Деловодна информация
02030
8908 07/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
07/09/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Нина Главчовска, Симона Боянова +359 281389257/ +359 28139122
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg/

http://profile.gdin.bg/ceb1b3cbf320b86bcec234eb1849bbb6


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на готова и суха храна за арести“, по обособени позиции 109
15890000      
Доставки

Обособените позиции от обществената поръчка, които се възлагат с настоящата процедура, са следните: Обособена позиция № 1 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Благоевград“; Обособена позиция № 2 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Видин“; Обособена позиция № 3 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Кърджали“; Обособена позиция № 4 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Кюстендил“; Обособена позиция № 6 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Перник“; Обособена позиция № 7 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Разград“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
294408.51      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Благоевград“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
55300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъщесвено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 12 152,56 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да закупи допълнително храна в рамките на до 20% от прогнозната стойност на обособ. позиция.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащите договори и актуализирани изисквания на възложителя.
За тази обособена позиция Възложителят предвижда подновяване на съответния й договор в случай, че в срока му на действие общата сумата на договора включително стойността на опцията не е усвоена.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Видин“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
55300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста.

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъществено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 10 025,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да закупи допълнително храна в рамките на до 20% от прогнозната стойност на обособ. позиция.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащите договори и актуализирани изисквания на възложителя.
За тази обособена позиция Възложителят предвижда подновяване на съответния й договор в случай, че в срока му на действие общата сумата на договора включително стойността на опцията не е усвоена.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Кърджали“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
55300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъщесвено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 4610,24 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да закупи допълнително храна в рамките на до 20% от прогнозната стойност на обособ. позиция.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащите договори и актуализирани изисквания на възложителя.
За тази обособена позиция Възложителят предвижда подновяване на съответния й договор в случай, че в срока му на действие общата сумата на договора включително стойността на опцията не е усвоена.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Кюстендил“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
55300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста.

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъщесвено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 9051,50 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да закупи допълнително храна в рамките на до 20% от прогнозната стойност на обособ. позиция.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащите договори и актуализирани изисквания на възложителя.
За тази обособена позиция Възложителят предвижда подновяване на съответния й договор в случай, че в срока му на действие общата сумата на договора включително стойността на опцията не е усвоена.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Перник“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
55300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста.

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъщесвено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 6472,51 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да закупи допълнително храна в рамките на до 20% от прогнозната стойност на обособ. позиция.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащите договори и актуализирани изисквания на възложителя.
За тази обособена позиция Възложителят предвижда подновяване на съответния й договор в случай, че в срока му на действие общата сумата на договора включително стойността на опцията не е усвоена.

II.2) Описание 1

„Доставка на готова и суха храна за Арест Разград“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15890000      
55300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

изпълнението на обществената поръчка ще се осъществява на адреса, на който се намира ареста.

Поръчката включва периодични доставки на готова и суха храна за 24 месеца (двугодишен период) за прехраната на задържаните лица, при прогнозен брой хранодни и изискванията на възложителя посочени в документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява несъщесвено посочения прогнозен брой хранодни, добавките в храната и сухата храна в зависимост от броя на задържаните в съответния арест лица, броя на непълнолетните от тях и продължителността на престоя им в ареста.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по тази обособена позиция, с обща прогнозна стойност до 7221,99 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да закупи допълнително храна в рамките на до 20% от прогнозната стойност на обособ. позиция.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащите договори и актуализирани изисквания на възложителя.
За тази обособена позиция Възложителят предвижда подновяване на съответния й договор в случай, че в срока му на действие общата сумата на договора включително стойността на опцията не е усвоена.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8288    1   Доставка на готова и суха храна за Арест Благоевград
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „МАРИЯ ИЛИЕВА-РАЙ” 101683870
ул. „Зеленка” № 5
Благоевград BG413 2700 България
salati_rai@abv.bg +359 888334428
https://www.facebook.com/salati.rai +359 073887551
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
72915.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

72828.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8290    2   Доставка на готова и суха храна за Арест Видин
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ФРУКТ-Н” ЕООД 121513154
ул. „Христо Ботев” № 30, вх. А , ап. 18
Видин BG311 3700 България
frukt_n@abv.bg +359 899984598
https://www.korektnafirma.com/company,17981,frukt-n-eood-hranitelna-veriga-fresh +359 899984598
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
60150.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

56972.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8561    3   Доставка на готова и суха храна за Арест Кърджали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АНДРИАНА-2” ЕООД 200191689
бул. „Беломорски” № 68, вх. А, ет. 11, ап. 44
Кърджали BG425 6600 България
fani_1974@abv.bg +359 36161130
https://mesten.infobel.bg/BG100269228-036161130/andriana_2_eood-kardzhali.html +359 36161130
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
27661.44      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28129.74      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8286    4   Доставка на готова и суха храна за Арест Кюстендил
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „ДИМИТРИЧКА ПАНЧОВА - ДИДИ” 819378491
ж.к. „Запад”, бл. 92, ет. 3, ап. 12
Кюстендил BG415 2500 България
didigrozdanova@abv.bg +359 877858979
http://www.bsstruma.bg/firmi/19/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%9A%D1%8E%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BB/11/%D0%A5%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B +359 78520472
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
54309.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

54215.83      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8117    6   Доставка на готова и суха храна за Арест Перник
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОП „СТОЛОВО ХРАНЕНЕ”, ОБЩИНА ПЕРНИК 0003867510181
ул. „Св. Иван Рилски” № 1
Перник BG414 2300 България
st_hranenepernik@mail.bg +359 76684256
https://upraktiki.mon.bg/?m=13&fid=565 +359 76684228
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
38835.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43326.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8004    7   Доставка на готова и суха храна за Арест Разград
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „ПЕТЪР ЦОНЕВ-ПЕТРОВ-ЦОНЕВ” 826007974
ул. „Варшава” № 3
Разград BG324 7200 България
les_ofis@abv.bg +359 84660849
http://www.hotel-les.com/ +359 84620996
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
43331.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38935.71      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка включва още три обособени позиции, които се възлагат на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП по реда на чл. 20, ал. 4 и 5 от ЗОП, т.к. индивидуалната стойност на всяка от тях е под 30 000 лева и общата им стойност не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Предметът, обемът и стойността на всяка от тези обособени позиции от обществената поръчка са, както следва: Обособена позиция № 12 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Разлог“ с прогнозен брой хранодни 4100 на стойност 20 241,18 лева без ДДС; Обособена позиция № 13 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Сандански“ с прогнозен брой хранодни 4800 на стойност 20 344,85 лева без ДДС и Обособена позиция № 14 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Силистра с прогнозен брой хранодни 5700 на стойност 29 008,33 лева без ДДС. Общата стойност на тези обособени позиции е 69 594,36 лева без ДДС и делът им не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката - сбора от стойността на всички обос. поз.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 29219332
http://scc.bg/?lang=bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, за всички неуредени въпроси във връзка със сключването, изпълнението и прекратяването на договорите за обществени поръчки се прилагат разпоредбите на Търговския закон и на Закона за задълженията и договорите.
Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП настоящето обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
ДА
 
открита процедура
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Обектът на обществената поръчка е по чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП (за доставки на стоки, осъществявани чрез покупка) и е с прогнозна стойност по-голяма от прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, поради което за възлагането й е задължително прилагане на процедура по ЗОП. През тази календарна година относно доставката на готова и суха храна за нуждите на арестите в градовете: Благоевград, Видин, Кърджали, Кюстендил, Перник и Разград, възложителят е провел открита процедура с уникален номер от Регистъра на обществените поръчки: 02030-2018-0010. Актуалната информация за тази процедура в регистъра се намира на следния интернет адрес: http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,812251&_dad=portal&_schema=PORTAL&url=687474703A2F2F7777772E616F702E62672F63617365322E7068703F6D6F64653D73686F775F6361736526636173655F69643D333537383134. По съответните им обособени позиции: Обособена позиция № 1 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Благоевград“; Обособена позиция № 2 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Видин“; Обособена позиция № 3 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Кърджали“; Обособена позиция № 4 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Кюстендил“; Обособена позиция № 6 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Перник“; Обособена позиция № 7 - „Доставка на готова и суха храна за Арест Разград“, процедурата е прекратена с Решение № Л-3111 от 12.07.2018 г. на основание чл. 110, ал. 1, т. 1 от ЗОП поради това, че за тях не е подадена нито една оферта за участие. Решението за прекратяване е публикувано в деня на издаването му в профила на купувача на възложителя, в електронната преписка за обществената поръчка, която се намира на следния интернет адрес: http://www.profile.gdin.bg/4c997660d4a23883b12d4f4361566029. На това основание и във връзка с правната възможност по чл. 79, ал. 1, т.1 от ЗОП е проведена настоящата процедура на договаряне без предварително обявление, в която първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени, видно от поканите за участие в процедурата, които могат да бъдат намерени в електронната преписка по настоящата процедура от профила на купувача на възложителя.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва