Деловодна информация
00169
 
да
да
17/10/2018 (дд/мм/гггг)
00169-2018-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ловеч 000291591
ул. Търговска №22
Ловеч BG315 5500 България
Найден Вълчев +359 68688242
lovechrsk@gmail.com +359 68688280

Интернет адрес/и

www.lovech.bg

https://lovech.imeon.bg:4444/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=sJIUnA93xIs%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на рекламни материали за нуждите на Община Ловеч за 2018 г.“
22462000      
Услуги

Обект на настоящата обществена поръчка е услуга, съгласно чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП. Поръчката е разделена на 2 /две/ обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1 – „Изготвяне на печатни и рекламни материали за нуждите на Община Ловеч“, включени в списъка на стоки и услуги по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“.
Обособена позиция №2 –„Изготвяне рекламни материали за нуждите на Община Ловеч“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
20542.20      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Изготвяне на печатни и рекламни материали за нуждите на Община Ловеч“, включени в списъка на стоки и услуги по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
22140000      
22150000      
22320000      
30199792      
18936000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч

„Изработване на рекламни материали за нуждите на Община Ловеч за 2018 г.“, обособена позиция № 1 „Изготвяне на печатни и рекламни материали за нуждите на Община Ловеч“, включени в списъка на стоки и услуги по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. Услугата е свързана с изработка и доставка на следните материали:
1.Работни календари; 2.Картичка; 3.Покана за Празника на Ловеч – 11 май; 4.Рекламна брошура с най-ярките събития от Културния календар на община Ловеч за 2019 г.; 5.Алманах за детско творчество „Пъстра дъга“; 6.Алманах за литература „Мостове“; 7.Афиши за 13 /тринадесет/ събития от Културния календар н а община Ловеч за 2018 г. и 4 /четири/ събития от 2019 г.; 8.Печатно издание „Покрит мост“; 9.Дипляни; 10.Дипляни; 11.Туристически дипляни; 12.Туристически дипляни;13.Книгоразделител; 14.Пътеводител за Ловеч; 15.Рекламни визитки; 16.Рекламна чанта от плат с прорязани дръжки; 17. Настолни календари; 18. Луксозни хартиени торбички.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изготвяне рекламни материали за нуждите на Община Ловеч“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
30192121      
39221120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч

Обособена позиция №2 „Изготвяне рекламни материали за нуждите на Община Ловеч“ включва услуга по изработване и доставка на следните материали:
1.Рекламна чаша; 2.Рекламни химикалки; 3. Рекламен ключодържател; 4.Винил с многоцветен печат; 5.Табели многоцветен печат: материал PVC и фолио, размер:50х70см – 4 бр.; 6. Табели многоцветен печат: материал PVC и фолио, размер:70х100см – 5 бр.; 7.PVC фолио многоцветен печат.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 119-271051 (напр. 2015/S 123-123456)   и  853129 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДВ-657    1   „Изготвяне на печатни и рекламни материали за нуждите на Община Ловеч, включени в списъка на стоки и услуги по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД 201557566
район „Връбница“, ул. „Маслиново клонче“ №2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 024234859
+359 024277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25629.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18420.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДВ-649    2   „Изготвяне рекламни материали за нуждите на Община Ловеч“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КАРИС ГРУП“ ЕООД 110554305
пл. „Тодор Кирков“ №36
Ловеч BG315 5500 България
mаnager.lovech@office1.bg +359 68600555
+359 68600555
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2575.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2122.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Съгл. чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, във вр. с Решение на МС №591/18.07.2016 г. и чл. 80, ал.1 от ППЗОП, Възложителят запазва обос. поз. 1 за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждане. При възлагане на общ. поръчка по обос. поз. 1 могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания, регистрирани най-малко 3 г. преди датата на откриване на настоящата процедура за възлагане на общ. поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждане могат да участват в общ. поръчка по обос. поз. 1, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. В процедурата за възлагане на запазена поръчка по обос. поз. 1 могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия. Лицата с увреждания или неравностойно положение могат да подават оферти и за обос. поз. 2.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в сроковете съгласно разпоредбата на чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва