Деловодна информация
00338
АО-05-03-5428 12/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00338-2017-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Разград 000505910
бул. Бели Лом 37а
Разград BG324 7200 България
Веселка Дакова, Нели Добрева +359 84618171/+359 84618146
obshtina@razgrad.bg +359 84660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

www.op.razgrad.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и консумативи за потребностите на Общинска администрация – Разград и общински структури по 7 обособени позиции
30100000      
Доставки

Настоящата обществена поръчка обхваща периодична доставка на самокопирна хартия и други видове хартия за копиране, офис консумативи, оборудване и принадлежности за офиса, калкулатори и изчислителни машини за счетоводство, носители на информация, принадлежности и консумативи за мастиленоструйни и матрични принтери, принадлежности и консумативи за лазерни принтери, канцеларски материали и счетоводни книги и формуляри, за потребностите на Общинска администрация – Разград и общинските структури.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
48070.20      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Канцеларски материали 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22816000      
22816100      
22852100      
30197220      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

община Разград

Джобен бележник,А6-40бр.;Настолен бележник-календар, спирала брой-20бр.;Тефтер - календар/бележник А5 с твърда корица-20бр.;Блокнот бял линиран А4-50 броя в пакет-50бр.; Тетрадка А5, 20 л., редове/карирана, офсетова хартия, твърда корица-40бр.;Тетрадка А5, 20 л., редове/карирана, офсетова хартия, мека корица-300бр.;Тетрадка А5, 40 л., редове/карирана, офсетова хартия, твърда корица-100бр.;Тетрадка А5, 40 л., редове/карирана, офсетова хартия, мека корица-350бр.;Тетрадка А5, 60 л., редове/карирана, офсетова хартия, твърда корица-500бр.;Тетрадка А5, 60 л., редове/карирана, офсетова хартия, мека корица -300бр.;Тетрадка А4, 50 л., редове, офсетова хартия, мека корица-100бр.;Тетрадка А4, 50 л., редове/карирана хартия, мека корица-20бр.;Тетрадка А4, 80 л., редове/карирана, офсетова хартия, мека корица-800бр. и др.,подробно посочени в техн.спецификация.Посочените количества в обявлението за поръчка и техн.спецификация са прогнозни и възложителят не се обвързва с тях за времето на договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Счетоводни книги и формуляри 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22820000      
22813000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

община Разград

Трудова книжка-29бр.;Заповед за командировка в страната, формат А5, вестникарска хартия - кочан,100 листа,кочан-50бр.;Приходен касов ордер с квитанция, формат А5, вестникарска хартия,кочан 100 листа,кочан-29бр.;Разходен касов ордер, формат 2/3А5, вестникарска хартия, кочан 100 листа,кочан-35бр.;Авансов отчет, формат А5, двупластова химизирана хартия-50 броя в кочан,кочан-25 бр.; Платежно нареждане бюджетно с авизо, двупластова химизирана хартия-50 броя в кочан,кочан-6бр.;Преводно нареждане, формат А6, двупластова химизирана хартия- 50 броя в кочан,кочан-7бр.;Нареждане разписка, формат А6, двупластова химизирана хартия- 50 броя в кочан,кочан -7бр.;Отчет за дневни продажби, формат А5, двупластова химизирана хартия - 50 броя в кочан,кочан-10бр.;Стокова разписка 10 реда, двупластова химизирана хартия- 50 броя в кочан,кочан-10бр.и др.,подробно посочени в техн.спецификация.Посочените количества в обявлението за поръчка и техн.спецификация са прогнозни и възложителят не се обвързва с тях.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  808805 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-01-14- 143    6   „Канцеларски материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ХАРТ ГОЛД ООД 201005874
седалище и адрес на управление: гр.Разград, бул.„БЪЛГАРИЯ“, бл. 3, ет. 1, ап. 17, адрес за кореспонденция:гр.Разград, ул. „Вардар“ № 16 А
Разград BG324 7200 България
hart_gold@abv.bg +359 84662237/+359 899305015
+359 84662237
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24880.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24880.47      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-01-14-143    7   „Счетоводни книги и формуляри“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ХАРТ ГОЛД ООД 201005874
седалище и адрес на управление: гр.Разград п.к.7200, бул.„БЪЛГАРИЯ“, бл. 3, ет. 1, ап. 17, адрес за кореспонденция:гр.Разград, ул. „Вардар“ № 16 А
Разград BG324 7200 България
hart_gold@abv.bg +359 84662237/+359 899305015
+359 84662237
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
23189.73      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23189.73      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

В Раздел II.1.7) и Раздел V.2.4.) е посочена максималната стойност на поръчката/обособената/ите позиция/и, за които се сключва договора за обществена поръчка. Съгласно чл.4, ал.3 от Договор № АО-01-14-143 от 10.07.2018 г. договорът се изпълнява съобразно възникналите потребности, но не повече от 24 880,47 лв. без включен ДДС по обособена позиция № 6 „Канцеларски материали“ и не повече от 23 189,73 лв. без включен ДДС по обособена позиция № 7 „Счетоводни книги и формуляри“.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356222
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/07/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва