Деловодна информация
00233
ЖИ-27478 25/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/07/2018 (дд/мм/гггг)
00233-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Десислава Славчева +359 02932-3079
d.slavcheva@rail-infra.bg +359 02931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютърно, периферно офис оборудване и лицензиран софтуер за нуждите на ЗПУИП София-Пловдив” – в три обособени позиции
30200000      
Доставки

„Доставка на компютърно, периферно офис оборудване и лицензиран софтуер за нуждите на ЗПУИП „София - Пловдив” - в три обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Доставка на ново компютърно оборудване“
Обособена позиция № 2: „Доставка на ново периферно офис оборудване“
Обособена позиция № 3: „Доставка на лицензиран софтуер”
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
66041      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на ново компютърно оборудване“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1233, бул. Княгиня Мария Луиза 110

Обособена позиция № 1: „Доставка на ново компютърно оборудване“ - включва доставка на ново компютърно оборудване, по видове и количества както следва:
• Настолни компютри - 8 броя;
• Монитори – 8 броя;
• Преносими компютри – 14 броя;
• Външен /преносим/ твърд диск - 7 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОПТТИ 2014-2020г., съгл.предвид.стойности по позиции 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.9и2.10 от кор.бюджет приет на СУП 82/24.04.2017г.В процес е подписв.на договор за БФП.

II.2) Описание 1

„Доставка на ново периферно офис оборудване“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42964000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза”, № 110

Обособена позиция № 2: „Доставка на ново периферно офис оборудване“ - включва доставка на ново периферно офис оборудване, по видове и количества както следва:
• Мултифункционално устройство (принтер/копир/скенер) хъб А3 – 1 бр.;
• Мултифункционално устройство принтер/копир/скенер/факс А4 – 2бр.;
• Принтер преносим с автономно захранване А4 – 2бр.;
• Мултимедиен проектор + екран – 1 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОПТТИ 2014-2020г., съгл.предвид.стойности по позиции 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.9и2.10 от кор.бюджет приет на СУП 82/24.04.2017г.В процес е подписв.на договор за БФП.

II.2) Описание 1

„Доставка на лицензиран софтуер” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза”, № 110

Обособена позиция № 3: „Доставка на лицензиран софтуер” - включва доставка на лицензиран софтуер, по видове и количества както следва:
• Специализиран програмен продукт за управление на проекти Microsoft Project – 4 лиценза;
• Програмен продукт за офис (текстова и таблична) обработка на данни – 22 лиценза.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОПТТИ 2014-2020г., съгл.предвид.стойности по позиции 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.9и2.10 от кор.бюджет приет на СУП 82/24.04.2017г.В процес е подписв.на договор за БФП.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 009-015490 (напр. 2015/S 123-123456)   и  824079 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6139    1   „Доставка на ново компютърно оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС“ ЕАД 131262158
ул. „Ангел Кънчев“ № 5
София BG411 1000 България
office@plesio.bg +359 029397147
www.plesio.bg +359 029397147
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
41820      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29296      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6127    2   Доставка на ново периферно офис оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БУЛРАНГ - ВЪТЕВ И СИЕ“ ООД 201731533
ул. „Кишинев“ № 16
София BG411 1000 България
office@bulrang.com +359 889720100
www.bulrang.com +359 889720100
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22540      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17041      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6134    3   Доставка на лицензиран софтуер
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КОНТРАКС“ АД 175415627
ул. Тинтява № 13
София BG411 1000 България
office@kontrax.bg +359 029609746
http://www.kontrax.bg +359 029609746
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17640      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19704      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договор №5910/01.11.2017 г. е сключен за обособени позиции с №№ от ОП1 до ОП7 вкл., от ОП11 до ОП16 вкл. и за ОП18 и ОП19;
Договор №5897/25.10.2017 г. е сключен за обособени позиции с №№ от ОП8, ОП9, ОП10 и ОП17;
Броя на подадените оферти за всяка обособена позиция е както следва: За обособени позиции с №№ ОП1 до ОП3 вкл., от ОП8 до ОП10 вкл. и от ОП15 до ОП 19 вкл. - броя на подадените офертите е 2 за всяка от обособените позиция. За обособени позиции с №№ ОП4 до ОП 7 вкл., от ОП11 до ОП14 вкл. - броя на подадените оферти е 1 за всяка обособена позиция.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП — в 10-дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура, поделение Железен път и съоръжения
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
a.nikolov@rail-infra.bg +359 02932-3079
http://www.rail-infra.bg +359 02931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва