Деловодна информация
00450
20-00-12_019 01/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
01/08/2018 (дд/мм/гггг)
00450-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Нови пазар 000931575
ул. Васил Левски №3
Нови пазар BG333 9900 България
Катерина Георгиева +539 53795166
npazar@icon.bg +359 35795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=FYDKnyQtPIo%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
71521000      
Услуги

ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 „Избор на изпълнител за оценка за съответствие и строителен надзор за обект "Преустройство на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/ в гр. Нови пазар - с площ 308.90 кв.м. и прилежащо дворно пространство”;
Обособена позиция № 2 „Избор на изпълнител за оценка за съответствие и стрроителен надзор за обект "Преустройство на западно крило на СУ „Васил Левски” гр. Нови пазар в Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар"" с площ 29,50 кв.м. и прилежащо дворно простр.”;
Обособена позиция № 3 „Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор за обект „Основен ремонт на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/, СОС 52009.501.754.1. в УПИ I, кв. 36, по кадастралната карта на гр. Нови пазар и обект „Основен ремонт на Обединен детски комплекс" /ОДК/, СОС 52009.501.754.2 в УПИ I, кв. 36, по кадастралната карта на гр. Нови пазар"
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
4624      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за оценка за съотв.и строителен надзор за обект "Преустройство на ДЦДУ в гр. Н. пазар - с площ 308.90 кв.м. и прилежащо дворно пространство 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

територията на град Нови пазар

Обществената поръчка за ОП № 1 обхваща изпълнение на дейности, свързани с оценка на съответствието на инвестиционни проекти със съществените изисквания към строежите съгласно изискванията на ЗУТ, изготвяне на доклад за оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор.Дейностите предвидени за изпълнение по Обособена позиция № 1 и 2 са както следва: - Оценка на съответствието на инвестиционни проекти със съществените изисквания към строежите съгласно изискванията на ЗУТ, изготвяне на доклад за оценка на съответствието; - Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително – монтажни работи в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Съставяне и подписване на всички документи, актове, протоколи, заповедни книги и др. по време на строителството, съгласно действащите нормативни разпоредби за контрол, законосъобразно изпълнение и приемане на строителните и монтажни работи по време на строителството, включително Наредба 3 от 1.07.2003 г. за...
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на Оп №1 и ОП № 2 се осигурява чрез ДБФП № BG16RFOP001-5.001-0024-C01 по проест „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за децата в Община Нови пазар”

от ІІ.2.4 ...за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, организиране на приемателна комисия и всички процедури до получаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация; - - Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите;

II.2) Описание 1

Избор на изп. за оценка за съотв. и стр. надзор за об. "Преустройство на зап. крило на СУ „В. Левски” гр. Н. пазар в Спец. контактен център към ЦОП гр. Н. пазар"" с пл. 29,50 кв.м. и прил. дв. простр. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

територията на град Нови пазар

Обхваща изп. на дейности, свързани с оценка на съответствието на инвестиционни проекти със съществените изисквания към строежите съгласно изискванията на ЗУТ, изготвяне на доклад за оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор. Дейностите предвидени за изпълнение по Обособена позиция № 1 и 2 са както следва: - Оценка на съответствието на инвестиционни проекти със съществените изисквания към строежите съгласно изискванията на ЗУТ, изготвяне на доклад за оценка на съответствието; - Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително – монтажни работи в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Съставяне и подписване на всички документи, актове, протоколи, заповедни книги и др. по време на строителството, съгласно действащите нормативни разпоредби за контрол, законосъобразно изпълнение и приемане на строителните и монтажни работи по време на строителството, включително Наредба 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи...
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на Оп №1 и ОП № 2 се осигурява чрез ДБФП № BG16RFOP001-5.001-0024-C01 по проест „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за децата в Община Нови пазар”

... ІІ.2.4 по време на строителството, организиране на приемателна комисия и всички процедури до получаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация; - Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите.

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за упраж. на строителе надзор за обект „Основен ремонт на ДЦДУ... 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Нови пазар

Дейностите предвидени за изпълнение по Обособена позиция № 3 са както следва:
- Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително – монтажни работи в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Съставяне и подписване на всички документи, актове, протоколи, заповедни книги и др. по време на строителството, съгласно действащите нормативни разпоредби за контрол, законосъобразно изпълнение и приемане на строителните и монтажни работи по време на строителството, включително Наредба 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, организиране на приемателна комисия и всички процедури до получаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация;
- Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; Пътлното описание на дейностите, предмет на поръчката, са в Техн. спецификация - част от Докементацията за учатие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

... ІІ.2.1 ... СОС 52009.501.754.1. в УПИ I, кв. 36, по кадастралната карта на гр. Нови пазар и обект „Основен ремонт на Обединен детски комплекс" /ОДК/, СОС 52009.501.754.2 в УПИ I, кв. 36, по кадастралната карта на гр. Нови пазар.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 021-044163 (напр. 2015/S 123-123456)   и  827184 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
293    1   Избор на изпълнител за оценка за съответствие и строителен надзор за обект „Преустройство на ДЦДУ в гр. Нови пазар с площ 308,90 кв.м и прилежащо дворно пространство
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ви Консулт БГ ООД 200308719
ул. Васил Левски № 29, вх. Г
Шумен BG333 9700 България
dv_consult@abv.bg +359 801971
+359 801971
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3150      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
294    2   Оценка за съответствието и строителен надзор за обект "Преустройство на зап. крило на СУ „В. Левски” гр. Н. пазар в Спец. контактен център към ЦОП гр. Н. пазар"" с пл. 29,50 кв.м. и прил. дв. простр.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ви Консулт БГ ООД 200308719
ул. Васил Левски № 29, вх. Г
Шумен BG333 9700 България
dv_consult@abv.bg +359 801791
+359 801791
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1260      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

827      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
295    3   Упражняване на строителен надзор за обект „Основен ремонт на ДЦДУ СОС 52009.501.754.1. в УПИ I, кв. 36, по кад. карта на гр. Нови пазар и обект „Основен ремонт на Обединен детски комплекс" /ОДК/
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ви Консулт БГ ООД 200308719
ул. Македония № 49
Шумен BG333 9700 България
dv_consult@abv.bg +359 801791
+359 801791
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

647      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва