Деловодна информация
00087
 
да
да
14/12/2018 (дд/мм/гггг)
00087-2018-0101 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Таня Кирилова +359 29377313
tkirilova@sofia.bg +359 29377324

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20779&mainmenu=false


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и гаранционна поддръжка на компютърна и офис техника, сървъри и комутатори по обособени позиции"
30000000      
Доставки

Доставка и гаранционна поддръжка на компютърна и офис техника, сървъри и комутатори по обособени позиции:
Обособена позиция №1: Доставка на сървъри, монитори, стационарни и преносими компютри за нуждите на структури на Столична община
Обособена позиция №2 – Доставка на мултифункционални устройства, принтери, и скенери за нуждите на структури на Столична община
Обособена позиция №3 – Доставка на монитори, стационарни компютри и мрежови комутатори за нуждите на Столична община, дирекция „Информационно обслужване и технологии“
Обособена позиция №4 –Доставка на монитори, стационарни и преносими компютри и мултифункционални устройства за нуждите на ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци“
Обособена позиция №5 – Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на дирекция „Секретариат на СОС“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
740031      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на сървъри, монитори, стационарни и преносими компютри за нуждите на структури на Столична община 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община

Доставка на сървъри, монитори, стационарни и преносими компютри за нуждите на структури на Столична община:
• Сървър тип 1 – 1 бр.
• Сървър тип 2 – 1 бр.
• Сървър тип 3 – 1 бр.
• Монитор тип 1 – 51 бр.
• Монитор тип 2 – 95 бр.
• Компютърна конфигурация тип 1 – 39 бр.
• Компютърна конфигурация тип 2 – 22 бр.
• Компютърна конфигурация тип 3 – 3 бр.
• Компютърна конфигурация тип 4 – 51 бр.
• Компютърна конфигурация тип 5 – 30 бр.
• Работна станция – 1 бр.
• Преносима компютърна конфигурация тип – 7 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мултифункционални устройства, принтери, и скенери за нуждите на структури на Столична община 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община

Доставка на мултифункционални устройства, принтери, и скенери за нуждите на структури на Столична община:
• Мултифункционално устройство тип 1 – 20 бр.
• Мултифункционално устройство тип 2 – 6 бр.
• Мултифункционално устройство тип 3 – 1 бр.
• Мултифункционално устройство тип 4 – 5 бр.
• Мултифункционално устройство тип 5 – 1 бр.
• Принтер тип 1 – 3 бр.
• Принтер тип 2 – 11 бр.
• Принтер тип 3 – 10 бр.
• Широкоформатен скенер -1 бр.
• Документен скенер – 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на монитори, стационарни компютри и мрежови комутатори за нуждите на Столична община, дирекция „Информационно обслужване и технологии“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община

Доставка на монитори, стационарни компютри и мрежови комутатори за нуждите на Столична община, дирекция „Информационно обслужване и технологии“:
• Монитор – 100 бр.
• Компютърна конфигурация – 100 бр.
• Мрежови Комутатори – 11 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При възникнала необходимост ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да възложи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ да достави допълнителни количества от техническите средства в рамките на прогнозната стойност и срока на договора и по предложени в офертата единични цени по видове продукти. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ писмено уведомява ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и заявява допълнителните количества и видове.Прогнозната стойност на опцията е 200 000 лв. без ДДС
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на монитори, стационарни и преносими компютри и мултифункционални устройства за нуждите на ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

с. Яна, местност Садината

Доставка на монитори, стационарни и преносими компютри и мултифункционални устройства за нуждите на ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци“
• Монитор тип 1 – 6 бр.
• Монитор тип 2 – 4 бр.
• Монитор тип 3 – 4 бр.
• Компютърна конфигурация тип 1 – 1 бр.
• Компютърна конфигурация тип 2 – 8 бр.
• Преносима компютърна конфигурация тип 1 – 6 бр.
• Преносима компютърна конфигурация тип 2 – 4 бр.
• Мултифункционално устройство - черно бял печат – 2 бр.
• Мултифункционално устройство - цветен печат – 3 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При възникнала необходимост ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да възложи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ да достави допълнителни количества от техническите средства в рамките на прогнозната стойност и срока на договора, по предложени в офертата единични цени по видове продукти.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ писмено уведомява ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и заявява допълнителните количества и видове.Прогнозната стойност на опцията е 60 000 лв. без ДДС
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на дирекция „Секретариат на СОС“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община

Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на дирекция „Секретариат на СОС“
• Мултифункционално устройство – 1 брой, черно-бяло
• Мултифункционално устройство – 1 брой, цветно
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 142-324113 (напр. 2015/S 123-123456)   и  858646 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СОА18-ДГ55-720    1   Доставка на сървъри, монитори, стационарни и преносими компютри за нуждите на структури на Столична община
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИЕНСИС“ АД 121708078
ж.к. „Бели брези“, ул. „Лерин“ №44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 029583600
+359 029583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
184200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

183765      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СОА18-ДГ55-704    2   Доставка на мултифункционални устройства, принтери, и скенери за нуждите на структури на Столична община
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИЕНСИС“ АД 121708078
ж.к. „Бели брези“, ул. „Лерин“ №44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 029583600
+359 029583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
41500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

40580      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СОА18-ДГ55-703    3   Доставка на монитори, стационарни компютри и мрежови комутатори за нуждите на Столична община, дирекция „Информационно обслужване и технологии“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИЕНСИС“ АД 121708078
ж.к. „Бели брези“, ул. „Лерин“ №44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 029583600
+359 029583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
380000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

380000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СОА18-ДГ55-721    4   Доставка на монитори, стационарни и преносими компютри и мултифункционални устройства за нуждите на ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИЕНСИС“ АД 121708078
ж.к. „Бели брези“, ул. „Лерин“ №44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 029583600
+359 029583600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

120000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СОА18-ДГ55-702    5   Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на дирекция „Секретариат на СОС“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИЕНСИС“ АД 121708078
ж.к. „Бели брези“, ул. „Лерин“ №44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 029583600
+359 029583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15686      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва