Деловодна информация
00385
1909 08/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
08/08/2018 (дд/мм/гггг)
00385-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пазарджик 000351736
бул. България 2
Пазарджик BG423 4400 България
Димитричка Ладжова +359 34402200
secretary@pazardjik.bg +359 34440711

Интернет адрес/и

https://pazardzhik.bg/bg/

https://pazardzhik.bg/bg/dostavka-na-oborudvane-i-kantselarski-materiali-za-tselite-na-proekt-kombinirana-protsedura-za-proektirane-i-izgrazhdane-na-kompostirashti-instala


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на обор.и канц.мат.за целите на Проект„Комб.проц.за проект.и изгр.на компост.инст.и на инст.за предв.трет.на бит.отп.за общ.по проц.чрез дир.пред.BG16M1OP002-2.002, по пр.ос2, ОП ОС2014-2020
30000000      
Доставки

Настоящата обществена поръчка е свързана с възлагане на дейностите по доставка на оборудване и канцеларски материали, необходими в процеса на управление на Проекта. Обществената поръчка предвижда Доставката на оборудване и канцеларски материали и по-конкретно - офис техника, консумативи и канцеларски материали, в т. ч.: 1. Доставка на:9 бр. Преносими компютри със софтуер; 4 бр. Комб. устройства за принтер, факс и скенер; 3 бр. Мултимедийни устройства.
2. 20 бр. Тонер касети; 350 бр. CD – R, 700 MB (записващи дискове); 350 опаковки Пликове за CD; 220 пакета Копирна хартия, формат А4; 150 бр. Химикали; 27 компл. Текст маркери (по 4 броя в компл.); 18 опаковки Самозал. листчета;18 бр. Коректори; 9 бр. Телбод; 27 опаковки Телчета за телбод; 9 бр. Органайзери за бюро; 9 бр. Перфоратори; 90 оп. Пликове – формат В4; 10 оп. Пликове – формат DL; 9 бр. Настолен калкулатор; 9 бр. Ножици.
3. 18 оп. Кламери, 360 бр. Карт. класьора; 65 оп. Папки джоб,650 бр. Папки – PVC с машинка
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2876.55      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и консумативи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Стоките и материалите се доставят и разтоварват от изпълнителя в склада на възложителя, намиращ се в административната сграда на Община Пазарджик, с адрес гр. Пазарджик, бул. "България" № 2

Настоящата обществена поръчка, относно ОП 2 е свързана с възлагане на дейности по доставка на канцеларски материали, необходими в процеса на управление на Проекта. Обществената поръчка предвижда Доставка на канцеларски материали и консумативи, в т.ч.:
- 350 бр. CD – R, 700 MB (записващи дискове);
- 350 опаковки Пликове за CD.
- 220 пакета Копирна хартия, формат А4;
- 150 бр. Химикали;
- 27 комплекта Текст маркери (по 4 бр. в комплект);
- 18 опаковки Самозалепващи листчета;
- 18 бр. Коректори;
- 9 бр. Телбод машинки;
- 27 опаковки Телчета за телбод;
- 9 бр. Органайзери за бюро;
- 9 бр. Перфоратори;
- 90 опаковки Пликове – формат В4;
- 10 опаковки Пликове – формат DL;
- 9 бр. Настолен калкулатор;
- 9 бр. Ножици.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Комб.проц.за проект.и изгр.на кмпост.инсталации и на инсталации за предв.третиране на битови отпадъци за общини:Батак,Белово,Брацигово,Лесичово,Пещера,Пазарджик и Септември ОП Ок.среда2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали – кламери, папки и класьори 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Стоките и материалите се доставят и разтоварват в склада на възложителя, намиращ се в административната сграда на община Пазарджик, с адрес гр. Пазарджик, бул. България № 2

Настоящата обществена поръчка в частта по ОП3 е свързана с възлагане на дейностите по доставка на канцеларски материали, необходими в процеса на управление на Проекта. Обществената поръчка предвижда Доставка на канцеларски материали и по-конкретно: 18 опаковки Кламери; - 360 бр. Картонени класьора; - 65 опаковки Папки джоб; - 650 бр. Папки – PVC с машинка;
Настоящата обществена поръчка, в частта по Обособена позиция № 3 „Доставка на канцеларски материали – кламери, папки и класьори” е запазена, предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение на основание чл. 12 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Комб.проц.за проект.и изграждане на компост.инст.и на инсталации за предв.третиране на битови отпадъци за общини: Батак,Белово,Брацигово,Лесичово,Пещера,Пазарджик и Септември ОП Ок.среда 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 057-125624 (напр. 2015/S 123-123456)   и  836660 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-59    2   Доставка на канцеларски материали и консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” 000885099
бул. „Цариградско шосе” № 139
София BG411 1000 България
panda@abv.bg +359 297012
www.panda.bg +359 297012
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
42000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1561.99      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99-ЗОП-57    3   Доставка на канцеларски материали – кламери, папки и класьори
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ” ЕООД 201741844
кв. Бояна, ул. „Матей Преображенски” № 6, ет. 1, ап. 2
София BG411 1000 България
office@smartbusines.bg +359 889067777
www.smartbusines.bg +359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1314.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 100 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва