Деловодна информация
00226
ЕП-8 01/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/03/2019 (дд/мм/гггг)
00226-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
пл. Възраждане № 2
Плевен BG314 5800 България
Христина Балинова +359 64881226
stefan.milev@pleven.bg +359 64822242

Интернет адрес/и

www.pleven.bg

http://www.pleven.bg/bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОУ „КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“ - обект от образователната инфраструктура на гр. Плевен по четири обособени позиции ОП-12
39000000      
Доставки

Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОУ „КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“ - обект от образователната инфраструктура на гр. Плевен по четири обособени позиции както следва:
Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване;
Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване, периферни устройства и аудио оборудване;
Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на климатична техника
Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на оборудване за медицински кабинет
Минималните изисквания и характеристики на обзавеждането и оборудването са подробно описани в РАЗДЕЛ 1 Технически спецификации за всяка обособена позиция.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
125930      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

сградата на ОУ „Климент Охридски“ в гр. Плевен, ж.к. Дружба 1 микрорайон, с идентификатор 56722.667.775.1; 56722.667.775.2; 56722.667.775.3; 56722.667.775.4; 56722.667.775.5; 56722.667.775.6; 56722.66

Маси - ученическа едноместни - 364 бр., различни размери и двуместни - 156 бр., ученически столове - 685 бр., Бюро – учителско - 26 бр., Стол – учителски - 26 бр., Стол – посетителски за учителска стая - 60 бр., Модулна секция - 80/40/200-Н - 26 бр., Стенна закачалка с 13 двойни кукички - 10 бр., Диван - 3-ка, екокожа - 3 бр., Фотьойл - екокожа - 4 бр., Архивен метален шкаф с 2 врати и 4 рафта 80 х 43,5 х 199 см - 2 бр., Коркова дъска с алуминиева рамка 90*120-15 бр., Скамейка метал и дърво 168*64 н- 84 см-10 бр., Модулни шкафове училищна библиотека – овална, полукръг, 3 детайла, L90, W90, H 79,8 - 1 комплект, Модулни четирикрилни гардеробчета 120*105*35-50 бр., Офис бюро 118Х65 Н=76 см -6бр., Офис секция модулна - 12бр., Шкаф с 12 клетки и вратички със заключване 120*30*85 см-24 бр., Табуретки размери: 38/38/37 см.-10 бр., Килим 185/270 см.-3 бр., Щори - вертикални, текстилни - 300 кв. м., Електрическа готварска печка – 4 зони на готвене, ел. фурна, клас А; Шкафове кабинет готварство
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение (СД)    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в областта на образованието“, който се осъщ. с фин. подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 025-052767 (напр. 2015/S 123-123456)   и  828036 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ИРО-2365    1   Доставка и монтаж на обзавеждане и кухненско оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД 175123092
ул. Родопски извор № 40 вх. В ет. 3 ап. 32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 24011000
www.bsi.group@abv.bg +359 24011000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
156157      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

125930      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва