Деловодна информация
00640
обиявление 15/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/06/2018 (дд/мм/гггг)
00640-2017-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG411 1504 България
Петър Станулов, Бистра Петрова +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на лабораторно и медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на СУ «Св. Климент Охридски» по 8 обособени позиции
38000000      
Доставки

Обществената поръчка е с обект "Доставка" и предмет „Доставка на лабораторно и медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на СУ «Св. Климент Охридски» по следните обособени позиции:
Позиция 1. Везни – CPV: 38310000; Позиция 2. Бъркалки – CPV: 38436500, 38436510; Позиция 3. - Уреди с нагряване и охлаждане – CPV: 33944000, 42300000, 42943000; Позиция 4. - Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение – CPV: 38120000 и 38437000; Позиция 5.- Оптически уреди – CPV: 38600000; Позиция 6.- Уреди за детекция и анализ – CPV: 38430000.
Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява с периодични доставки.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
340968.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Везни 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е франко сградите на СУ „Св. Климент Охридски“ на територията на страната.

Обществената поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация. Освен доставката на лабораторно и/или медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи, предметът на Договора включва и изпълнението на следните дейности:
a. доставка на оборудването до мястото на доставка, посочено в договора, сключен въз основа на рамковото споразумение;
b. монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване, когато е приложимо;
c. обучение на персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване, когато е приложимо;
d. гаранционно обслужване в рамките на гаранционния срок, когато е приложимо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски".
Поръчката е възложена на основание чл. 82, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамково споразумение № 80-09-94 от 24.04.2018 г., на основание Решение на Ректора № РД 40-72/ 11.05.2018 г на Възложителя за определяне на Изпълнител на обществена поръчка.

II.2) Описание 1

Бъркалки 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38436500      
38436510      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е франко сградите на СУ „Св. Климент Охридски“ на територията на страната.

Обществената поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация. Освен доставката на лабораторно и/или медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи, предметът на Договора включва и изпълнението на следните дейности:
a. доставка на оборудването до мястото на доставка, посочено в договора, сключен въз основа на рамковото споразумение;
b. монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване, когато е приложимо;
c. обучение на персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване, когато е приложимо;
d. гаранционно обслужване в рамките на гаранционния срок, когато е приложимо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски".
Поръчката е възложена на основание чл. 82, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамково споразумение № 80-09-92 от 24.04.2018 г., на основание Решение на Ректора № РД 40-72/ 11.05.2018 г на Възложителя за определяне на Изпълнител на обществена поръчка.

II.2) Описание 1

Уреди с нагряване и охлаждане 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33944000      
42300000      
42943000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е франко сградите на СУ „Св. Климент Охридски“ на територията на страната.

Обществената поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация. Освен доставката на лабораторно и/или медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи, предметът на Договора включва и изпълнението на следните дейности:
a. доставка на оборудването до мястото на доставка, посочено в договора, сключен въз основа на рамковото споразумение;
b. монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване, когато е приложимо;
c. обучение на персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване, когато е приложимо;
d. гаранционно обслужване в рамките на гаранционния срок, когато е приложимо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски".
Поръчката е възложена на основание чл. 82, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамково споразумение № 80-09-92 от 24.04.2018 г., на основание Решение на Ректора № РД 40-72/ 11.05.2018 г на Възложителя за определяне на Изпълнител на обществена поръчка.

II.2) Описание 1

Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38120000      
38437000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е франко сградите на СУ „Св. Климент Охридски“ на територията на страната.

Обществената поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация. Освен доставката на лабораторно и/или медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи, предметът на Договора включва и изпълнението на следните дейности:
a. доставка на оборудването до мястото на доставка, посочено в договора, сключен въз основа на рамковото споразумение;
b. монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване, когато е приложимо;
c. обучение на персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване, когато е приложимо;
d. гаранционно обслужване в рамките на гаранционния срок, когато е приложимо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски".
Поръчката е възложена на основание чл. 82, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамково споразумение № 80-09-92 от 24.04.2018 г., на основание Решение на Ректора № РД 40-72/ 11.05.2018 г на Възложителя за определяне на Изпълнител на обществена поръчка.

II.2) Описание 1

Оптически уреди 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е франко сградите на СУ „Св. Климент Охридски“ на територията на страната.

Обществената поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация. Освен доставката на лабораторно и/или медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи, предметът на Договора включва и изпълнението на следните дейности:
a. доставка на оборудването до мястото на доставка, посочено в договора, сключен въз основа на рамковото споразумение;
b. монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване, когато е приложимо;
c. обучение на персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване, когато е приложимо;
d. гаранционно обслужване в рамките на гаранционния срок, когато е приложимо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски".
Поръчката е възложена на основание чл. 82, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамково споразумение № 80-09-92 от 24.04.2018 г., на основание Решение на Ректора № РД 40-72/ 11.05.2018 г на Възложителя за определяне на Изпълнител на обществена поръчка.

II.2) Описание 1

Уреди за детекция и анализ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Място на изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция е франко сградите на СУ „Св. Климент Охридски“ на територията на страната.

Обществената поръчка е с обект „доставка“. Всички изисквания относно изпълнението на настоящата поръчка, включително прогнозните количества, са описани в Техническата спецификация. Освен доставката на лабораторно и/или медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи, предметът на Договора включва и изпълнението на следните дейности:
a. доставка на оборудването до мястото на доставка, посочено в договора, сключен въз основа на рамковото споразумение;
b. монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване, когато е приложимо;
c. обучение на персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване, когато е приложимо;
d. гаранционно обслужване в рамките на гаранционния срок, когато е приложимо.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е за сметка бюджета на СУ "Св. Климент Охридски".
Поръчката е възложена на основание чл. 82, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 112 от ЗОП и Рамково споразумение № 80-09-92 от 24.04.2018 г., на основание Решение на Ректора № РД 40-72/ 11.05.2018 г на Възложителя за определяне на Изпълнител на обществена поръчка.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 195-400452 (напр. 2015/S 123-123456)   и  806248 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-140    1   Везни
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЛАБИМЕКС“ АД с рамково споразумение № 80-09-94/24.04.2018 г. 204542274
кв. Гоце Делчев, бл. 261, офис Ч
София BG411 1404 България
labimex@mail.bg +359 24224160
www.labimex.bg +359 29621501
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
80000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11123.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-142    2   Бъркалки
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БИОПЛАСТ“ ЕООД с рамково споразумение № 80-09-92/ 24.04.2018 г. 200797338
кв. Слатина, ул. Мъдрен № 16, ет.4, ап. 13
София BG411 1000 България
kraev@bio-plast.net +359 888039654
www.bio-plast.net%20 +359 888039654
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
80000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6140.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-143    3   Уреди с нагряване и охлаждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БИОПЛАСТ“ ЕООД с рамково споразумение 80-09-92/ 24.04.2018 г. 200797338
кв. Слатина, ул. Мъдрен № 16, ет.4, ап. 13
София BG411 1000 България
kraev@bio-plast.net +359 888039654
www.bio-plast.net +359 888039654
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
80000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

59540.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-144    4   Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БИОПЛАСТ“ ЕООД с рамково споразумение 80-09-92/ 24.04.2018 г. 200797338
кв. Слатина, ул. Мъдрен № 16, ет.4, ап. 13
София BG411 1000 България
kraev@bio-plast.net +359 888039654
www.bio-plast.net +359 888039654
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
180000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

118595.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-145    5   Оптически уреди
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БИОПЛАСТ“ ЕООД с рамково споразумение 80-09-92/ 24.04.2018 г. 200797338
кв. Слатина, ул. Мъдрен № 16, ет.4, ап. 13
София BG411 1000 България
kraev@bio-plast.net +359 888039654
www.bio-plast.net +359 888039654
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
130000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

96760.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-146    6   Уреди за детекция и анализ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БИОПЛАСТ“ ЕООД с рамково споразумение 80-09-92/24.04.2018 г. 200797338
кв. Слатина, ул. Мъдрен № 16, ет.4, ап. 13
София BG411 1000 България
kraev@bio-plast.net +359 888039654
www.bio-plast.net +359 888039654
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
130000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

48810.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356222
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва