Деловодна информация
01224
БНБ-130956 14/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/12/2018 (дд/мм/гггг)
01224-2018-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Българска народна банка 000694037
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1000 България
Димана Филипова +359 291451512
publicprocurement@bnbank.org +359 29508452

Интернет адрес/и

www.bnb.bg

http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2018-0028_BG


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Българска народна банка

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции за срок от 2 (две) години
39263000      
Доставки

„Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции за срок от 2 (две) години“.
ОП №1-Доставка на копирна и принтерна хартия;
ОП №2-Доставка на консумативи за офис техника;
ОП №3-Доставка на материали за кореспонденция;
ОП №4-Доставка на материали за класиране и съхранение;
ОП №5-Доставка на принадлежности за офиса;
ОП №6-Доставка на специализирани хартии и картони за дигитален печат;
ОП №7-Доставка на полиграфически материали;
ОП №8–Доставка на техника за офиса;
ОП №9-Доставка на кламери;
ОП №10-Доставка на ленти за машини;
ОП №11-Доставка на самозалепващи принадлежности за офиса;
ОП №12-Доставка на визитници за офиса;
ОП №13–Доставка на ролки за калкулатори.
Количеството на стоките, включени в съответните обособени позиции е посочено в "Техническата спецификация" - Приложение № 1, приложена към документацията за участие в поръчката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
449000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на копирна и принтерна хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197642      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на БНБ с адрес: пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Доставка на копирна и принтерна хартия.
Предлаганите от участниците канцеларски материали и консумативи, наричани в документацията за краткост „стоки“ („артикули“) следва да отговарят напълно на изискванията на възложителя, посочени в „Техническа спецификация за възлагане на обществена поръчка“ - Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в поръчката.
Възложителят не се ангажира да възложи на изпълнител доставката на всички видове артикули от Техническата спецификация, като количеството на артикулите е съобразно нуждите на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на консумативи за офис техника 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39263000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Доставка на консумативи за офис техника.
Предлаганите от участниците канцеларски материали и консумативи, наричани в документацията за краткост „стоки“ („артикули“) следва да отговарят напълно на изискванията на възложителя, посочени в „Техническа спецификация за възлагане на обществена поръчка“ - Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в поръчката.
Възложителят не се ангажира да възложи на изпълнител доставката на всички видове артикули от Техническата спецификация, като количеството на артикулите е съобразно нуждите на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на материали за кореспонденция 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Обособена позиция № 3 – „Доставка на материали за кореспонденция“ се възлага по реда, валиден за индивидуалната стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на материали за класиране и съхранение 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22850000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Обособена позиция № 4 – „Доставка на материали за класиране и съхранение“ се възлага по реда, валиден за индивидуалната стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на принадлежности за офиса 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Доставка на принадлежности за офиса.
Предлаганите от участниците канцеларски материали и консумативи, наричани в документацията за краткост „стоки“ („артикули“) отговарят напълно на изискванията на възложителя, посочени в „Техническа спецификация за възлагане на обществена поръчка“ - Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специализирани хартии и картони за дигитален печат 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197642      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Обособена позиция № 6 - Доставка на специализирани хартии и картони за дигитален печат се възлага по реда, валиден за индивидуалната стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на полиграфически материали 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Доставка на полиграфически материали.
Предлаганите от участниците канцеларски материали и консумативи, наричани в документацията за краткост „стоки“ („артикули“) следва да отговарят напълно на изискванията на възложителя, посочени в „Техническа спецификация за възлагане на обществена поръчка“ - Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в поръчката.
Възложителят не се ангажира да възложи на изпълнител доставката на всички видове артикули от Техническата спецификация, като количеството на артикулите е съобразно нуждите на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на техника за офиса 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Предлаганите от участниците канцеларски материали и консумативи, наричани в документацията за краткост „стоки“ („артикули“) отговарят напълно на изискванията на възложителя, посочени в „Техническа спецификация за възлагане на обществена поръчка“ - Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в поръчката.
Възложителят не се ангажира да възложи на изпълнител доставката на всички видове артикули от Техническата спецификация, като количеството на артикулите е съобразно нуждите на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на кламери 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Обособена позиция № 9 - Доставка на кламери.
се възлага по реда, валиден за индивидуалната стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на ленти за машини 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192320      
30234700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Предлаганите от участниците канцеларски материали и консумативи, наричани в документацията за краткост „стоки“ („артикули“) отговарят напълно на изискванията на възложителя, посочени в „Техническа спецификация за възлагане на обществена поръчка“ - Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в поръчката.
Възложителят не се ангажира да възложи на изпълнител доставката на всички видове артикули от Техническата спецификация, като количеството на артикулите е съобразно нуждите на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на самозалепващи принадлежности за офиса 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192800      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Обособена позиция № 11 - "Доставка на самозалепващи принадлежности за офиса" се възлага по реда, валиден за индивидуалната стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на визитници за офиса 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199731      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Обособена позиция № 12 - Доставка на визитници за офиса" се възлага по реда, валиден за индивидуалната стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на ролки за калкулатори 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30145100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

До сградата на пл. „Княз Александър I“ № 1 в гр. София

Обособена позиция № 13 – Доставка на ролки за калкулатори" се възлага по реда, валиден за индивидуалната стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 167-380017 (напр. 2015/S 123-123456)   и  864988 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
БНБ-128944    1   Доставка на копирна и принтерна хартия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. Александър Стамболийски № 84
София BG411 1303 България
n.dragieva@officemarket.bg +359 24893137
+359 28221900
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

150000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
БНБ-129250    2   Доставка на консумативи за офис техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД 000708921
бул. Витоша № 146, вх. Б
София BG411 1463 България
sofia@mbm-bg.com +359 28051715
+359 28051717
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
215000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

215000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
БНБ-128946    5   Доставка на принадлежности за офиса
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. Александър Стамболийски № 84
София BG411 1303 България
n.dragieva@officemarket.bg +359 24893137
+359 28221900
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
47000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

47000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
БНБ-129480    8   Доставка на техника за офиса
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 Гана
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
37000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

37000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва