Деловодна информация
00398
862 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00398-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет /МУ/ - София - Ректорат 831385737
бул. Академик Иван Евстратиев Гешов № 15 (сградата на НЦОЗА), ет. 10, стая 20, 22 и 24
София BG411 1431 България
Марта Генсузова +359 28510879
zop@mu-sofia.bg +359 29515087

Интернет адрес/и

http://mu-sofia.bg/

http://pk.mu-sofia.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/12-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8/00398-2018-0009


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на оригинални и съвместими консумативи за разпечатваща техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет – София за срок от две години по 6 обособени позиции“
30125100      
Доставки

Поръчката е разделена на 6 обособени позиции както следва:
Об.поз.1„Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Lexmark“. Прогнозно количество-968бр.
Об.поз.2„Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (HP)“.Прогнозно количество- 367бр.
Об.поз.3 „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Brother“.Прогнозно количество - 225бр.
Об.поз.4 „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Canon“.Прогнозно количество- 101бр.
Об.поз.5 „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки“.Прогнозно количество-356 бр.
Об.поз.6„Доставка на съвместими консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки“.Прогнозно количество-1924 бр.
Конкретните модели устройства и вида на консумативите са подробно описани в Техн. спецификация–общо по позиции / Приложение №1а/ от документацията за общ. поръчка
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
339351.72      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Lexmark“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313

Доставките се извършват до складовите помещения на Ректората и звената на Медицински университет-София на територията на гр.София и гр.Враца.

Предметът на обособената позиция е периодична доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Lexmark. Конкретните модели устройства и вида на консумативите са подробно описани в Техническа спецификация – общо по позиции – Приложение № 1а от документацията за обществена поръчка. Прогнозно количество - 968 бр. , като Възложителя си запазва правото да не поръчва цялото прогнозно количество консумативи. До 10-то число на първия месец от съответното тримесечие контактните лица от Ректората, респективно звената – крайни получатели изготвят и изпращат на Изпълнителя възлагателни писма с посочени вид и количества консумативи. Доставките се извършват в срок до 10 календарни дни, считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (HP)“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до складовите помещения на Ректората и звената на Медицински университет-София на територията на гр.София.

Предметът на обособената позиция е периодична доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (HP). Конкретните модели устройства и вида на консумативите са подробно описани в Техническа спецификация – общо по позиции – Приложение № 1а от документацията за обществена поръчка. Прогнозно количество -367бр. , като Възложителя си запазва правото да не поръчва цялото прогнозно количество консумативи. До 10-то число на първия месец от съответното тримесечие контактните лица от Ректората, респективно звената – крайни получатели изготвят и изпращат на Изпълнителя възлагателни писма с посочени вид и количества консумативи. Доставките се извършват в срок до 10 календарни дни, считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Brother“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до складовите помещения на Ректората и звената на Медицински университет-София на територията на гр.София.

Предметът на обособената позиция е периодична доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Brother. Конкретните модели устройства и вида на консумативите са подробно описани в Техническа спецификация – общо по позиции – Приложение № 1а от документацията за обществена поръчка. Прогнозно количество -225 бр. , като Възложителя си запазва правото да не поръчва цялото прогнозно количество консумативи. До 10-то число на първия месец от съответното тримесечие контактните лица от Ректората, респективно звената – крайни получатели изготвят и изпращат на Изпълнителя възлагателни писма с посочени вид и количества консумативи. Доставките се извършват в срок до 10 календарни дни, считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Canon“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313

Доставките се извършват до складовите помещения на Ректората и звената на Медицински университет-София на територията на гр.София и гр.Враца.

Предметът на обособената позиция е периодична доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Canon. Конкретните модели устройства и вида на консумативите са подробно описани в Техническа спецификация – общо по позиции – Приложение № 1а от документацията за обществена поръчка. Прогнозно количество - 101бр. , като Възложителя си запазва правото да не поръчва цялото прогнозно количество консумативи. До 10-то число на първия месец от съответното тримесечие контактните лица от Ректората, респективно звената – крайни получатели изготвят и изпращат на Изпълнителя възлагателни писма с посочени вид и количества консумативи. Доставките се извършват в срок до 10 календарни дни, считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до складовите помещения на Ректората и звената на Медицински университет-София на територията на гр.София.

Предметът на обособената позиция е периодична доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки. Конкретните модели устройства и вида на консумативите са подробно описани в Техническа спецификация – общо по позиции – Приложение № 1а от документацията за обществена поръчка. Прогнозно количество - 356 бр. , като Възложителя си запазва правото да не поръчва цялото прогнозно количество консумативи. До 10-то число на първия месец от съответното тримесечие контактните лица от Ректората, респективно звената – крайни получатели изготвят и изпращат на Изпълнителя възлагателни писма с посочени вид и количества консумативи. Доставките се извършват в срок до 10 календарни дни, считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на съвместими консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до складовите помещения на Ректората и звената на Медицински университет-София на територията на гр.София.

Предметът на обособената позиция е периодична доставка на съвместими консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки. Конкретните модели устройства и вида на консумативите са подробно описани в Техническа спецификация – общо по позиции – Приложение № 1а от документацията за обществена поръчка.Прогнозно количество - 1924
бр. , като Възложителя си запазва правото да не поръчва цялото прогнозно количество консумативи. До 10-то число на първия месец от съответното тримесечие контактните лица от Ректората, респективно звената – крайни получатели изготвят и изпращат на Изпълнителя възлагателни писма с посочени вид и количества консумативи. Доставките се извършват в срок до 10 календарни дни, считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 202-458709 (напр. 2015/S 123-123456)   и  873440 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-7    1   „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Lexmark“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация „Панда“ 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
nikolay.sabev@fffice1.bg +359 29766816
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
198500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

148989.83      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-8    6   „Доставка на съвместими консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Тонер Съпорт ООД 200410097
ул. проф. Иван Георгов № 14А
София BG411 1220 България
evisockii@tonersupport.com +359 884921478
+359 29808855
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
53150.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

45692.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-10    4   „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Canon“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29430566
+359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10455.38      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-11    3   „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Brother“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29430566
+359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
36200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33330.99      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-12    2   „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (HP)“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29430566
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
51000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38083.62      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-13    5   „Доставка на оригинални консумативи за копирни и печатащи устройства с различни марки“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел - 98 ООД 121798467
бул. Христо смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29430566
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
63200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

62799.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356-113
http://www.cpc.bg +359 29807-315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356-113
http://www.cpc.bg +359 29807-315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва