Деловодна информация
02728
2139 11/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
02728-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Профилирана природо-математическа гимназия Академик Иван Ценов 000185517
бул.Демокрация 18
Враца BG313 3000 България
Татяна Илиева Василева-директор +359 879003157
pmg_vratsa@abv.bg +359 92626043

Интернет адрес/и

http://pmg-vratsa.org/

https://sop.bg/pmg-vraca-1014/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на ППМГ"Акад.Иван Ценов" Враца
30230000      
Доставки

Обществената поръчка е за доставка на компютърна техника, обществена информационна система, LAN мрежа и обзавеждане за ППМГ"Акад.Иван Ценов" Враца по следните обособени позиции:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - Доставка на 28 броя компютърни конфигурации
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - Изграждане на публична информационна система с функция електронен звънец
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 - Изграждане на мрежа за пренос на данни (LAN)
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4 - Доставка и изграждане на 11 броя системи за интерактивни класни стаи и кабинети
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5 - Доставка и монтаж на обзавеждане за класни стаи и кабинети
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
78486.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на 28 броя компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Доставка, инсталиране и конфигуриране на 28 броя компютърни конфигурации за подмяна на терминални клиенти в два компютърни кабинета на ППМГ „Академик Иван Ценов“, гр. Враца
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА срок за изпълнение    20
срок за реакция    12
срок за отстраняване на повреди    12
гаранционен срок    8
брой сервизни и профилактични посещения годишно в гаранционния срок    8
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изграждане на публична информационна система с функция електронен звънец 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца, бул. ”Демокрация” № 18

Доставка на технологично оборудване за публична информационна система с функция електронен звънец, изготвяне на техническо предложение за такава с доставеното оборудване и изграждане на публична информационна система с функция електронен звънец, съгласно направеното техническо предложение
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение    20
Срок за реакция    12
Срок за отстраняване на повреда    12
Гаранционен срок    8
Брой сервизни и профилактични посещения годишно в гаранционния срок    8
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изграждане на мрежа за пренос на данни (LAN) 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца, бул. ”Демокрация” № 18

Доставка на технологично оборудване за изграждане на хибридна мрежа за пренос на данни (LAN), изготвяне на техническо предложение за изграждането й с доставеното оборудване и изграждане на мрежа за пренос на данни (LAN), съгласно направеното техническо предложение
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение    20
Срок за реакция    12
Срок за отстраняване на повреда    12
Гаранционен срок    8
Брой сервизни и профилактични посещения годишно в гаранционния срок    8
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и изгражзане на 11 броя системи за интерактивни класни стаи и кабинети 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца, бул. ”Демокрация” № 18

Доставка на технологично оборудване, в това число 11 броя интерактивни дисплеи за изграждане на интерактивна класна стая, изготвяне на техническо предложение за такава класна стая с доставеното оборудване, изграждане на интерактивна класна стая, съгласно направеното техническо предложение, в това число изграждане на силнотокова и слаботокова инсталация за захранване на интерактивния дисплей и десктоп компютър, инсталиране и конфигуриране на съпътстващите доставеното оборудване софтуерни приложения за пълнофункционална работоспособност на системата и обучение за работа с изградената система
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение    20
Срок за реакция    12
Срок за отстраняване на повреда    12
Гаранционен срок    8
Брой сервизни и профилактични посещения годишно в гаранционния срок    8
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  854160 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
20.03.2019 08:59 ч. :  № ЗОП-01 служебно вписване
затвори
 История ЗОП-01    1   Доставка на 28 броя компютърни конфигурации
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЛИДЕР-ПИ СИ“ ООД 106622309
УЛ.ГЕНЕРАЛ ЛЕОНОВ №74, ВХ.В, ЕТ.3, АП.32
Враца BG313 3000 България
info@leaderbg.net +359 885544333
+359 885544333
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15708.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13776.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
20.03.2019 08:59 ч. :  № ЗОП-02 служебно вписване
затвори
 История ЗОП-02    2   Изграждане на публична информационна система с функция електронен звънец
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЛИДЕР-ПИ СИ“ ООД 106622309
УЛ.ГЕНЕРАЛ ЛЕОНОВ №74, ВХ.В, ЕТ.3, АП.32
ВРАЦА BG313 3000 България
info@leaderbg.net +359 885544333
+359 885544333
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6315.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6199.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-03    3   Изграждане на мрежа за пренос на данни (LAN)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЛИДЕР-ПИ СИ“ ООД 106622309
УЛ.ГЕНЕРАЛ ЛЕОНОВ №74, ВХ.В, ЕТ.3, АП.32
ВРАЦА BG313 3000 България
info@leaderbg.net +359 885544333
+359 885544333
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9625.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9418.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-04    4   Доставка и изгражзане на 11 броя системи за интерактивни класни стаи и кабинети
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИДЕР-ПИ СИ“ ООД 106622309
УЛ.ГЕНЕРАЛ ЛЕОНОВ №74, ВХ.В, ЕТ.3, АП.32
ВРАЦА BG313 3000 България
info@leaderbg.net +359 885544333
+359 885544333
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
67485.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

49093.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обособена позиция 5 "Доставка и монтаж на обзавеждане за класни стаи и кабинети" се възлага директно на основание чл. 20, ал. 4 от ЗОП в хипотезата на чл. 21, ал. 6 от ЗОП и касае доставка на бюра, маси и столове за класни стаи и кабинети.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване на Решение № 2310-2441 от 13.08.2018 година на директора на ППМГ"Акад.Иван Ценов" Враца, за определяне на изпълнител на обществената поръчка изтече на 23.08.2018г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Профилирана природо-математическа гимназия Академик Иван Ценов
бул.Демокрация 18
Враца 3000 България
pmg_vratsa@abv.bg +359 879003157
https://sop.bg/pmg-vraca-1014/ +359 92626043

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва