Деловодна информация
00118
1200 - 175 25/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
25/02/2019 (дд/мм/гггг)
00118-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Христо Георгиев, инж. Гинка Тужарова +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2018-005


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставки на оборудване и обзавеждане по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен” за четири образователни институции: ДГ „Зорница”, ДГ „Детство”, ДГ „Мак”, ДГ „Виржин и Хаик
39161000      
Доставки

Настоящата поръчка включва доставки и монтаж на обзавеждане, включително мебели и части от вътрешното обзавеждане на сградите, обект на интервенция; доставки и монтаж на специализирано дидактическо оборудване - компютърни системи, устройства за сканиране и печат, презентационна техника; специализирано санитарно и кухненско оборудване – оборудване за помещения за сервиране, оборудване за стерилизация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
137006.64      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване за ДГ „Детство“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39161000      
38652100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

ДГ „Детство“, гр. Сливен

Настоящата поръчка включва доставки и монтаж на обзавеждане, включително мебели и части от вътрешното обзавеждане на сградите, обект на интервенция; доставки и монтаж на специализирано дидактическо оборудване - компютърни системи, устройства за сканиране и печат, презентационна техника; специализирано санитарно и кухненско оборудване – оборудване за помещения за сервиране, оборудване за стерилизация.
Обемът на поръчката по обособена позиция № 1 е следния:1.Детско легло-двойно "сандвич" - 72 бр.; 2.Дидактичен шкаф - 12 бр.;3. Детски маси - 50 бр.; 4.Детски столчета - 100 бр.; 5. Детски гардеробчета 4 крила - 22 бр.; 6. Детска кухня - 6 бр.; 7.Детска секция "ябълка" - 3 бр.; 8. Детска секция "круша" - 3 бр.; 9. Детско столче тапицирано - 24 бр.; 10. Детска масичка - 6 бр.; 11. Детска пейка - 12 бр.; 12. Килими - 13 бр.; 13. Шкаф за баня - 13 бр.; 14. Гардероб четирикрилен офис - 7 бр.; 15.Учителско бюро - 5 бр.; 16. Бяла дъска - 6 бр.;17. Пейки - 6 бр.;18. Стелажи за склад - 4 бр.; 19.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен", Оперативна програма „Региони в растеж“, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, процедура за предоставяне на б

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване за ДГ „Зорница“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39161000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

ДГ „Зорница“, гр. Сливен

Настоящата поръчка включва доставки и монтаж на обзавеждане, включително мебели и части от вътрешното обзавеждане на сградите, обект на интервенция; доставки и монтаж на специализирано дидактическо оборудване - компютърни системи, устройства за сканиране и печат, презентационна техника; специализирано санитарно и кухненско оборудване – оборудване за помещения за сервиране, оборудване за стерилизация.
Обемът на поръчката по обособена позиция № 2 е следния:1. Детски гардеробчета - 84 бр.; 2.Детски легла - 168 бр.; 3.Дюшек за легло - 168 бр.; 4. Стерилизатор - 6 бр.; 5.Количка за сервиране - 6 бр.; 6. Детски пейки - 12 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен", Оперативна програма „Региони в растеж“, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, процедура за предоставяне на б

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване за ДГ „Мак“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39161000      
33191100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

ДГ „Мак“, гр. Сливен

Настоящата поръчка включва доставки и монтаж на обзавеждане, включително мебели и части от вътрешното обзавеждане на сградите, обект на интервенция; доставки и монтаж на специализирано дидактическо оборудване - компютърни системи, устройства за сканиране и печат, презентационна техника; специализирано санитарно и кухненско оборудване – оборудване за помещения за сервиране, оборудване за стерилизация.
Обемът на поръчката по обособена позиция № 3 е следния:1. Дидактичен шкаф - 7 бр.; 2.Детска кухня - 7 бр.; 3. Детски кът за игра - 7 бр.; 4. Контейнер за играчки - 7 бр.; 5.Флипчарт - 7 бр.; 6. Ракли за сядане - 7 бр.; 7. Интерактивна дъска - 2 бр.; 8.Пейки за сядане - 10 бр.; 9. Пейки за физическо - 4 бр.; 10. Бяла дъска - 7 бр.; 11. Стерилизатор - 3 бр.; 12. Учителско бюро - 8 бр.; 13. Директорски стол - 8 бр.; 14. Лаптопи - 8 бр.; 15. Комплект пътни знаци 10 бр. - 4 бр.; 16. Изтеглящи легла тип сандвич - 10 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен", Оперативна програма „Региони в растеж“, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, процедура за предоставяне на б

II.2) Описание 1

„Доставка на оборудване за ДГ „Виржин и Хаик Папазян“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39161000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

ДГ„Виржин и Хаик Папазян“ – гр. Сливен

Настоящата поръчка включва доставки и монтаж на обзавеждане, включително мебели и части от вътрешното обзавеждане на сградите, обект на интервенция; доставки и монтаж на специализирано дидактическо оборудване - компютърни системи, устройства за сканиране и печат, презентационна техника; специализирано санитарно и кухненско оборудване – оборудване за помещения за сервиране, оборудване за стерилизация.
Обемът на поръчката по обособена позиция № 4 е следния:1. Разтегателни легла за детска градина - 18 бр.; 2.Изтеглящи легла - тип сандвич - 48 бр.; 3. Секционни шкафове - ниски, цветни - 6 бр.; 4. Мебели за групите - секции - 12 бр.; 5. Гардеробчета - 40 бр.; 6. Подиум, завеси - театрален салон - 1 бр.; 7. Интерактивна дъска - 7 бр.; 8. Офиси за сервиране - 1 бр.; 9.Комплект мебели - администрация - 1 бр.; 10. Лаптоп - 7 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж – П1    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен", Оперативна програма „Региони в растеж“, приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, процедура за предоставяне на б

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 066-146514 (напр. 2015/S 123-123456)   и  840740 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    1   „Доставка на оборудване за ДГ „Детство“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

«Българска училищна индустрия» ООД 175123092
ул. Родопски извор № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 895414885
+359 24011000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
46934.88      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35670.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    2   „Доставка на оборудване за ДГ „Зорница“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

«Амо» ЕООД 831589871
ж.к. «Хиподрума» бл. 128, вх. Б, ап. 54
София BG411 1612 България
office@amo-bg.com +359 29761000
+359 29582642
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
39606.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

30060.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    3   „Доставка на оборудване за ДГ „Мак“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

«Смарт бизнес къмпани» ЕООД 201741844
бул. «Столетов» 127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25718.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

22802.24      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4    4   „Доставка на оборудване за ДГ „Виржин и Хаик Папазян“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

«Смарт бизнес къмпани» ЕООД 201741844
бул. «Столетов» 127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
62541.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

48474.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 3085 от 31.12.2018 г., за определяне на изпълнители на четирите обособени позиции на обществената поръчка е получено от шест участници на 03.01.2019 г. и от един участник на 05.01.2019 г. Крайният срок за обжалване е 15.01.2019 г., включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител № 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва