„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на НАП“ в четири обособени позиции |
|
39130000 |
|
|
Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор по всеки от договорите, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в съответната мини-процедура по всяка от обособените позиции. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
168083 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39130000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
На теритоприята на гр. Пловдив | Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресът за доставка е: гр. Пловдив, ул. „Скопие“ № 6. В срока на действие на договорa Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният разходен лимит по договора е до 16 083 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора. Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Пловдив.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Бургас“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39130000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
На територията на гр. Бургас. | Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресът за доставка е гр. Бургас, ул. „Цар Петър“ № 5Б. В срока на действие на договорa Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният разходен лимит по договора е до 25 000 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора. Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Бургас.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна" |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39130000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
На територията на гр. Варна. | Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възл. координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресът за доставка е: гр. Варна, бул. „Осми приморски полк“ № 128. В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният разходен лимит по договора е до 27 000 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора. Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Варна.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Велико Търново" |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39130000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG321 BG311 BG313 BG314 BG315 BG322
На териториалния обхват на ТД на НАП Велико Търново. | Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресите за доставка са адресите на всички сгради попадащи в териториалния обхват на дирекцията, съгласно Приложение №1 към Техническата спецификация. В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният разходен лимит по договора е до 100 000 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора. Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Велико Търново.
|
|