Деловодна информация
02030
8505 24/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
24/08/2018 (дд/мм/гггг)
02030-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Васил Василев, Младен Наумов +359 28139-257/+359 28139-193
lop@gdin.bg +359 28139-107

Интернет адрес/и

www.gdin.bg

http://profile.gdin.bg/1d04e5496cb847362026ef0f3cd82859


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията и териториалните й служби“ за период от 24 месеца, по обособени позиции
30199000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за срок от 24 месеца за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и териториалните й служби". Доставките се извършват след заявка на Възложителя. Подробно описание на видовете канцеларски материали и консумативи, които ще се доставят за нуждите на териториалните служби, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Техническите спецификации.
Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи, различни от изброените в Техническите спецификации от настоящата документация, с прогнозна стойност на „опцията за допълнителни доставки“ до 50 828,20 лв. без вкл. ДДС.
Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на договора.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
244404.45      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Различни видове канцеларски материали и консумативи“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197000      
30197600      
30197630      
30199000      
30199230      
22852000      
22851000      
30192100      
30192930      
39241200      
30192130      
30192131      
30192133      
30192121      
30124400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313
BG314
BG315
BG321
BG331
BG342
BG411
BG413
BG421
BG423

Белене, Бобов дол, Бойчиновци, Бургас , Варна, Враца, Ловеч, Пазарджик , Плевен, Плевен, Пловдив, Сливен , София, Стара Загора ,Благоевград, Велико Търново

Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали и консумативи за срок 24 месеца за нуждите на ГДИН и териториални й служби. Подробно описание на видовете канцеларски материали и консумативи, които ще се доставят, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Техническите спецификации към документацията за обществената поръчка. Материалите се доставят по заявка от Възложителя. Възложителят си запазва правото в хода на изпълнение на договора да увеличава или намалява посочените прогнозни количества канцеларски материали и консумативи в зависимост от потребностите на териториалните служби. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по Обособена позиция № 1 в размер до в размер до 46 323,40 лв. без вкл. ДДС при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали от предоставени от изпълнителя актуален (послед. разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” в размер до в размер до 46 323,40 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката по тази обособена позиция, при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на други видове канцеларски материали и консумативи в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.

II.2) Описание 1

„Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
30197130      
22852100      
22852000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313
BG314
BG315
BG331
BG342
BG341
BG343
BG344
BG411
BG413
BG421
BG423

Белене, Благоевград, Бобов дол, Бойчиновци, Бургас, Варна, Велико Търново, Враца, Ловеч, Пазарджик, Плевен, Пловдив, Сливен, София, Стара Загора

Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали и консумативи за срок 24 месеца за нуждите на ГДИН и териториални й служби. Подробно описание на видовете канцеларски материали и консумативи, които ще се доставят, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Техническите спецификации към документацията за обществената поръчка. Материалите се доставят по заявка от Възложителя. Възложителят си запазва правото в хода на изпълнение на договора да увеличава или намалява посочените прогнозни количества канцеларски материали и консумативи в зависимост от потребностите на териториалните служби. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” по ОП № 2 в размер до в размер до 4 504,80 лв. без вкл. ДДС при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи от предоставени от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници, по публично обявените им цени.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки” в размер до в размер до 4 504,80 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката по тази обособена позиция, при необходимост от доставка на други видове канцеларски материали и консумативи
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на други видове канцеларски материали и консумативи в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на ГДИН и териториалните й служби.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 065-144401 (напр. 2015/S 123-123456)   и  840552 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8284    1   „Различни видове канцеларски материали и консумативи“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29-461920
+359 29-461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

231478.45      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8282    2   „Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29-461920
www.roel-98.com +359 29-461920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12926      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва