„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните......... |
|
50750000 |
|
|
„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката”, в пет обособени позиции. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
45000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори (вкл. доставка на резервни части), обслужващи сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Ст.Загора, ул. Кенали № 1 |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG344
гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1. | В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане - включва извършването на всички дейности, нормативно определени в Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации; 2. Извършване на ремонт на асансьорните уредби - Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НАРЕДБА ЗА БЕЗОПАСНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЯ НАДЗОР НА АСАНСЬОРИ и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Договорът за обособена позиция № 1 влиза в сила на 04.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.Плащанията за целия срок на действие на договора не могат да надвишават сумата от 9400 лв. без ДДС. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров №7. |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров №7. | В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане - включва извършването на всички дейности, нормативно определени в Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации; 2. Извършване на ремонт на асансьорните уредби - Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НАРЕДБА ЗА БЕЗОПАСНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЯ НАДЗОР НА АСАНСЬОРИ и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Договорът за обособена позиция № 2 влиза в сила на 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.Плащанията за целия срок на действие на договора не могат да надвишават сумата от 7200 лв. без ДДС. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково, пл. Свобода № 2. |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG422
гр. Хасково, пл. Свобода № 2. | В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане - включва извършването на всички дейности, нормативно определени в Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации; 2. Извършване на ремонт на асансьорните уредби - Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НАРЕДБА ЗА БЕЗОПАСНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЯ НАДЗОР НА АСАНСЬОРИ и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Договорът за обособена позиция № 3 влиза в сила на 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.Плащанията за целия срок на действие на договора не могат да надвишават сумата от 5200 лв. без ДДС. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. товарен асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали, ул.Деспот Слав № 1. |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG425
гр. Кърджали, ул.Деспот Слав № 1. | В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане - включва извършването на всички дейности, нормативно определени в Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации; 2. Извършване на ремонт на асансьорните уредби - Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НАРЕДБА ЗА БЕЗОПАСНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЯ НАДЗОР НА АСАНСЬОРИ и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Договорът за обособена позиция № 4 влиза в сила на 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.Плащанията за целия срок на действие на договора не могат да надвишават сумата от 1200 лв. без ДДС. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьори (вкл. доставка на резервни части), обслужващи сгради на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3. |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3. | В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане - включва извършването на всички дейности, нормативно определени в Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации; 2. Извършване на ремонт на асансьорните уредби - Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НАРЕДБА ЗА БЕЗОПАСНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЯ НАДЗОР НА АСАНСЬОРИ и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Договорът за обособена позиция № 5 влиза в сила на 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.Плащанията за целия срок на действие на договора не могат да надвишават сумата от 22 000 лв. без ДДС. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|