Деловодна информация
00494
879 21/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00494-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Царица Йоанна-ИСУЛ ЕАД 831605806
ул. Бяло море № 8
София BG411 1527 България
Румяна Доганова +359 29432106
dogovori@isul.eu +359 29432279

Интернет адрес/и

www.isul.eu

www.isul.eu/Profil_na_kupuvacha.htm


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на консумативи за стерилизация за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД
33198200      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е „Доставка на консумативи за стерилизация за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД”. Консумативите са предназначени за оборудването, намиращо се в Централна стерилизация на УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД. Поръчката е разделена на 3 обособени позиции. Обхватът и основните параметри на обособените позиции са подробно описани в Раздел ХІ. Техническа спецификация за изпълнение на обществената поръчка от документацията за участие. Обособените позиции включват различен брой номенклатурни единици. Всеки участник има право да представи оферта за една, за повече от една или за всички обособени позиции. Възложителят предвижда възможност за представяне на оферти за част от номенклатурните единици от обособените позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
74217.90      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Индикатори за парна стерилизация 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33198200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул.”Бяло море”№8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД, отдел Снабдяване.

Обхватът и основните параметри на обособената позиция са подробно описани в Раздел ХІ. Техническа спецификация за изпълнение на обществената поръчка от документацията за участие. Обособената позиция съдържа 6 номенклатурни единици:
1. Биологичен индикатор "Тест биомониторинг" за стерилизация с пара под налягане при 134? - резултат след 24 часа - 250 бр.;
2. Химичен индикатор за пара. Интегратор за пара - клас 5 - 200 бр.
3. Химичен индикатор за пара - клас 4, с дължина 20 см. - 6 500 бр.
4. Еднократен тест пакет Bowie & Dick с размери до 16/11 см. - 70 бр.
5.Тест страници за Bowie & Dick тест с размери А4 - 500 бр.
6. Индикаторна адхезивна ролка за пара под налягане - с дължина 50 м. - 70 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл. 116, ал.1, т. 1 от ЗОП се предвиждат възможности за изменение на договора, подробно описани в документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозните стойности на отделните номенклатурни единици са посочени в Техническата спецификация, публикувана в Профила на купувача.Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция заедно с предвидените опции за изменение на договора.

II.2) Описание 1

паковъчно фолио и хартия за парна стерилизация 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33198200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул.”Бяло море”№8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД, отдел Снабдяване.

Обхватът и основните параметри на обособената позиция са подробно описани в Раздел ХІ. Техническа спецификация за изпълнение на обществената поръчка от документацията за участие. Об. поз. включва 6 ном. ед., съдържащи различен брой артикули:
н.е.1/Гладко фолио за стерилизация /ролки/ с индикаторна лента за пара под налягане, 7 артикула с различни размери и количества;
н.е.2/Гладко фолио за стерилизация /ролки/ с индикаторна лента за пара под налягане-200 м. дълж./шир. 40 см. - 45 ролки;
н.е.3/Фолио за стерилизация /ролки с плисе/ с индикаторна лента за пара под налягане -3 артикула с различни размери и количества;
н.е.4/Фолио за стерилизация /Джоб/ с индикаторна лента за пара под налягане - 4 артикула с различни размери и количества;
н.е.5/Фолио за стерилизация /Джоб с плисе/ с индикаторна лента за пара под налягане-3 артикула с различни размери и количества;
н.е.6/Опаковъчна хартия /креп/ за стерилизация с пара под налягане - 4 артикула с различни размери и количества;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл. 116, ал.1, т. 1 от ЗОП се предвиждат възможности за изменение на договора, подробно описани в документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозните стойности на отделните номенклатурни единици са посочени в Техническата спецификация, публикувана в Профила на купувача.Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция заедно с предвидените опции за изменение на договора.

II.2) Описание 1

Консумативи, опаковъчно фолио, хартия и индикатори за стерилизация с плазма. Консумативи за плазмен стерилизатор модел CISA 6464 SPS 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33198200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул.”Бяло море”№8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД, отдел Снабдяване.

Обхватът и основните параметри на обособената позиция са подробно описани в Раздел ХІ. Техническа спецификация за изпълнение на обществената поръчка от документацията за участие. Обособената позиция включва 5 номенклатурни единици:
н.е.1/Биологичен индикатор "Тест биомониторинг" за стерилизация с плазма за плазмен стерилизатор модел CISA 6464 SPS-350бр.
н.е.2/Химичен индикатор за стерилизация с плазма, съвместим с плазмен стерилизатор модел CISA 6464 SPS-500 бр.
н.е.3/Индикаторна адхезивна ролка за стерилизация с плазма за плазмен стерилизатор модел CISA 6464 SPS-30 бр.
н.е.4/Касети за плазмена стерилизация за плазмен стерилизатор модел CISA 6464 SPS -400 бр.
н.е.5/Гладко фолио за стерилизация /ролки/ с индикаторна лента за стерилизация с плазма, съдържа 8 артикула с различни размери и количества.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Съгласно чл. 116, ал.1, т. 1 от ЗОП се предвиждат възможности за изменение на договора, подробно описани в документацията.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозните стойности на отделните номенклатурни единици са посочени в Техническата спецификация, публикувана в Профила на купувача.Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция заедно с предвидените опции за изменение на договора.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  849786 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
216    1   Доставка на консумативи за стерилизация за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД об. поз. 1 ном. ед. 3,4,6, об. поз. 2 ном. ед. 1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“Агарта ЦМ” ЕООД 121096923
Долни Богров, ул. „40-та” № 1
София BG412 1855 България
agartacm@abv.bg +359 28765542
+359 29743973
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15996.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
217    2   Доставка на консумативи за стерилизация за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД об. поз. 2 ном. ед. 5
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“Медитех” ООД 131392221
ул. „Голям Братан“ № 8
София BG411 1618 България
meditech@meditech-bg.com +359 24914088
+359 24914087
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6240.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
218    3   Доставка на консумативи за стерилизация за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД об. поз. 1 ном. ед. 1,2, об. поз. 2 ном. ед. 2, об. поз. 3 ном. ед. 1,2,3
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“MТИ” ООД 831641528
ул. „Димитър Моллов” бл. 28Б
София BG411 1750 България
info@mte-bg.com +359 24627118
+359 24627128
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7184.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
219    1   Доставка на консумативи за стерилизация за УМБАЛ”Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД об. поз. 1 ном. ед. 5, об. поз. 2 мон. ед. 3,6, об. поз. 3 ном. ед. 5
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

”Вакпак Медикал” ООД 201611135
ул. „България“ № 1
Добрич BG332 9300 България
medical@vacpack.net +359 58602612
+359 58602612
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

44797.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва