Деловодна информация
00606
ИП-163 28/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/01/2019 (дд/мм/гггг)
00606-2018-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация - Варна ООД 103002253
ул. Прилеп № 33
Варна BG331 9010 България
Лилия Георгиева - специалист Обществени поръчки +359 52974270
opvik@vikvarna.com +359 52500991

Интернет адрес/и

http://vikvarna.com

http://94.190.184.42/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инкасиране на суми за ВиК услуги от потребителите на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД по обособени позиции
79940000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е инкасиране на суми за ВиК услуги от потребителите на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, срещу възнаграждение /комисионна/, определена в процент или по скала. Изпълнителите събират сумите за ВиК услуги от името на възложителя, след което превеждат събраните суми по негова банкова сметка. Поръчката е разделена на следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на изпълнителя.
Обособена позиция № 2: Инкасиране на суми за В и К услуги, чрез магнитни карти на изпълнителя.
Обособена позиция № 3: Инкасиране на суми за В и К услуги, чрез магнитни карти издадени от банки.
Обособена позиция № 4: Инкасиране на суми в брой за В и К услуги, в обособени пунктове на изпълнителя, с ресурси и софтуер на възложителя.
Обособена позиция № 5: Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1255000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на изпълнителя 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

обекти на Изпълнителя на територията на Република България

Извършване на услуги по инкасиране суми в брой за В и К услуги от името на изпълнителя, в негови обособени пунктове и с негови ресурси, посредством информационна система собственост на Изпълнителя, в режим он-лайн с Възложителя.
Предметът на поръчката следва да се изпълнява във всички пунктове за обслужване на граждани и фирми на изпълнителя, които трябва да са минимум 30бр. обекти на територията на страната, като от тях - поне 10 бр. на територията на Варненска област, техника и квалифициран персонал на изпълнителя. Софтуерът на изпълнителя за изпълнение на поръчката следва да е съвместим със софтуера на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми за В и К услуги, чрез магнитни карти на изпълнителя 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

по местонахождение на терминал за електронно разплащане или чрез страницата на Изпълнителя в Интернет.

Предмет на обществената поръчка в частта й за Обособена позиция № 2 е извършване на услуги по инкасиране на суми за В и К услуги от потребителите на Възложителя чрез магнитни карти, издадени от Изпълнителя.
Инкасирането на суми за В и К услуги от потребителите се извършва чрез осигуряване на възможност от страна на Изпълнителя, Възложителят да получава плащания на суми за В и К услуги, дължими по фактури, издадени от него, чрез използване на карта и терминал за електронно разплащане или чрез страницата на Изпълнителя в Интернет. Софтуерът на изпълнителя за изпълнение на поръчката следва да е съвместим със софтуера на възложителя.
Транзакциите ще се извършват чрез терминал за електронно разплащане, работещ в режим "Он-лайн" с Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната офера - най-ниска цена при разпределение на тежестите между три ценови показатели:
1.Показател “Размер на комисионната за събрани суми до 30лв”–тежест 50%/макс. 50т.
2.Показател “Размер на комисионната за събрани суми над 30 до 50лв”–тежест 30%/макс. 30т.
3.показател “Размер на комисионната за събрани суми от над 50лв”– тежест 20%/макс. 20т.

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми за В и К услуги, чрез магнитни карти издадени от банки. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

по местонахождение на терминал за електронно разплащане или чрез страницата на Изпълнителя в Интернет.

Предмет на обществената поръчка в частта й за Обособена позиция № 3 е извършване на услуги по инкасиране на суми за В и К услуги от потребителите на Възложителя чрез магнитни карти, издадени от банки.
Инкасирането на суми за В и К услуги от потребителите се извършва чрез осигуряване на възможност от страна на Изпълнителя, Възложителят да получава по банковата си сметка плащания на суми за В и К услуги, дължими по фактури, издадени от него, чрез използване на системи за електронно разплащане на Изпълнителя.Софтуерът на изпълнителя за изпълнение на поръчката следва да е съвместим със софтуера на възложителя.
Транзакциите ще се извършват чрез използване на системи за електронно разплащане на Изпълнителя, работещи в режим "Он-лайн" с Възложителя, осигуряващи плащане чрез Интернет, банкомат, телефон и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната офера - най-ниска цена при разпределение на тежестите между три ценови показатели:
1.Показател “Размер на комисионната за събрани суми до 30лв”–тежест 50%/макс. 50т.
2.Показател “Размер на комисионната за събрани суми над 30 до 50лв”–тежест 30%/макс. 30т.
3.показател “Размер на комисионната за събрани суми от над 50лв”– тежест 20%/макс. 20т.

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за В и К услуги, в обособени пунктове на изпълнителя, с ресурси и софтуер на възложителя. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

обекти на Изпълнителя на територията на Област Варна

Предметът на общ.поръчка в частта й за Обос.позиция №4 е предоставяне срещу възнаграждение на обособени пунктове на Изпълнителя за инкасиране на суми в брой за ВиК услуги с ресурси и софтуер на Възложителя.Предметът на поръчката следва да се изпълнява в минимум 10бр. работни помещения (обекти) в гр.Варна,с възможност в тях да бъдат оборудвани общо не по-малко от 10 работни места, както и минимум по един обект в най-малко 3 от следните населени места: гр.Аксаково,гр.Провадия,гр.Вълчи дол,гр.Дългопол,с. Ветрино,гр.Девня,с.Суворово,гр.Белослав,гр.Долни чифлик, гр.Бяла и с.Аврен,с възможност в тях да бъде оборудвано поне по едно работно място.За всички обекти за изпълнение на поръчката,участникът следва да предвиди най-малко осемчасов работен ден за извършване услугата.Участникът определен за изпълнител е длъжен да осигури своите обособ.пунктове,в т.ч. и работните места на служителите на Възложителя по отношение на нормални условия на труд-сервизни помещения,паник-бутони,СОТ, охрана, телеф
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на изпълнителя и издаване на документ по образец на възложителя. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

обекти на Изпълнителя на територията на област Варна

Предмет на обществената поръчка в частта й за Обособена позиция № 5 е извършване на услуги по инкасиране суми в брой за В и К услуги от името, в обособени пунктове, с ресурси и посредством информационна система, собственост на Изпълнителя, в режим он-лайн с Възложителя.
При изпълнение на услугата Изпълнителят издава на клиентите на Възложителя документи по образец на Възложителя, представен в Техническа спецификация № 5.
Предметът на поръчката следва да се изпълнява във минимум 2бр. обекти на Изпълнителя във Варненска област, с техника и квалифициран персонал на Изпълнителя. Софтуерът на изпълнителя за изпълнение на поръчката следва да е съвместим със софтуера на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 213-489207 (напр. 2015/S 123-123456)   и  876216 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1-2019    2   Инкасиране на суми за В и К услуги, чрез магнитни карти на изпълнителя
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транскарт Файненшъл Сървисис АД 131397565
бул. Черни връх 43
София BG411 1407 България
office@tfs.bg +359 24969010
+359 24969111
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2-2019    4   Инкасиране на суми в брой за В и К услуги, в обособени пунктове на изпълнителя, с ресурси и софтуер на възложителя.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Български пощи ЕАД 121396123
ул. Акад. Стефан Младенов 1, бл. 31
София BG411 1700 България
info@bgpost.bg +359 29493280
+359 29625329
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

500000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3-2019    5   Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на изпълнителя и издаване на документ по образец на възложителя.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фаст Пей ХД АД 202200392
бул. Никола Вапцаров 31
София BG411 1407 България
fastpay-hd@fastpay.bg +359 28622666
+359 28622666
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

50000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4-2019    3   Инкасиране на суми за В и К услуги, чрез магнитни карти издадени от банки.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ипей “АД 131409398
ул. Иван Вазов 16
София BG411 1000 България
office@epay.bg +359 29210860
+359 29879131
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5-2019    1   Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на изпълнителя
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Изипей АД 131344648
ул. Иван Вазов 16
София BG411 1000 България
office@easypay.bg +359 29210860
+359 29879131
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
600000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

600000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/01/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва