Деловодна информация
00334
32-973 02/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
02/01/2019 (дд/мм/гггг)
00334-2018-0050 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Мариана Митева +359 98594108
mariana.miteva@customs.bg +359 98594060

Интернет адрес/и

http://83.228.89.4/wps/portal/customs/agency/home

http://83.228.89.4/wps/portal/customs/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Развитие и въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на привилегированите потребители в АМ“
72212780      
Услуги

При изпълнението на настоящата обществена поръчка следва да бъдат реализирани следните дейности:
Основна дейност 1: „Развитие на Институционалната архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на привилегированите потребители в АМ“, в съответствие с Методиката ADM (Architecture Development Method)“,
Основна дейност 2: „Въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на привилегированите потребители в АМ“,
Основна дейност 3: Доставка и инсталиране на лицензи за софтуерни продукти, на които да се базира Решение за синхронизиране на Linux/Unix среди с Microsoft Active Directory и управление на пароли и сесии на привилегировани потребители, с включена поддръжка за 12 месеца.
Основна дейност 4: Обучение на 5 служители на АМ по отношение администрирането и използването на Система за Управление на Привилегированите потребители.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
757000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212780      
72262000      
80510000      
48613000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Централно митническо управление, гр. София, ул. „Г.С.Раковски" № 47 и при необходимост и в други митнически учреждения.

При изпълнението сл. да бъдат реализирани сл. дейности:
Осн. дейност 1: „Развитие на Инст. архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на привилегированите потребители в АМ“, в съответствие с Методиката ADM (Architecture Development Method)“, включваща:
• Развитие на Бизнес Архитектура
• Развитие на Архитектура на Данните
• Развитие на Архитектура на Приложенията
• Развитие на Технологична Архитектура
Осн. дейност 2: „Въвеждане на Инст. архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на прив. потребители в АМ“, чрез:
Въвеждане на политики и процеси за висока инф. сигурност, чрез Разработване и внедряване на Информ. система за У-ние на Прив. потребители Осн. дейност 3: Доставка и инсталиране на лицензи за софтуерни продукти, на които да се базира Решение за синхронизиране на Linux/Unix среди с Microsoft Active Directory и управление на пароли и сесии на прив. потребители, с вкл. поддръжка за 12 месеца.
Осн. дейност 4: Обучение на 5 служители на АМ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Стратегия за изпълнение на поръчката - Обща методика за изпълнение на дейностите по поръчката ТО1    8
Стратегия за изпълнение на поръчката - Методика за изпълнение на дейност „Развитие на Институционална архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на привилегированите потребители в АМ“ ТО2    8
Стратегия за изпълнение на поръчката - Методика за изпълнение на дейност „Въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на привилегированите потребители в АМ“ ТО3    4
Стратегия за управление на поръчката – Методика за Управление на качеството ТО4    4
Стратегия за управление на поръчката – Методика за Оперативно управление ТО5    8
Стратегия за управление на поръчката – Методика за Управление на риска ТО6    4
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 18 месеца от датата на подписване на договор за изпълнение с избрания Изпълнител, който срок включва 6 месеца за изпълнение на Основна дейност 1, 2 3 и 4 и 12 месеца гаранционна поддръжка.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 184-416575 (напр. 2015/S 123-123456)   и  868882 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-366663       „Развитие и въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение на ИС „Управление на привилегированите потребители в АМ“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ГРАВИС БЪЛГАРИЯ АД 121467570
бул. Тодор Каблешков № 55А, ет. 3, офис 5
София BG411 1680 България
office@gravis.bg +359 8504010
+359 8504010
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
760000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

757000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 9884070
http://www.cpc.bg +359 9807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване, съгласно чл. 196 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/01/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва