„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията и териториалните й служби“ за период от 24 месеца, по обособени позиции |
|
30199000 |
|
|
Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за срок от 24 месеца за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и териториалните й служби". Доставките се извършват след заявка на Възложителя. Подробно описание на видовете канцеларски материали и консумативи, които ще се доставят за нуждите на териториалните служби, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Техническите спецификации. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи, различни от изброените в Техническите спецификации от настоящата документация, с прогнозна стойност на „опцията за допълнителни доставки“ до 50 828,20 лв. без вкл. ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на договора. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
244404.45 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Различни видове канцеларски материали и консумативи“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197000 30197600 30197630 30199000 30199230 22852000 22851000 30192100 30192930 39241200 30192130 30192131 30192133 30192121 30124400
|
II.2.3) Място на изпълнение BG313 BG314 BG315 BG321 BG331 BG342 BG411 BG413 BG421 BG423
Белене, Бобов дол, Бойчиновци, Бургас , Варна, Враца, Ловеч, Пазарджик , Плевен, Плевен, Пловдив, Сливен , София, Стара Загора ,Благоевград, Велико Търново | Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали и консумативи за срок 24 месеца за нуждите на ГДИН и териториални й служби. Подробно описание на видовете канцеларски материали и консумативи, които ще се доставят, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Техническите спецификации към документацията за обществената поръчка. Материалите се доставят по заявка от Възложителя. Възложителят си запазва правото в хода на изпълнение на договора да увеличава или намалява посочените прогнозни количества канцеларски материали и консумативи в зависимост от потребностите на териториалните служби. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по Обособена позиция № 1 в размер до в размер до 46 323,40 лв. без вкл. ДДС при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали от предоставени от изпълнителя актуален (послед. разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” в размер до в размер до 46 323,40 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката по тази обособена позиция, при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на други видове канцеларски материали и консумативи в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.
|
|
II.2) Описание 1
„Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197220 30197130 22852100 22852000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG313 BG314 BG315 BG331 BG342 BG341 BG343 BG344 BG411 BG413 BG421 BG423
Белене, Благоевград, Бобов дол, Бойчиновци, Бургас, Варна, Велико Търново, Враца, Ловеч, Пазарджик, Плевен, Пловдив, Сливен, София, Стара Загора | Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали и консумативи за срок 24 месеца за нуждите на ГДИН и териториални й служби. Подробно описание на видовете канцеларски материали и консумативи, които ще се доставят, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Техническите спецификации към документацията за обществената поръчка. Материалите се доставят по заявка от Възложителя. Възложителят си запазва правото в хода на изпълнение на договора да увеличава или намалява посочените прогнозни количества канцеларски материали и консумативи в зависимост от потребностите на териториалните служби. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по ОП № 2 в размер до в размер до 4 504,80 лв. без вкл. ДДС при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи от предоставени от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” в размер до в размер до 4 504,80 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката по тази обособена позиция, при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на други видове канцеларски материали и консумативи в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.
|
|