Деловодна информация
00073
 
да
да
21/02/2019 (дд/мм/гггг)
00073-2018-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
инж.Цанко Бояджиев, Надя Петрова, Александър Колев +359 62619512/ +359 62619229
mop_vt@abv.bg +395 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/604


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на обзавеждане и оборудване по проект „Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по позиции:
39290000      
Доставки

Доставка на обзавеждане и оборудване по проект„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по позиции:Обособена позиция №1: Доставка на мебели и обзавеждане;Обособена позиция №2: Доставка на бяла и черна техника; Обособена позиция №3: Доставка на компютри (настолни и преносими), периферия и оборудване Обособена позиция №4: Доставка на кухненска посуда , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;Обособена позиция №5: Доставка на домашни потреби; Обособена позиция №6: Доставка на инвентар за поддържане на дворни площи; Обособена позиция №7: Доставка на специализиран модул за сензорна градина; Обособена позиция №8: Доставка на постелъчен инвентар , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП ; Обособена позиция №9: Доставка на специализирано оборудване за деца с тежки множествени увреждания ; Обособена позиция №10: Доставка на дидактически материали; Доставките по ОП № 9 и №10 ще бъдат възл. по реда на съотв. им индив. стойност на основ. чл.21, ал.6 ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
74675.82      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на мебели и обзавеждане 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39300000      
39150000      
39143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, улица "Симеон Велики" №3

Позицията включва доставка и монтаж на различни мебели и обзавеждане - включва доставка на посет. стол – 50 бр., модулни системи кухня – 2 бр., шкафове - с плъзгащи или отваряеми врати ., работни и трапезни маси и други артикули от различни материали за обзавеждане и оборудване на обектите. Всички артикули, тяхното количество и технически параметри и характеристики са подробно описани в Техническата спецификация приложена към документацията за участие.
Изпълнението на доставката и монтажът на предвиденото обзавеждане и оборудване ще се извърши поетапно, след приключване на строително-монтажните работи , което се очаква да се случи в края на 2018г. до средата на 2019 год. Крайният срок за изпълнение на строителството е 12.02.2020 г.
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят или упълномощен негов представител възлага писмено видовете и количествата оборудване и обзавеждане в зависимост от конкретния обект с възлагателно писмо до Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж - П1    30%
Цена
70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG16RFOP001-5.001-0033-C01, проект:„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на бяла и черна техника 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
39290000      
39713430      
39711360      
39711362      
39711430      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр.Велико Търново, ул. "Симеон Велики"№3

Позицията включва Доставка на бяла и черна техника - включва доставка и монтаж на различни видове бяла и черна техника - прахосмукачка - 2бр., телевизори - 3бр.,съдомиялна машина -2 бр., сушилня -1 бр., пералня - 1бр. и други артикули необходими за цялостно обзавеждане на обектите. Всички артикули, тяхното количество и технически параметри и характеристики са подробно описани в Техническата спецификация приложена към документацията за участие.
Изпълнението на доставката и монтажът на предвиденото обзавеждане и оборудване ще се извърши поетапно, след приключване на строително-монтажните работи , което се очаква да се случи в края на 2018г. до средата на 2019 год. Крайният срок за изпълнение на строителството е 12.02.2020 г.
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят или упълномощен негов представител възлага писмено видовете и количествата оборудване и обзавеждане с възлагателно писмо до Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж - П1    30%
Цена
70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG16RFOP001-5.001-0033-C01, проект:„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на компютри (настолни и преносими), периферия и оборудване 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
30213100      
30125110      
30232110      
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр.Велико Търново, ул. "Симеон Велики" №3

Позицията включва Доставка на компютри (настолни и преносими), периферия и оборудване - включва доставка и монтаж на различни видове персонални компютри комплектс с монитор -7бр., преносими компютри - 7бр., външен хард диск - 8бр. и други артикули необходими за оборудване на обекта. Всички артикули, тяхното количество и технически параметри и характеристики са подробно описани в Техническата спецификация приложена към документацията за участие.
Изпълнението на доставката и монтажът на предвиденото обзавеждане и оборудване ще се извърши поетапно, след приключване на строително-монтажните работи , което се очаква да се случи в края на 2018г. до средата на 2019 год. Крайният срок за изпълнение на строителството е 12.02.2020 г.
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят или упълномощен негов представител възлага писмено видовете и количествата оборудване и обзавеждане с възлагателно писмо до Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж -П1    30%
Цена
70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG16RFOP001-5.001-0033-C01, проект:„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на кухненска посуда , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр.Велико Търново, ул. "Симеон Велики" №3

Позицията включва Доставка на кухненска посуда , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП - включва доставка на Чаша с чиния за чай - аркопал - 36бр.; Чаша за вода - стъклена -36бр.,Комплект прибори за хранене 24 части - 5бр. и други артикули необходими за оборудване на обектите. Всички артикули, тяхното количество и технически параметри и характеристики са подробно описани в Техническата спецификация приложена към документацията за участие.
Изпълнението на доставката на предвиденото обзавеждане и оборудване ще се извърши поетапно, след приключване на строително-монтажните работи , което се очаква да се случи в края на 2018г. до средата на 2019 год. Крайният срок за изпълнение на строителството е 12.02.2020 г.
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят или упълномощен негов представител възлага писмено видовете и количествата оборудване и обзавеждане с възлагателно писмо до Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монта - П1    30%
Цена
70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG16RFOP001-5.001-0033-C01, проект:„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020

Поръчката по поз. № 4 е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП.

II.2) Описание 1

Доставка на домашни потреби 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44613700      
44100000      
44410000      
42717000      
39136000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр.Велико Търново, ул. "Симеон Велики" №3

Позицията включва доставка и монтаж на количка за почистване - 2бр., Кош за отпадъци -5бр., закачалка за дрехи -40бр.,Щипки-80бр. и др. артикули необходими за оборудване обектите. Всички артикули предмет на доставката са подробно описани в техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж - П1    30%
Цена
70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG16RFOP001-5.001-0033-C01, проект:„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на инвентар за поддържане на дворни площи 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
16310000      
31224810      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр.Велико Търново, ул. "Симеон Велики" №3

Позицията включва Доставка на инвентар за поддържане на дворни площи включва доставка и монтаж на косачка - 1бр.; ел.храсторез -1бр. и др. артикули необходими за оборудване и поддръжка на дворното пространство на обектите.Всички артикули предмет на доставката са подробно описани в техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж - П1    30%
Цена
70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG16RFOP001-5.001-0033-C01, проект:„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на постелъчен инвентар , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39512100      
39512300      
39512400      
39514100      
39512500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр.Велико Търново, ул. "Симеон Велики" №3

Позицията включва Постелъчен инвентар , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП включва - спален комплект - 3 части- 20бр., Долен чаршаф цветен -16бр.;Хавлия (малка,средна, голяма) - 48бр. и други наобходими за обзавеждане на обектите. Всички артикули предмет на доставката са подробно описани в техническата спецификация.
Поръчката по поз. № 8 е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП. В процедура за възлагане на поръчката по поз. № 8 могат да участват и др. заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Изпълнението на доставката на предвиденото обзавеждане и оборудване ще се извърши поетапно, след приключване на строително-монтажните работи , което се очаква да се случи в края на 2018г. до средата на 2019 год.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж - П1    30%
Цена
70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG16RFOP001-5.001-0033-C01, проект:„Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 132-300148 (напр. 2015/S 123-123456)   и  856321 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    1   Доставка на мебели и обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе 139
София BG411 1784 България
Zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
64970.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

39990.36      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    2   Доставка на бяла и черна техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД 175448634
105-та №3
София BG411 1111 България
shkolsnab_2001@mail.bg +359 28723316
+359 28723316
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17310.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13310.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    3   Доставка на компютри (настолни и преносими), периферия и оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Софт ЕООД 832069304
жк Банишора, ул. Козлодуй №98
София BG411 1233 България
sales@smartsoft.bg +359 24912028
+359 24912028
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13681.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4    4   Доставка на кухненска посуда , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Бизнес Бъмпани ЕООД 201741844
ул. Столетов №127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2982.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2486.73      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5    5   Доставка на домашни потреби
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Бизнес Къмпани ЕООД 201741844
ул. Столетов №127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2102.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1892.53      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6    6   Доставка на инвентар за поддържане на дворни площи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Геокрас ЕООД 104544580
ул. Възрожденска №16
Велико Търново BG321 5000 България
geokras_vt@abv.bg +359 887382117
+359 62634986
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1810.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1421.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7    8   Доставка на постелъчен инвентар , запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мальовица ЕООД 130056874
Ул. Софийско шосе №22
Самоков BG412 2000 България
maliovicasamokov@abv.bg +359 878440237
+359 878440237
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3040.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1894.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва