009 България
sales@offex.bg +359 29708260
+359 29708260
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21999.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    4, 5 и 6   обособена позиция №4-TОНЕР КАСЕТИ ЗА ПРИНТЕР, обособена позиция №5- TОНЕР КАСЕТИ ЗА ПРИНТЕР С ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПЪЛНЕНЕ, обособена позиция №6-ТОНЕР КАСЕТИ ЗА КОПИРНА МАШИНА
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС - БЪЛГАРИЯ ООД 130332479
Ж.К. МЛАДОСТ, УЛ. АННА АХМАТОВА № 9
СОФИЯ BG411 1729 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
+359 29752073
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19318.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.срс.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва