Деловодна информация
00689
0400-26 11/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00689-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Галина Иванова - Директор на Дирекция Обществени поръчки +359 46684305
contracts@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=oaoRL92SQaI%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на хляб и хранителни продукти за нуждите на „ДСХ” и „ДСП” - с. Болярско, СП „ДСП” - с. Победа, „ДЦСХ” - с. Генерал Инзово, Община „Тунджа” по 11 обособени позиции.
15000000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчката е „Периодична доставка на хляб и хранителни продукти за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж” - с. Болярско, Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, „Дневен център за стари хора” - с. Генерал Инзово, Община „Тунджа” по 11 обособени позиции. Обществената поръчка се възлага с оглед изпълнение на задълженията на Община „Тунджа” за осигуряване на храна за потребители на социални услуги, живеещи в населените места на територията на Община „Тунджа”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
260000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на хляб и тестени сладкарски изделия за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж” - с. Болярско, Община „Тунджа” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Дом за стари хора „Христо Ботев“ и Домашен социален патронаж - с. Болярско, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хляб и тестени сладкарски изделия по предварителна заявка, които са необходими за приготвяне на храната за до 90 потребители в Домашен социален патронаж, до 30 потребители в Дом за стари хора в кухнята на комплекса в с. Болярско, Община „Тунджа” и за 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица "

Финансирането по Обособена позиция № 1 е със средства от общинския и републикански бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се в лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

"Периодична доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж” - с. Болярско, Община „Тунджа” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Дом за стари хора „Христо Ботев“ и Домашен социален патронаж - с. Болярско, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, които са необходими за приготвяне на храната за до 90 потребители в Домашен социален патронаж, до 30 потребители в Дом за стари хора в кухнята на комплекса в с. Болярско, Община „Тунджа” и за 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица"

Финансирането по Обособена позиция №2 е със средства от общинския и републикански бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на месо и месни продукти за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж” - с. Болярско, Община „Тунджа” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Дом за стари хора „Христо Ботев“ и Домашен социален патронаж - с. Болярско, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, които са необходими за приготвяне на храната за до 90 потребители в Домашен социален патронаж, до 30 потребители в Дом за стари хора в кухнята на комплекса в с. Болярско, Община „Тунджа” и за 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03,”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица."

Финансирането по Обособена позиция №3 е със средства от общинския и републикански бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се в лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на яйца, риба и други хранителни продукти за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж”- с. Болярско, Община „Тунджа” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Дом за стари хора „Христо Ботев“ и Домашен социален патронаж - с. Болярско, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, които са необходими за приготвяне на храната за до 90 потребители в Домашен социален патронаж, до 30 потребители в Дом за стари хора в кухнята на комплекса в с. Болярско, Община „Тунджа” и за 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект:”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица"

Финансирането по Обособена позиция №4 е със средства от общинския и републикански бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж”- с. Болярско, Община „Тунджа” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Дом за стари хора „Христо Ботев“ и Домашен социален патронаж - с. Болярско, Община „Тунджа”.

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, които са необходими за приготвяне на храната за до 90 потребители в Домашен социален патронаж, до 30 потребители в Дом за стари хора в кухнята на комплекса в с. Болярско, Община „Тунджа” и за 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект:”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица."

Финансирането по Обособена позиция №5 е със средства от общинския и републикански бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на хляб и тестени сладкарски изделия за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, необходими за приготвяне на храната за до 100 потребители в кухнята на Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” с. Победа, Oбщина „Тунджа” и за до 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект:”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица."

Финансирането по Обособена позиция №6 е със средства от общинския бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”.

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, необходими за приготвяне на храната за до 100 потребители в кухнята на Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” с. Победа, Oбщина „Тунджа” и за до 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект:”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица."

Финансирането по Обособена позиция №7 е със средства от общинския бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на месо и месни продукти за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”. 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, необходими за приготвяне на храната за до 100 потребители в кухнята на Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” с. Победа, Oбщина „Тунджа” и за до 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица."

Финансирането по Обособена позиция №8 е със средства от общинския бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на яйца, риба и други хранителни продукти за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа” . 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, необходими за приготвяне на храната за до 100 потребители в кухнята на Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” с. Победа, Oбщина „Тунджа” и за до 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: "Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица."

Финансирането по Обособена позиция № 9 е със средства от общинския бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Периодична доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа” 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”

Следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, необходими за приготвяне на храната за до 100 потребители в кухнята на Общинско социално предприятие „Домашен социален патронаж” с. Победа, Oбщина „Тунджа” и за до 75 потребители в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица."

Финансирането по Обособена позиция №10 е със средства от общинския бюджет и средства по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG05FMOP001-3.002-0061-C03, ”Осигуряване на топъл обяд в Община „Тунджа” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

Периодична доставка на хляб за нуждите на лицата, ползващи социални услуги в „Дневен център за стари хора” - с. Генерал Инзово, Община „Тунджа” 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Дневен център за стари хора - с. Генерал Инзово, Община „Тунджа“

Следва да се извърши периодична доставка на хляб по предварителна заявка, необходим за осигуряване обедно хранене на потребителите в Дневен център за стари хора - с. Генерал Инзово, Община „Тунджа“.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането по Обособена позиция № 11 е със средства от общинския бюджет.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  858947 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
159    1   „Периодична доставка на хляб и тестени сладкарски изделия за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж” - с. Болярско, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХЛЕБОПРОИЗВОДСТВО СЗ“ ООД 203263229
ул. „Васил Левски“ №43, вх.А, ет.3, ап.3
Стара Загора BG344 6000 България
xlebosz@abv.bg +359 887926916
+359 38660800
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9380      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9380      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
160    2   "Периодична доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж” - с. Болярско, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
161    3   „Периодична доставка на месо и месни продукти за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж” - с. Болярско, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
47970      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

47970      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
162    4   „Периодична доставка на яйца, риба и други хранителни продукти за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж”- с. Болярско, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
44420      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

44420      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
168    5   „Периодична доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на „Дом стари хора” и „Домашен социален патронаж”- с. Болярско, Община „Тунджа”.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИЙТ УЕЛ“ ЕАД 131449898
бул. „Ген. Скобелев“ №69, ет.2, ап.4
София BG411 1000 България
eat_well@abv.bg +359 24219391
+359 28519492
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20430      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20430      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
163    6   „Периодична доставка на хляб и тестени сладкарски изделия за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
164    7   „Периодична доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9430      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9430      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
165    8   „Периодична доставка на месо и месни продукти за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
00
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
36120      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

36120      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
169    9   „Периодична доставка на яйца, риба и други хранителни продукти за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИЙТ УЕЛ“ ЕАД 131449898
бул. „Ген. Скобелев“ №69, ет.2, ап.4
София BG411 1000 България
eat_well@abv.bg +359 24219391
+359 28519492
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
43180      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43180      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
166    10   „Периодична доставка на пресни плодове и зеленчуци за нуждите на Социално предприятие „Домашен социален патронаж” - с. Победа, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17060      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17060      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
167    11   Периодична доставка на хляб за нуждите на лицата, ползващи социални услуги в „Дневен център за стари хора” - с. Генерал Инзово, Община „Тунджа”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СТЕЛИТ 1“ ЕООД 107544354
ул. „Стойчо Часовникаров“ №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67534275
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1710      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1710      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197,ал.1,т.7 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/01/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва