Деловодна информация
00672
0400-165 17/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/07/2018 (дд/мм/гггг)
00672-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кнежа 000193243
ул. Марин Боев 69
Кнежа BG314 5835 България
Цветелина Калчева +359 91093571
obstina_kneja@abv.bg +359 91327007

Интернет адрес/и

http://kneja.acstre.com

http://kneja.acstre.com/section-183-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж- гр. Кнежа и за потребителите по проект "Осигуряване на топъл обяд" по шест обособени позиции“ 00672-2018-0001
15000000      
Доставки

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж- гр. Кнежа и за потребителите по проект "Осигуряване на топъл обяд" по шест обособени позиции“
Обособена позиция № 1: Месо, риба, месни продукти ;
Обособена позиция № 2: Мляко, млечни продукти и яйца;
Обособена позиция № 3: Пресни плодове и зеленчуци;
Обособена позиция № 4: Консервирани плодове и зеленчуци;
Обособена позиция № 5: Пакетирани хранителни стоки, подправки и за-харни изделия;
Обособена позиция № 6: Хляб и хлебни изделия
Изпълнението на всички доставки по предмета на поръчката ще се осъществява след заявка от страна на упълномощено от Възложителя лице. Заявките ще бъдат подавани на изпълнителя по факс или e-mail или телефон, каквито той е длъжен да осигури и съобщи за целта. Доставките на заявените количества храни по групи ще се извършват веднъж в седмицата след подадена заявка и в рамките на работното време. Доставката на хляб ще се извършва ежедневно.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
388292.84      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Месо, риба, месни продукти“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Кнежа, ул. „Марин Боев“ № 73, сградата на Общински комплекс за социални услуги.

За Обект: Домашен социален патронаж- гр. Кнежа ще бъдат доставяни следните продукти: 1.Пилешки бутчета- замразени килограм 7300.00; 2. Кайма смес 60/40-килограм 2100.00;3. Малотраен колбас- разфасовка минимум 0,350 кг.-брой 1560.00; 4. Кренвирш-килограм 660.00; 5. Наденица варена- килограм 1600.00; 6.Пастет- минимум 180 гр.-брой 800.00;7. Пилешки крилца- замразени-килограм 450.00;8.Кюфтета-минимум 80 г- брой 1830.00; 9.Кебапчета- минимум 80 г-брой 1830.00;10. Свинско месо-килограм 2520.00;11.Телешко месо- замразено-килограм 440.00;12.Русенско варено -минимум 180 гр.-брой 1000.00; 13.Замразена риба хек-килограм 1100.00;14. Консерва риба скумрия- минимум 0,180 кг- брой 1200.00;
Обект: проект "Осигуряване на топъл обяд" ще бъдат доставяни следните продукти:
15.Пилешки бутчета- замразени-килограм 7500.00;16.Кайма смес 60/40-килограм 2150.00;17.Кренвирш-килограм 458.00;18.Наденица варена-килограм 1600.00;19.Пилешки крилца- замразени-килограм 480.00;20.Кюфтета-минимум 80 г-брой 1800.00;21.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма „Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица“, съгласно ДБФП № BG05FMOP001-3.002-0064-C02, сключен между Община Кнежа и АСП

Продължение от поле II.2.4) 21.Кебапчета- минимум 80 г -брой 1800.00;22.Свинско месо- замразено -килограм 2640.00; 23.Телешко месо- замразено-килограм 440.00;24.замразено пиле маломерни под 1 кг-килограм 600.00; 25.Замразена риба хек-килограм 1260.00

II.2) Описание 1

Мляко, млечни продукти и яйца 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Кнежа, ул. „Марин Боев“ № 73, сградата на Общински комплекс за социални услуги.

За Обект: Домашен социален патронаж- гр. Кнежа ще бъдат доставени:
1 Кисело мляко брой 33900.00
2 Сирене бяло, саламурено килограм 240.00
3 Яйца брой 19800.00
За Обект: проект "Осигуряване на топъл обяд" ще бъдат доставени
4 Кисело мляко брой 10600.00
5 Сирене бяло, саламурено килограм 240.00
6 Яйца брой 19500.00
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма „Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица“, съгласно ДБФП № BG05FMOP001-3.002-0064-C02, сключен между Община Кнежа и АСП

II.2) Описание 1

Пресни плодове и зеленчуци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03222000      
03221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Кнежа, ул. „Марин Боев“ № 73, сградата на Общински комплекс за социални услуги.
гр. Кнежа, ул. „Марин Боев“ № 73, сградата на Общински комплекс за социални услуги

Обект: Домашен социален патронаж- гр. Кнежа ще бъдат доставяни:
1 Картофи килограм 5200.00
2 Моркови килограм 660.00
3 Лук килограм 2750.00
4 Зеле прясно килограм 2220.00
5 Пресни краставици килограм 110.00
6 Чушки зелени килограм 850.00
За Обект: проект "Осигуряване на топъл обяд" ще бъдат доставяни
7 Картофи килограм 5140.00
8 Моркови килограм 550.00
9 Лук килограм 2400.00
10 Зеле прясно килограм 2310.00
11 Пресни краставици килограм 130.00
12 Чушки зелени килограм 530.00
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма „Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица“, съгласно ДБФП № BG05FMOP001-3.002-0064-C02, сключен между Община Кнежа и АСП

II.2) Описание 1

Консервирани плодове и зеленчуци 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Кнежа, ул. „Марин Боев“ № 73, сградата на Общински комплекс за социални услуги

За Обект: Домашен социален патронаж- гр. Кнежа ще бъдат доставяни:
1 Домати консерва брой 4350.00
2 Доматено пюре брой 1080.00
3 Зелен боб к-ва брой 2260.00
4 Замразен грах- минимум 2.500 кг. брой 1500.00
5 Замразен грах и моркови- минимум 2.500 кг. брой 2400.00
6 Гювеч консерва брой 960.00
7 Паприкаш консерва брой 2250.00
8 Кисели краставички брой 220.00
За Обект: проект "Осигуряване на топъл обяд" ще бъдат доставяни:
9 Домати консерва брой 4583.00
10 Доматено пюре брой 1120.00
11 Зелен боб к-ва брой 2530.00
12 Замразен грах - минимум 2.500 кг. брой 1650.00
13 Замразен грах и моркови-минимум 2.500 кг. брой 2650.00
14 Гювеч консерва брой 1250.00
15 Паприкаш консерва брой 2360.00
16 Кисели краставички- 0,7 кг килограм 290.00
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма „Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица“, съгласно ДБФП № BG05FMOP001-3.002-0064-C02, сключен между Община Кнежа и АСП

II.2) Описание 1

Пакетирани хранителни стоки, подправки и захарни изделия 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Кнежа, ул. „Марин Боев“ № 73, сградата на Общински комплекс за социални услуги

За Обект: Домашен социален патронаж- гр. Кнежа ще бъдат доставяни:
1 Фиде брой 2350.00
2 Зрял боб килограм 2100.00
3 Олио литър 2400.00
4 Сол килограм 200.00
5 Червен пипер брой 1500.00
6 Оцет брой 110.00
7 Лимонена киселина брой 100.00
8 Черен пипер брой 1750.00
9 Чубрица брой 4850.00
10 Леща- килограм 310.00
11 Джоджен брой 710.00
12 Чесън на прах брой 620.00
13 Канела брой 1200.00
14 Нишесте брой 3300.00
15 Сухо мляко килограм 458.00
16 Макарони брой 825.00
17 Юфка брой 550.00
18 Жито килограм 500.00
19 Ванилия брой 3000.00
20 Пшеничен килограм 320.00
21 Дафинов лист брой 100.00
22 Галета килограм 150.00
23 Захар килограм 1100.00
24 Ориз 1кг килограм 725.00
25 Чанти за еднократна употреба- 5 кг брой 1000.00
26 Боя за яйца брой 100.00
27 Бисквити брой 1560.00
За Обект: проект "Осигуряване на топъл обяд" ще бъдат доставяни
28 Фиде брой 2880.00
29 Зрял боб килограм 2060.00
30 Олио литър 2300.00
31 Сол килограм 360.00
32 Червен пипер брой 2310.00
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма „Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица“, съгласно ДБФП № BG05FMOP001-3.002-0064-C02, сключен между Община Кнежа и АСП

33 Оцет брой 147.00
34 Лимонена киселина брой 100.00
35 Черен пипер брой 1750.00
36 Чубрица брой 5780.00
37 Леща- килограм 680.00
38 Джоджен брой 700.00
39 Чесън на прах брой 700.00
40 Боя за яйца брой 100.00
41 Дафинов лист брой 100.00
42 Ориз килограм 780.00
43 Бисквити брой 42000.00
44 Вафли брой 11000.00
45 Локум килограм 36000.00
46 Кроасан брой 24000.00
47 Суха паста килограм

II.2) Описание 1

Хляб и хлебни изделия 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Кнежа, ул. „Марин Боев“ № 73, сградата на Общински комплекс за социални услуги

За Обект: Домашен социален патронаж- гр. Кнежа ще бъдат доставяни:
1 Брашно. килограм 800.00
2 ХЛЯБ БЯЛ брой 28600.00
3 ХЛЯБ ТИПОВ брой 16200.00
4 КОЗУНАК брой 367.00
За Обект: проект "Осигуряване на топъл обяд" ще бъдат доставяни:
5 Брашно килограм 960.00
6 ХЛЯБ БЯЛ брой 121440.00
7 ХЛЯБ ТИПОВ брой 10560.00
8 КОЗУНАК- за бройка брой 275.00
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма „Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица“, съгласно ДБФП № BG05FMOP001-3.002-0064-C02, сключен между Община Кнежа и АСП

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 014-028171 (напр. 2015/S 123-123456)   и  825426 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
273    1,2,4,5,6   Доставка на хранителни продукти: „Месо, риба, месни продукти“, „Мляко, млечни продукти и яйца“, „Консервирани плодове и зеленчуци“,„Пакетирани хранителни стоки, подправки и захарни изделия“,„Хляб и хл
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Евелин Комерс” ООД 114613320
ул. „Копривщица” № 22, ет. 4, ап. 11
Плевен BG314 5800 България
evelincomerce@abv.bg +359 64807666
www.evelincomerce@abv.bg +359 64810025
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
452000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

374656.64      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
286    3   доставки на храни и хранителни продукти: „Пресни плодове и зеленчуци“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Евелин Комерс” ООД 114613320
ул. „Копривщица” № 22, ет. 4, ап. 11
Плевен BG314 5800 България
evelincomerce@abv.bg +359 64807666
www.evelincomerce@abv.bg +359 64810025
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13636.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в десет дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва