Деловодна информация
01601
РД-15-1164 03/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
01601-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по публична администрация 130403691
ул. Аксаков 1
София BG411 1000 България
Иван Тодоров +359 29402556
ipa@ipa.government.bg +359 29809747

Интернет адрес/и

www.ipa.government.bg

http://www.ipa.government.bg/bg/za-nas/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изследвания за укрепване на администрацията“
79420000      
Услуги

„Изследвания за укрепване на администрацията“ с обособени позиции
Обособена позиция 1: „Практически наръчник и инструментариум за по-добро регулиране“.
Обособена позиция 2: Създаване на Общ център за административно обслужване в областна администрация“.
Обособена позиция 3: „Киберсигурност и приложение на иновативни технологии в работата на държавната администрация“.
Обособена позиция 4: „Изследване на добри практики и възможности за създаване на Лаборатория за иновативни публични политики в България“.
Обособена позиция 5: „Разработване на Изследване за перспективите за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF) в България”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
67358      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Практически наръчник и инструментариум за по-добро регулиране“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул. Аксаков 1

Изпълнението на Обособена позиция 1 включва следните дейности:
Дейност 1: Разработване на критерии, анализ, подбор и описание на добри европейски практики и подходи, които да бъдат възприети в ежедневната работа от администрацията при изготвянето на нови или прилагането, мониторинга и оценяването на действащи политики и законодателството.
Дейност 2: Подбор и адаптиране на подходящи за българската действителност инструменти, прилагани в държави-членки на ЕС и европейските институции, гарантиращи по-добро регулиране. Разработване на българския инструментариум с насоки за прилагането на отделните инструменти.
Дейност 3: Разработването на електронен формат и инструментариума с оглед практическо прилагане от администрацията.
Общият обем на изследването следва да бъде минимум 70 максимум 150 стандартни страници.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Организация на пресонала за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-2.004-0004-C01 с наименование „Работим за хората" по ОП "Добро управление".

Гаранция в размер на 3% от стойността на договора.

II.2) Описание 1

„Създаване на общ център за административно обслужване в областна администрация.” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Аксаков" № 1

Изпълнението на Обособена позиция 2 включва минимум следните дейности:
Дейност 1: Проучване на примери за функциониращи центрове за услуги в Европа с включено сравнение на възможностите за приложимост на изследваните модели.
Дейност 2: Проучване на действащите териториални звена на централната администрация в областния център, в това число численост, капацитет, съществуваща организация по предоставяне на услуги.
Дейност 3: Изготвяне на предложение за териториалните звена, които е целесъобразно да бъдат ситуирани в Центъра за услуги, разположен в посочена от Възложителя областна администрация.
Дейност 4: Анализ на възможностите за създаване на център за услуги в сградата на областната администрация
Дейност 5: Представяне на цялостно предложение за подход при за създаване на Общ център за административно обслужване в една областна администрация,
- Общият обем на изследването следва да бъде минимум 120, максимум 200 стандартни страници.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Организация на пресонала за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-2.004-0004-C01 с наименование „Работим за хората" по ОП "Добро управление".

Гаранция в размер на 3% от стойността на договора.

II.2) Описание 1

„Изследване на добри практики и възможности за създаване на Лаборатория за иновативни публични политики в България“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Аксаков" № 1

Изпълнението на Обособена позиция 4 включва минимум следните дейности:
Дейност 1: Анализ и изследване на съществуващите практики по разработване и тестване на алтернативни варианти на публични политики от специализирани звена/структури в най-малко 20 държави-членки на ЕС.
Дейност 2: Изготвяне на модел за структуриране на Лаборатория за иновативни публични политики в България.
Дейности 3: Изследване на възможни модели за финансиране.
Дейност 4: Разработване на механизъм за идентифициране и възлагане на приоритетни теми и политики
Дейност 5: Изготвяне на модел за координация на дейността на Лабораторията с останалите структури на държавната администрация.
Дейност 6: Очертаване на механизъм за разпознаване и въвличане на заинтересованите страни в процеса по разработване на алтернативни политики.
Дейност 7: Идентифициране на възможности за сътрудничество с университети, изследователски центрове и др.
Общият обем на изследването следва да бъде минимум 70 максимум 150 стандартни
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Организация на пресонала за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-2.004-0004-C01 с наименование „Работим за хората" по ОП "Добро управление".

Гаранция в размер на 3% от стойността на договора.

II.2) Описание 1

„Изследване за перспективите за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF) в България“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Аксаков" № 1

Изпълнението на обособена позиция № 5 да включва следните дейности:
Дейност 1 - Разработване на самостоятелно Изследване, включващо анализ и обобщение на постигнатите резултати от внедряването на CAF в целевите администрации по проекта
Дейност 2 - Анализ и проучване на перспективите и нагласите на публичните институции и организации в България до 2020 г. относно внедряване на европейския модел за качество CAF.
Дейност 3 - Идентифициране на степента на готовност на отделни структури, в различни сфери, за въвеждане на цялостната система за управление на качеството.
Дейност 4 - Идентифициране на заинтересованите страни в този процес.
При разработването на материала следва да се предложи за обсъждане и съгласуване примерно съдържание, което да бъде одобрено от Възложителя.
Общият обем на материалите и съответно на Изследването следва да бъде от 150 стандартни страници, а по вид да покриват минималното съдържание, посочено в техническата спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Организация на пресонала за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-2.004-0004-C01 с наименование „Работим за хората" по ОП "Добро управление".

Гаранция в размер на 3% от стойността на договора.

II.2) Описание 1

„Киберсигурност и възможности за приложение на иновативни технологии в работата на държавната администрация в България“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Аксаков" № 1

Изпълнението на Обособена позиция 3 включва следните дейности:
Дейност 1: Анализ на държавната политика в областта на киберсигурността. Обзор и анализ на регулаторните инструменти, политики и стратегии на НАТО и ЕС, които влияят на киберсигурността на България.
Дейност 2: Идентифициране на критични точки и перспективи. Представяне на ясна визия за подобряване на киберсигурността на публичния сектор в България
Дейност 3: Общ преглед на блокчейн технологията. Сравнение между публични и частни блокчейни - особености, предимства и недостатъци.
Дейност 4: Представяне на примери и визия за приложение на блокчейн в работата на държавната администрация, включително при изграждането и поддържането на публични регистри и очакваните резултати от това.
Дейност 5: Анализ на възможностите за използване на изкуствен интелект и чатботове при предоставяне на услуги и комуникация с потребителите, както и за поддържане на
Общият обем на изследването следва да бъде минимум 70 максимум 150 стандарт
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Организация на пeрсонала за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-2.004-0004-C01 с наименование „Работим за хората" по ОП "Добро управление".

Гаранция в размер на 3% от стойността на договора.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  847596 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РХ-15    2   „Изследвания за укрепване на администрацията“, Обособена позиция 2: „Създаване на Общ център за административно обслужване в областна администрация“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „ПОПОВ, АРНАУДОВ И ПАРТНЬОРИ“ 175382262
кв. „Крива река“ „ул. „Даскал Манол“ № 1, вх.Г, ет.6, ап.47
София BG411 1606 България
office@popovarnaudov.bg +359 28581901
https://www.popovarnaudov.bg/ +359 29581903
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РХ-17    1   „Изследвания за укрепване на администрацията“, Обособена позиция 1: „Практически наръчник и инструментариум за по-добро регулиране“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА“ ООД 121026679
ул. Дунав 82, ет. 5, ап. 25
София BG411 1202 България
agency@strategma.bg +359 29814738
http://strategma.bg +359 29814738
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18700      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РХ-16    4   „Изследвания за укрепване на администрацията“, Обособена позиция 4: „Изследване на добри практики и възможности за създаване на Лаборатория за иновативни публични политики в България“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ФОНДАЦИЯ „ЦЕНТЪР ЗА МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ПОЛИТИКИ“ 130151016
ж.к. ДИАНАБАД бл. 23 вх.Б ап.31
София BG411 1113 България
office@gateway.bg +359 29880358
www.gateway.bg +359 29880358
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24990      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18700      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
CAF-2.002-57    5   „Изследвания за укрепване на администрацията“, Обособена позиция 5: „Разработване на Изследване за перспективите за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF) в България”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ“ ЕООД 175345844
ЖК. ХИПОДРУМА, бл. 139В, вх. В, ет. 7, ап. 75
София BG411 1000 България
office@bco.bg +359 29625623
www.bco.bg +359 28628323
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11158      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    3   „Изследвания за укрепване на администрацията“, Обособена позиция 5: „Киберсигурност и възможности за приложение на иновативни технологии в работата на държавната администрация в България“
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в срока по чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП от получаването му от участниците в процедурата
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва