Деловодна информация
00004
3080 14/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00004-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и Канализация ЕООД 824106518
Ул. Сан Стефано 25
Плевен BG314 5800 България
Недко Симов Нешев +359 064889838/+359 0878330178
op@vik-pleven.com +359 064889866

Интернет адрес/и

www.vk-pleven.com

www.vik-pleven.com/p2018_12.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инкасиране на суми за В и К услуги
79940000      KA11
Услуги

Инкасиране на суми за В и К услуги от абонати на Възложителя по обособени позиции №1-5, съгласно условията за участие от документацията за участие в процедурата. Позиция №1 - Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на гр. Плевен и област Плевен. Позиция №2 - Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България. Позиция №3 - Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез платежни карти издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции. Позиция №4 - Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез система за електронни разплащания и чрез платежни карти издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. Позиция №5 - Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги за населени места в област Плевен с ресурс на Изпълнителя и периодично обновяване на информацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
770000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на гр. Плевен и област Плевен 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Територията на гр.Плевен и Област Плевен

Инкасиране на суми в брой по фактури за В и К услуги в обособени пунктове - собствени и/или наети и/или по друг начин ползвани обекти, находящи се на територията на гр.Плевен и област Плевен и с ресурси на Изпълнителя, чрез използване на софтуер на Възложителя с комуникационна свързаност и връзка със сървъра на Възложителя в реално време (оn-line). Електронните каси работят реално време с продългителност на работното време, както следва: начало - най-късно 9.00ч.; край - най-рано 18.00ч. Максимален процент на предложената комисионна като процент от събраните суми с ДДС - 1.1%.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой пунктове за инкасиране на територията на гр.Плевен    10
Брой пунктове за инкасиране на територията на Област Плевен (извън територията на гр.Плевен)    20
Цена
70
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

Инкасиране на суми в брой по фактури за В и К услуги в обособени пунктове - собствени и/или наети и/или по друг начин ползвани обекти, находящи се на територията на Република България и с ресурси на Изпълнителя, чрез използване на софтуер на Изпълнителя, предварително съгласуван с Протокол за съвместимост със софтуера на Възложителя, включващ основно структура на файла за обмен, периодичност, печат на документ за платеца и други процедури, относими към обособената позиция. Максималният размер на предложената такса за транзакция, е както следва: за плащане до 30.00лв. - максимум 0.10лв.; за плащане над 30.00лв. до 60.00лв. - максимум 0.20лв.; за плащане над 60.00лв. - максимум 0.50лв.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Брой пунктове за инкасиране на територията на Република България    30
Цена
70
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез платежни карти издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Инкасиране суми в по фактури за В и К услуги чрез платежни небанкови карти, издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции. Инкасирането ще се осъществява чрез периодично обновяване на информацията, предварително съгласувана с Протокол за съвместимост със софтуера на Възложителя. Максималният размер на предложената такса за транзакция, е както следва: за плащане до 30.00лв. - максимум 0.10лв.; за плащане над 30.00лв. до 60.00лв. - максимум 0.20лв.; за плащане над 60.00лв. - максимум 0.50лв.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез система за електронни разплащания и чрез платежни карти издадени от банки и свързаните с тях платежни операции 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Инкасиране на суми по фактури за В и К услуги чрез интернет разплащания и чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. Инкасирането ще се осъществява чрез периодично обновяване на информацията, предварително съгласувана с Протокол за съвместимост със софтуера на Възложителя. Максималният размер на предложената такса за транзакция, е както следва: за плащане до 30.00лв. - максимум 0.10лв.; за плащане над 30.00лв. до 60.00лв. - максимум 0.20лв.; за плащане над 60.00лв. - максимум 0.50лв.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги за населени места в област Плевен с ресурс на Изпълнителя и периодично обновяване на информацията /off-line/ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Територията на област Плевен

Инкасиране на суми за В и К услуги по фактури в брой чрез електронни каси, работещи в режим на периодично обновяване на информацията (off-line) за 67 броя населени места в област Плевен, в които липсва техническа възможност за изграждане на електронни каси за работа в реално време.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  867731 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
112    1   Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на гр. Плевен и област Плевен
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Български пощи ЕАД 121396123
Ул.Акад.Стефан Младенов 1, бл.31
София BG411 1700 България
north-central@bgpost.bg +359 064824130
www.bgpost.bg +359 064800775
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

360000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
114    2   Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Изипей АД 114344648
Ул.Иван Вазов 16
София BG411 1000 България
office@easypay.bg +359 0885729520
www.easypay.bg +359 029879131
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

150000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
116    3   Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез платежни карти издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транскарт Файненшъл Сървисис АД 131397565
Бул.Черни връх 43
София BG411 1407 България
office@tfs.bg +359 024968126
www.transcard.bg +359 024909111
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
115    4   Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез система за електронни разплащания и чрез платежни карти издадени от банки и свързаните с тях платежни операции
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Изипей АД 131344648
Ул.Иван Вазолв 16
София BG411 1000 България
office@easypay.bg +359 0885729520
www.easypay.bg +359 9875131
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

30000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
113    5   Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги за населени места в област Плевен с ресурс на Изпълнителя и периодично обновяване на информацията /off-line/
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Български пощи АД 121396123
Ул.Акад.Стефан Младенов 1, бл.31
София BG411 1700 България
north-central@bgpost.bg +359 064824130
www.bgpost.bg +359 064800775
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

225000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
Бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване жалби по чл.197 от ЗОП са изтекли
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва