Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-186-16 03/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
03/07/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Д. Христова +359 52360491
d.tuncheva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3558


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП“
30125100      
Доставки

Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, след предварителна писмена заявка на възложителя по факс или електронна поща, направена от определения координатор по изпълнение на договора, съдържаща вид, характеристика и количества от артикула, цена и място на доставка. Предлаганите касети с тонер, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовият номер на оферирания консуматив следва да отговаря на комбинацията на букви и цифри на съответния продуктов номер, посочен в "Техническа спецификация".
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна

Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, след предварителна писмена заявка на възложителя по факс или електронна поща, направена от определения координатор по изпълнение на договора, съдържаща вид, характеристика и количества от артикула, цена и място на доставка. Предлаганите касети с тонер, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовият номер на оферирания консуматив следва да отговаря на комбинацията на букви и цифри на съответния продуктов номер, посочен в "Техническа спецификация".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката-12/дванадесет/мес., с начало на изпълнение 12.09.2018г. или до достигане на макс.допуст.ст-ст на договора в рамките на този срок,в размер на 10000 лв./десет хиляди лева/ без ДДС, съответно 12000 лв./дванадесет хиляди лева/с ДДС, или до предсрочното му прекратяване,в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП,включващо в предмета съотв.-те печатащи устройства
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 053-117005 (напр. 2015/S 123-123456)   и  835399 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
30       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
бул. Христо Смеирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 070010377
https://roel-98.com/ +359 028433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката – 10 000 лв. без ДДС, възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на артикула. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя. Възложителят не дължи неустойки, в случай, че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30/тридесет/календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол за всяка направена доставка по конкретна писмена заявка. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя, направена от координатора по изпълнението на договора.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва