Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
91-00-154#4 16/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/01/2019 (дд/мм/гггг)
00210-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Й. Деливерски +359 2985936154
j.deliversky@nra.bg +359 298593097

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3793


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на НАП“ в четири обособени позиции
39130000      
Доставки

Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор по всеки от договорите, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в съответната мини-процедура по всяка от обособените позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
168083      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

На теритоприята на гр. Пловдив

Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата.
Адресът за доставка е: гр. Пловдив, ул. „Скопие“ № 6.
В срока на действие на договорa Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният разходен лимит по договора е до 16 083 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора.
Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Пловдив.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Бургас“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на гр. Бургас.

Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата.
Адресът за доставка е гр. Бургас, ул. „Цар Петър“ № 5Б.
В срока на действие на договорa Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният разходен лимит по договора е до 25 000 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора.
Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Бургас.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

На територията на гр. Варна.

Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възл. координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресът за доставка е: гр. Варна, бул. „Осми приморски полк“ № 128. В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният разходен лимит по договора е до 27 000 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора.
Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Варна.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Велико Търново" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG311
BG313
BG314
BG315
BG322

На териториалния обхват на ТД на НАП Велико Търново.

Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресите за доставка са адресите на всички сгради попадащи в териториалния обхват на дирекцията, съгласно Приложение №1 към Техническата спецификация.
В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният разходен лимит по договора е до 100 000 лева без ДДС. Плащането по този договор ще се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършена доставка, подписани от координатора по договора.
Заплащането на доставените и монтирани мебели, ще се извършва от ТД на НАП Велико Търново.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 183-374615 (напр. 2015/S 123-123456)   и  806503 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
190    1   „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Бургас“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява №13
София BG411 1113 България
elizabeta.basheva@kontrax.bg +359 029609710
www.kontrax.bg +359 029609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
191    2   „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Престиж Бизнес 93 ООД 811130355
ул. Тодор Александров №37
гр. Благоевград BG413 2700 България
pb93@mail.bg +359 073880988
+359 073880988
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16083      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16083      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
189    3   „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява №13
София BG411 1113 България
elizabeta.basheva@kontrax.bg +359 029609710
www.kontrax.bg +359 029609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
27000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
187    4   „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Велико Търново
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Перун ККБ ЕООД 101729823
ул.Христо Татарчев №22
Благоевград BG411 270 България
perun_ofis@abv.bg +359 073887451
+359 073887451
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорите са сключени в резултат на проведена процедура на вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал.3 и 4 от ЗОП във връзка със сключено рамково споразумение №СПОР-7/15.03.2018 г. на ЦОП.Посочените в раздел II.1.7), съответно в раздел V.2.4) стойности са максимално допустими стойности по сключените договори по всички обособени позиции.
Поръчката е проведена изцяло електронно в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на адрес: https://sevop.minfin.bg/. Изпълнителите по четирите обособени позиции са определени с решение №РЦУ-208/11.12.2018 г. на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://www.scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/01/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва