Инкасиране на суми за В и К услуги |
|
79940000 KA11 |
|
|
Инкасиране на суми за В и К услуги от абонати на Възложителя по обособени позиции №1-5, съгласно условията за участие от документацията за участие в процедурата. Позиция №1 - Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на гр. Плевен и област Плевен. Позиция №2 - Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България. Позиция №3 - Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез платежни карти издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции. Позиция №4 - Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез система за електронни разплащания и чрез платежни карти издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. Позиция №5 - Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги за населени места в област Плевен с ресурс на Изпълнителя и периодично обновяване на информацията. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
770000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на гр. Плевен и област Плевен |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79940000 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Територията на гр.Плевен и Област Плевен | Инкасиране на суми в брой по фактури за В и К услуги в обособени пунктове - собствени и/или наети и/или по друг начин ползвани обекти, находящи се на територията на гр.Плевен и област Плевен и с ресурси на Изпълнителя, чрез използване на софтуер на Възложителя с комуникационна свързаност и връзка със сървъра на Възложителя в реално време (оn-line). Електронните каси работят реално време с продългителност на работното време, както следва: начало - най-късно 9.00ч.; край - най-рано 18.00ч. Максимален процент на предложената комисионна като процент от събраните суми с ДДС - 1.1%. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Брой пунктове за инкасиране на територията на гр.Плевен 10 Брой пунктове за инкасиране на територията на Област Плевен (извън територията на гр.Плевен) 20
|
|
70
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги чрез електронни каси в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79940000 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Територията на Република България | Инкасиране на суми в брой по фактури за В и К услуги в обособени пунктове - собствени и/или наети и/или по друг начин ползвани обекти, находящи се на територията на Република България и с ресурси на Изпълнителя, чрез използване на софтуер на Изпълнителя, предварително съгласуван с Протокол за съвместимост със софтуера на Възложителя, включващ основно структура на файла за обмен, периодичност, печат на документ за платеца и други процедури, относими към обособената позиция. Максималният размер на предложената такса за транзакция, е както следва: за плащане до 30.00лв. - максимум 0.10лв.; за плащане над 30.00лв. до 60.00лв. - максимум 0.20лв.; за плащане над 60.00лв. - максимум 0.50лв. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Брой пунктове за инкасиране на територията на Република България 30
|
|
70
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез платежни карти издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79940000 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Република България | Инкасиране суми в по фактури за В и К услуги чрез платежни небанкови карти, издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции. Инкасирането ще се осъществява чрез периодично обновяване на информацията, предварително съгласувана с Протокол за съвместимост със софтуера на Възложителя. Максималният размер на предложената такса за транзакция, е както следва: за плащане до 30.00лв. - максимум 0.10лв.; за плащане над 30.00лв. до 60.00лв. - максимум 0.20лв.; за плащане над 60.00лв. - максимум 0.50лв. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез система за електронни разплащания и чрез платежни карти издадени от банки и свързаните с тях платежни операции |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79940000 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Република България | Инкасиране на суми по фактури за В и К услуги чрез интернет разплащания и чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции. Инкасирането ще се осъществява чрез периодично обновяване на информацията, предварително съгласувана с Протокол за съвместимост със софтуера на Възложителя. Максималният размер на предложената такса за транзакция, е както следва: за плащане до 30.00лв. - максимум 0.10лв.; за плащане над 30.00лв. до 60.00лв. - максимум 0.20лв.; за плащане над 60.00лв. - максимум 0.50лв. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги за населени места в област Плевен с ресурс на Изпълнителя и периодично обновяване на информацията /off-line/ |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79940000 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Територията на област Плевен | Инкасиране на суми за В и К услуги по фактури в брой чрез електронни каси, работещи в режим на периодично обновяване на информацията (off-line) за 67 броя населени места в област Плевен, в които липсва техническа възможност за изграждане на електронни каси за работа в реално време. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не превишават прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|