Деловодна информация
00589
18/СЛУ 4566 22/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/10/2018 (дд/мм/гггг)
00589-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Перник 000386751
пл. Св. Иван Рилски № 1 А
Перник BG414 2300 България
Елка Савова, Тинка Петрова +359 76684220
poop@pernik.bg +359 76603890

Интернет адрес/и

http://pernik.bg/

https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на дейности по публичност и визуализация в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт на град Перник” по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020", съфинансиран...прод..
79340000      
Услуги

Мерките за осигуряване на публичност и визуализация следва да бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР 2014-2020г. и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и да гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица, пред целевите групи и обществеността. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: • Изработване, доставка и монтаж на 3 бр. билбордове. • Изработване и доставка на преносим банер за пресконференции, работни срещи и информационни събития;• Изработване, доставка и монтаж на 2 бр постоянни обяснителни табели за местата подлежащи на строителноремонтна интервенция;• Изработване, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели-стикер за доставени по проекта превозни средства;• Организиране и провеждане на 2 бр пресконференции за информиране на хода на проекта и осигуряване участие на медии при организиране на информационни събития;• Организиране и провеждане...-
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
21530.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Организиране и провеждане на пресконференции, официални церемонии, разпространение на интернет публикации, интернет банер, подготовка и публикуване на публикации в местна/регионална преса...прод. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79340000      
60112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник

Изработване, доставка и монтаж на 3 бр. билбордове.•Изработване и доставка на преносим банер за пресконференции, работни срещи и информационни събития;•Изработване, доставка и монтаж на 2 бр постоянни обяснителни табели за местата подлежащи на строително-ремонтна интервенция;•Изработване, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели-стикер за доставени по проекта превозни средства;•Организиране и провеждане на 2 бр пресконференции за информиране на хода на проекта и осигуряване участие на медии при организиране на информационни събития;•Организиране и провеждане на официални церемонии при стартиране на проекта -(Първа копка, откриване на обект);•Изготвяне и публикуване на статии, прессъобщения и/или рекламно-информационни карета в регионална или национална печатна медия.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката:Предложение за организацията на работа и предложение за мерки, целящи осигуряване на високо качество при изпълнение на основните дейности    60
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Интегриран градски транспорт на град Перник” по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020", съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

от раздел II.1.2.... и национален ежедневник, радио и ТВ излъчвания, изработка и монтаж на 3 билборда, временни и постоянна обяснителни табели, постоянни обяснителни табели – стикери, банер за пресконференциите“

II.2) Описание 1

„Изработване на печатни информационни и промоционални материали – плакати формат А3, нформационни дипляни, изработка на информационни стикери (9х5 см), промоционални материали от допустимите..прод.. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22100000      
22852000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник

Изработване и доставка на информационни стикери за оборудването;•Изработване на печатни информационни материали (листовки) с информация представяща проекта в различни фази на изпълнение;•Други промоционални материали, от допустимите материали съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката:Предложение за организацията на работа и предложение за мерки, целящи осигуряване на високо качество при изпълнение на дейностите    60
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Интегриран градски транспорт на град Перник” по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020", съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

..прод. от раздел II.2.1. от допустимите материали съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 115-261846 (напр. 2015/S 123-123456)   и  851899 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
03    1   „Организиране и провеждане на пресконференции, официални церемонии, разпространение на интернет публикации, интернет банер, подготовка и публикуване на публикации в местна/регионална преса и ..прод..
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ” ООД 130862812
ул. „Райко Алексиев” бл. 95, вх. В
София BG412 1113 България
lambadjiev.standart@gmail.com +359 028321183
http://www.lambadjiev-design.com/bg +359 029310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17775.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
04    2   „Изработване на печатни информационни и промоционални материали – плакати формат А3, нформационни дипляни, изработка на информационни стикери (9х5 см), промоционални материали от допустимите ....прод
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Издателска къща Св. Георги Победоносец ЕООД 203419284
ул. „Топли дол” № 4, вх. А, ап. 6
София BG412 1080 България
ik.svetigeorgi@abv.bg +359 0889616135
http://svetigeorgi.bg/ +359 0889616135
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3755.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

..прод. от раздел II.1.1. от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие в две обособени позиции..прод. от II.1.4...на официални церемонии при стартиране на проекта -(Първа копка, откриване на обект);• Изготвяне и публикуване на статии, прессъобщения и/или рекламноинформационни карета в регионална или национална печатна медия.;• Изработване и доставка на информационни стикери за оборудването;• Изработване на печатни информационни материали (листовки) с информация представяща проекта в различни фази на изпълнение.
Важно: Поради ограничението в броя на символите в Раздел V: Възлагане на поръчката, поле Поръчка №: по първа и втора обособени позиции са записани последните цифри от номерата на договорите. В тази връзка пълните номера на договорите са както следва: За първа обособена позиция: Договор № BG16RFOP001-1.018-0004-C01-U-03/25.09.2018 г. За втора обособена позиция:Договор № BG16RFOP001-1.018-0004-C01-U-04/27.09.2018 г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Глава 27 от ЗОП в сроковете по чл. 197 ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва