Деловодна информация
01599
РЕГ-02-474 14/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
01599-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Инспекторат към Висшия съдебен съвет 175451413
ул.Г. Вашингтон № 17
София BG411 1000 България
Тихомир Мавров - началник на отдел КИС +359 29057506
ivss@inspectoratvss.bg +359 29057525

Интернет адрес/и

www.inspectoratvss.bg

www.inspectoratvss.bg/bg/page/146


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“
30200000      
Доставки

Настоящата обществена поръчка е за доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет. Обществената поръчка се разделена на следните обособени позиции:
№ 1 Доставка на 30 броя компютърни конфигурации
№ 2 Доставка на 10 броя преносими компютри
№ 3 Доставка на 10 броя принтери
№ 4 Доставка на мрежово оборудване (възлагана директно в съответствие с чл. 21, ал. 6 ЗОП)
№ 5 Доставка на 1 брой мрежови сторидж (Network-attached-storage)
№ 6 Доставка на 1 брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване
№ 7 Доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
63485.27      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на 30 броя компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул. Г.Вашингтон № 17, Инспекторат към Висшя съдебен съвет

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 1: "Доставка на общо 30 компютърни конфигурации" - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на 10 броя принтери 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 3: „Доставка на 10 броя принтери“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на 1 брой мрежови сторидж (Network-attached-storage) 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 5: „Доставка на 1 брой мрежови сторидж (Network-attached-storage)“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на 1 брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17
София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17
София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 1: „Доставка на 1 брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София 1000, ул. Георг Вашингтон № 17

„Доставка на нова, неупотребявана компютърна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет“ - по обособени позиции.
Обособена позиция № 7: „Доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка“ - с параметри и характеристики посочени в Техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка    30%
Срок за реакция при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  873831 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-770/17.12.2018 г-    1   Доставка на 30 броя компютърни конфигурации
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Джей Би Електорикс ЕООД 131142002
жк ЛЮЛИН, 9 бл.902 вх.Д ет.2 ап.96
София BG411 1000 България
sales@jbelectronics.eu +359 24514343
http://www.jbelectronics.eu +359 24514344
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34989      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
A-01-762    3   Доставка на 10 броя принтери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ООД 175370880
ул. ЦАР БОРИС III-ти №93-95, ет.2, офис 1`/едно прим/
София BG411 1000 България
sales@asap.bg +359 24475115
www.asap.bg +359 24475115
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2830      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-772-1    5   Доставка на 1 брой мрежови сторидж (Network-attached-storage)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

C и Т България ЕООД 831131023
бул. Искърско шосе №7 бл.Търговски център Европа - Сграда № 6 ет.3
София BG411 1000 България
snt@snt.bg +359 29651710
www.snt.bg +359 29751600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4411.27      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-766    6   Доставка на 1 брой TEMPEST SDIP-27 Level A сертифицирано компютърно оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лирекс БГ ООД 121057952
жк МЛАДОСТ 3 бл.306 вх.2
София BG411 1712 България
sales@lirex.com +359 29691691
http://lirex.bg +359 29691692
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

14505      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-772-2    7   Доставка на мрежова защитна стена, включително софтуерна поддръжка
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

С и Т България ЕООД 831131023
бул. Искърско шосе №7 бл.Търговски център Европа - Сграда № 6 ет.3
София BG411 1000 Виетнам
snt@snt.bg +359 29651710
http://www.snt.bg +359 29751600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6750      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КЗК
бул Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/01/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва