Абонам.обсл-е чрез физ. охрана, охрана със СОТ и услуги по техн.подд-не и ремонт на СОТ на адм.сгради на ТД на НАП Варна и офиси Добрич,Разград,Русе,Силистра,Търговище и Шумен, по обос. позиции |
|
79713000 |
II.1.3) Вид на поръчка Услуги |
|
„Абонаментно обслужване чрез физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции”. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено абонаментно обслужване, констативен протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените резервни части /с изключение на тези, посочени в „Ценово предложение“/, подписан от координатора по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване и фактура. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9 (за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
25000.00 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки,
моля, използвайте раздел V) или / които са взети предвид BGN (за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност) (за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на
поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в
предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
II.2) Описание 1
Абонам. обслужване чрез физическа, невъоръжена охрана, охрана СОТ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. сграда на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79711000 50344000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG325
гр. Силистра | 1.Физическа невъоръжена охрана от 1 пост в работните дни от 08:00 часа до 18:00 часа на административна сграда, находяща се в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, с обособени работни помещения, в т.ч. салон за обслужване, банков офис, преддверие, коридори и подземен гараж; 2.Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, тип радиосистема, собственост на Възложителя, от 18:00 часа до 08:00 часа в работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се на адрес: гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8; 3.Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8. |
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5 (за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6 /
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
|
Срокът за изпълнение на поръчката по обос. позиция №5 е от 01.01.2019 г. до 31.12.2020 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в рамките на този срок. Максимално допустимата стойност на поръчката за целия срок на договора за обос. позиция №5 е 25 000 лв. без ДДС.
|
|
|