Деловодна информация
01287
234 02/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
01287-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СТУДЕНТСКИ СТОЛОВЕ И ОБЩЕЖИТИЯ ЕАД 831917453
СТУДЕНТСКИ ГРАД, БЛ.5, ЕТ.2
СОФИЯ BG411 1700 България
ИЛИЯНА БЕШКОВА +359 028681437
iliana_beshkova@abv.bg +359 028681242

Интернет адрес/и

www.ssoead.com

www.ssoead.com/dokumenti.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в клоновете на Студентски столове и общежития ЕАД.
50750000      
Услуги

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в клоновете на Студентски столове и общежития ЕАД, за срок от три години, по десет обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
228120      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сгради, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град София. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сгради, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град София.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Велико Тъэрново. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр.Велико Търново

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите на Студентски столове и общежития ЕАД в град Велико Търново.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Габрово. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр.Габрово

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Габрово.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Пловдив. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр.Пловдив

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Пловдив.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Русе. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр.Русе

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Русе.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Сливен. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр.Сливен

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Сливен.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Стара Загора. 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр.Стара Загора

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Стара Загора.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Ямбол. 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр.Ямбол

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Ямбол.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Хасково. 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр.Хасково

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Хасково.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Шумен. 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр.Шумен

Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Шумен.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА изпълнение на услугата    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  857320 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
45    1   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град София.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лифтком Сервиз ЕООД 201189890
ж.к. Лозенец, ул.Кръстю Сарафов №45, офис1
София BG411 1421 България
milena.shopova@liftkom.com +359 024950491
+359 02
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35400      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.Велико Търново.
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    3   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.Габрово.
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    4   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.Пловдив.
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
49    5   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.Русе.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАНСЬОРИ ООД 117566192
УЛ.ПЛИСКА №19, ВХ.Б, ЕТ.6
РУСЕ BG323 7002 България
elevators@mail.bg +359 02887745754
+359 02
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33480      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33480      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    6   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.Сливен
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
47    7   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.-Стара Загора.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РЕМОНТ ЛИФТ - М ЕООД 204374339
УЛ.КАМЕЛИЯ 0 18А, ЕТ.3, АП.10
СОФИЯ BG411 1618 България
remont_lift_m@abv.bg +359 02888847902
+359 02
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
105480      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

105480      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
44    8   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в град Ямбол
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СД ВЕРТИКАЛ - 111-ДОБРЕВ И СИЕ 128008769
Ж.К.ХАЛЕ, БЛ.8, ВХ.Л, АП.222
ЯМБОЛ BG343 8600 България
sdvertikal111@gmail.com +359 02888832047
+359 02
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5100      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
48    9   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.Хасково
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РЕМОНТ ЛИФТ - М ЕООД 204374339
УЛ.КАМЕЛИЯ № 18А, ЕТ.3, АП.10
СОФИЯ BG411 1618 България
remont_lift_m@abv.bg +359 02888847902
+359 02
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21480      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21480      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
46    10   Избор на изпълнител за извършване на услуги по абонаментна и текуща поддръжка на асансьорни уредби, находящи се в сградите, собственост на Студентски столове и общежития ЕАД в гр.Шумен.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД 201189890
УЛ.КРЪСТЮ САРАФОВ № 45, ОФИС1
СОФИЯ BG411 1421 България
milena.shopova@liftkom.com +359 024950491
+359 02
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
27180      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27180      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 029884070
http://ww.cpc.bg +359 029807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва