Деловодна информация
1089
27 15/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
01089-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комисия за защита от дискриминация 131457813
ул. Драган Цанков 35
София BG411 1125 България
Валентин Главчев +359 28073012
kzd@kzd.bg +359 28078448

Интернет адрес/и

http://www.kzd-nondiscrimination.com/layout/

https://sop.bg/kzd-nondiscrimination-576/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

защита от дискриминация

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по осигуряване на логистика за провеждането на обучения 01089-2018-0001
79951000      
Услуги

В изпълнение на предмета на обществената поръчка, Изпълнителят следва да извърши следните дейности: 1. Осигуряване на логистика по Дейност 1 на проекта – Тематичен модул 1 „Специфики на доказването в производствата за защита от дискриминация“ (двудневно обучение за 48 участника); 2. Осигуряване на логистика по Дейност 2 на проекта – Тематичен модул 2 „Специфики при мотивирането на решенията на КЗД“ (двудневно обучение за 48 участника); 3. Осигуряване на логистика по Дейност 3 на проекта – Тематичен модул 3 „Специфика на защитата от дискриминация в т.ч. превенция на уязвими групи: деца, лица с увреждания, лица живеещи в бедност“ (двудневно обучение за 48 участника); 4. Осигуряване на логистика по Дейност 4 на проекта – Тематичен модул 4 „Идентифициране и противодействие на нови форми на дискриминация в т.ч. тормоз и слово на омразата“ (двудневно обучение за 48 участника).
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
70254.72      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79951000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

В изпълнение на предмета на обществената поръчка, Изпълнителят следва да извърши следните дейности: 1. Осигуряване на логистика по Дейност 1 на проекта – Тематичен модул 1 „Специфики на доказването в производствата за защита от дискриминация“ (двудневно обучение за 48 участника); 2. Осигуряване на логистика по Дейност 2 на проекта – Тематичен модул 2 „Специфики при мотивирането на решенията на КЗД“ (двудневно обучение за 48 участника); 3. Осигуряване на логистика по Дейност 3 на проекта – Тематичен модул 3 „Специфика на защитата от дискриминация в т.ч. превенция на уязвими групи: деца, лица с увреждания, лица живеещи в бедност“ (двудневно обучение за 48 участника); 4. Осигуряване на логистика по Дейност 4 на проекта – Тематичен модул 4 „Идентифициране и противодействие на нови форми на дискриминация в т.ч. тормоз и слово на омразата“ (двудневно обучение за 48 участника).
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Най-ниска цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Учим за да работим по-ефективно” по Договор БФП BG05SFOP001-2.006-0048 от дата 03.07.2018 г., финансиран от Оперативна програма „Добро управление“

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  867548 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
27       Услуги по осигуряване на логистика за провеждането на обучения
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

М И М АГЕНЦИЯ ЕООД 110507070
ул. Търговска № 55, вх. К, ет. 6, ап. 11
Ловеч BG315 5500 България
mmagency.lovech@gmail.com +359 68600037
http://www.m-magency.eu/ +359 68603637
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
80000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

70254.72      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в срока по чл. 197, ал. 1, т.7 от ЗОП от получаването му от участниците в процедурата
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
ДА


Поръчката е за услуги свързани с организирането на събития, които са включени като услуга в Приложение № 2 от ЗОП. В тази връзка, съгласно чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП, възложителят може да проведе процедура на пряко договаряне с определени лица по реда на чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП само когато обществената поръчка е за услуги по Приложение № 2 и е на стойност от 70 000 лв. без ДДС до 500 000 лв. без ДДС (чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП). Настоящата поръчка попада в този ценови диапазон и в това приложение.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва