Деловодна информация
00640
Обявление 16/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/11/2018 (дд/мм/гггг)
00640-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Свети Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 8464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 9460255

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на СУ "Св. Климент Охридски" по 5 обособени позиции
30100000      
Доставки

Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на СУ "Св. Климент Охридски" по 5 обособени позиции:
1. Доставка на различни видове копирна и прентерна хартия
2. Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
3. Доставка на канцеларски материали
4. Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
5. Доставка на канцеларски материали, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
336307.96      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на СУ "Св. Климент Охридски" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30194320      
30197600      
30197620      
30197640      
30197641      
30199100      
30199300      
30199330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на Република България

Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Изпълнителят се задължава, ако Възложителят реши да реализира "опция за допълнителни доставки", да осигури и доставка на други видове артикули, които не са включени в техническата спецификация, по заявка на Възложителя и по цени от актуалния каталог на Изпълнителя или продуктовите списъци, публикувани на интернет страниците, и търговска отстъпка спрямо тях в размер на 50%
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на СУ "Св. Климент Охридски" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30194320      
30125110      
30192320      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на РБългария

Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Изпълнителят се задължава, ако Възложителят реши да реализира "опция за допълнителни доставки", да осигури и доставка на други видове артикули, които не са включени в техническата спецификация, по заявка на Възложителя и по цени от актуалния каталог на Изпълнителя или продуктовите списъци, публикувани на интернет страниците, и търговска отстъпка спрямо тях в размер на 50%
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на СУ "Св. Климент Охридски" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30191400      
30192000      
30193000      
30194000      
30195000      
30195900      
30197000      
30197200      
30197210      
30199230      
18938000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на РБългария

Доставка на канцеларски материали
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Изпълнителят се задължава, ако Възложителят реши да реализира "опция за допълнителни доставки", да осигури и доставка на други видове артикули, които не са включени в техническата спецификация, по заявка на Възложителя и по цени от актуалния каталог на Изпълнителя или продуктовите списъци, публикувани на интернет страниците, и търговска отстъпка спрямо тях в размер на 50%
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на СУ "Св. Климент Охридски" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
32342200      
32552100      
30237290      
30237295      
30237460      
30237470      
30237220      
30237410      
30237320      
30237000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на РБългария

Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Изпълнителят се задължава, ако Възложителят реши да реализира "опция за допълнителни доставки", да осигури и доставка на други видове артикули, които не са включени в техническата спецификация, по заявка на Възложителя и по цени от актуалния каталог на Изпълнителя или продуктовите списъци, публикувани на интернет страниците, и търговска отстъпка спрямо тях в размер на 50%
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на СУ "Св. Климент Охридски" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
22816000      
22816100      
22819000      
22817000      
22813000      
22814000      
22852000      
22852100      
30145100      
30197220      
30197130      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на РБългария

Доставка на канцеларски материали, запазени по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Изпълнителят се задължава, ако Възложителят реши да реализира "опция за допълнителни доставки", да осигури и доставка на други видове артикули, които не са включени в техническата спецификация, по заявка на Възложителя и по цени от актуалния каталог на Изпълнителя или продуктовите списъци, публикувани на интернет страниците, и търговска отстъпка спрямо тях в размер на 50%
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 097-220987 (напр. 2015/S 123-123456)   и  848184 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80.09-207    2   Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС - България ООД 130332479
ул. Анна Ахматова №9
София BG411 1729 България
order@atsbulgaria.com +359 9752073
+359 9752285
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

265845.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-224    4   Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Плесио Компютърс ЕАД 131262158
ул. Ангел Кънчев №5
София BG411 1111 България
viliev@plesio.bg +359 9397147
+359 9397147
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35505.30      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-211    5   Доставка на концеларски материали, запазана по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Консумативи ООД 201417931
бул. Кукленско шосе №6А
Пловдив BG421 4000 България
sales1_sf@okoffice.bg +359 8701133
+359 8701133
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34957.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 9884070
http://www.cpc.bg +359 9807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва