Деловодна информация
00265Мини Марица-изток ЕАД
MT-04-4615 20/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00265-2018-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Мини Марица-изток ЕАД 833017552
ул. Георги Димитров №13
Раднево BG344 6260 България
Даниел Демирев - експерт търговия, отдел Търговски +359 41783305-3073
ddemireff@marica-iztok.com +359 41783363

Интернет адрес/и

http://www.marica-iztok.com

http://www.marica-iztok.com/offers2/zadaljitelni-periodichni-meditcinski-pregledi-na-personala-na-mini-maritca-iztok-ead-saglasno-iziskvaniiata-na-naredba--328021987-1341.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 154/2017
85100000      
Услуги

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1 – Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-1“, с. Трояново; Обособена позиция 2 – Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-север“, с. Ковачево; Обособена позиция 3 – Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-3“, с. Медникарово и Управление; Подробно описание съгласно технически спецификации.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
317802.66      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-1“, с. Трояново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Рудник "Трояново-1", с. Трояново/Инкотермс 2010/

Приблизителен броя на персонала: 2 220 човека. Медицински прегледи, съгласно Наредба № 3/28.02.1987 г., включващи следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ-специалист (за жените) - за всички работещи в Рудник “Трояново-1“; клинико-инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД - за всички работещи в Рудник “Трояново-1“, Ro графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум), вегетлогични проби (за работещите при наднормени вибрации), ехография на млечни жлези (за всички жени); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, холестерол, триглициреди, С-реактивен протеин - за всички работещи в Рудник “Трояново-1“, за работещите, изложени на въздействието на хим. фактор - специфични биомаркери (фенол и хипурова киселина в урина), СГОТ, СГПТ, ГГТП, цитонамазка (жени), PSA (за мъжете над 45 години).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-север“, с. Ковачево 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

рудник "Трояново-север", с. Ковачево /Инкотермс 2010/

Приблизителен броя на персонала: 2 853 човека. Медицински прегледи, съгласно Наредба № 3/28.02.1987 г., включващи следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ-специалист (за жените) - за всички работещи в Рудник “Трояново-север“; клинико-инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД - за всички работещи в Рудник “Трояново-север“, Ro графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум), вегетлогични проби (за работещите при наднормени вибрации), ехография на млечни жлези (за всички жени); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, холестерол, триглициреди, С-реактивен протеин - за всички работещи в Рудник “Трояново-север“, за работещите, изложени на въздействието на хим. фактор - специфични биомаркери (фенол и хипурова киселина в урина), СГОТ, СГПТ, ГГТП, цитонамазка (жени), PSA (за мъжете над 45 години).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-3“, с. Медникарово и Управление 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

рудник "Трояново-3", с. Медникарово и Управление, гр. Раднево /Инкотермс 2010/

Приблизителен броя на персонала: 2 460 човека. Медицински прегледи, съгласно Наредба № 3/28.02.1987 г., включващи следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ-специалист (за жените) - за всички работещи в Рудник “Трояново-3“ и Управление; клинико-инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД - за всички работещи в Рудник “Трояново-3“ и Управление, Ro графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум), вегетлогични проби (за работещите при наднормени вибрации), ехография на млечни жлези (за всички жени); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, холестерол, триглициреди, С-реактивен протеин - за всички работещи в Рудник “Трояново-3“ и Управление, за работещите, изложени на въздействието на хим. фактор - специфични биомаркери (фенол и хипурова киселина в урина), СГОТ, СГПТ, ГГТП, цитонамазка (жени), PSA (за мъжете над 45 години).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  831886 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-449    1   Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-1“, с. Трояново
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР I - ГЪЛЪБОВО” ЕООД, ГР. ГЪЛЪБОВО 123531146
ул. „Алеко Константинов“ № 10
Гълъбово BG344 6280 България
mc_galabovo@abv.bg +359 41862257
+359 0000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
103434.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

97972.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
29391.77      BGN
30 %

лабораторни изследвания на кръв и специфични биомаркери, Ro-графия. Дял на подизпълнителя – 30% от общата стойност на договора.
V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
13.11.2019 11:36 ч. :  447 служебно вписване
затвори
 История МТ-447    2   Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-север“, с. Ковачево
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕДИКО-ДЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР ОЗОК” ЕООД, ГР. СОФИЯ 201109620
ж.к. „Изток“, ул. „Атанас Далчев“, м/у бл. 93 и бл.96
София BG411 1113 България
info@ozok.bg +359 24951341
+359 24951354
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
142341.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

121992.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-448    3   Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 – работещ в рудник „Трояново-3“, с.Медникарово и У-ние, гр. Раднево
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕДИКО-ДЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР ОЗОК” ЕООД, ГР. СОФИЯ 201109620
ж.к. „Изток“, ул. „Атанас Далчев“, м/у бл. 93 и бл.96
София BG411 1113 България
info@ozok.bg +359 24951341
+359 24951354
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
115629.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

97838      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Мини Марица изток ЕАД
ул. Георги Димитров № 13
Раднево 6260 България
marya.chanova@marica-iztok.com +359 417833054664
http://www.marica-iztok.com +359 41783363

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва