Деловодна информация
00813
343 29/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/05/2018 (дд/мм/гггг)
00813-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

КОЦ - Враца ЕООД 000190101
бул. Втори юни 68
Враца BG313 3000 България
Валя Христова +359 92622549
mdozs_vratza@abv.bg +359 92622549

Интернет адрес/и

http://onko-vratsa.bg

http://onko-vratsa.bg/bg/00813-2017-0001-catlay


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Комплексна доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване за централизирано асептично приготвяне на дневни дози цитостатици и други скъпоструващи медикаменти за нуждите на КОЦ ВРАЦА ЕООД
33100000      
Доставки

Комплексна доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала за работа с оборудване за централизирано асептично приготвяне на дневни дози цитостатици и други скъпоструващи медикаменти за нуждите на КОЦ ВРАЦА ЕООД, във връзка с изпълнение на проект № BG05M9OP001-1.008-1529 „Подобряване на условията на труд в КОЦ Враца" по ОП „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
119402.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на:Шлюз за персонала и Специализирана работна станция за мануално приготвяне на цитостатици от затворен тип. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на: „Шлюз за персонал с рециркулация и автоматично едностранно обдухване през дюзи със стерилен въздух за преминаване на персонал между зони с различна чистота“ и „Специализирана работна станция за мануално приготвяне на цитостатици от затворен тип (съответствие на клас III – фармацевтичен изолатор) с възможност за работа на един фармацевт и покриване на цялата работна повърхност“. Всички изисквания са посочени в техническа спецификация в документацията на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Проект № BG05M9OP001-1.008-1529 „Подобряване на условията на труд в КОЦ Враца" по ОП „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“

II.2) Описание 1

Доставка,монтаж и пускане в експлоатация на Прецизна смукателна уредба към специализирана раб.станция за работа с цитостатици и общообменна вентилационна инсталация в аптеката. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на „Прецизна смукателна уредба към специализирана работна станция за работа с цитостатици и общообменна вентилационна инсталация за подаване на кондициониран и пречистен въздух в работно помещение“. Всички изисквания са посочени в техническа спецификация в документацията на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Проект № BG05M9OP001-1.008-1529 „Подобряване на условията на труд в КОЦ Враца" по ОП „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“

II.2) Описание 1

Доставка на допълнително оборудване за аптека: Шлюз за продуктите,Везна ,Принтер за етикети,Безжичен Баркод Четец,Машина за пакетиране и вакуумиране на готовия разтвор заедно с инфузионната система. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

КОЦ - Враца ЕООД - аптеката в стационара на адрес: гр. Враца, бул. Втори юни 68

Доставка на оборудване, необходимо за доокомплектоване на аптеката на КОЦ Враца ЕООД за работа със силно токсични медикаменти: Шлюз с обдухване за преминаване на продуктите между зони с различна чистота, Прецизна везна за тегловен контрол на разтварянето и дозирането, Принтер за етикети за готовите дози, Безжичен Баркод Четец за валидиране, Машина за пакетиране и вакуумиране на готовия разтвор заедно с инфузионната система . Всички изисквания са посочени в техническа спецификация в документацията на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: Проект № BG05M9OP001-1.008-1529 „Подобряване на условията на труд в КОЦ Враца" по ОП „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 044-095673 (напр. 2015/S 123-123456)   и  832752 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    1 и 3   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Аквахим АД 200984964
ул. Професор Цветан Лазаров 83
София BG411 1582 България
aquachim@aquachim.bg +359 0888660648
+359 02-8075019
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100900.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    2   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

САГО ЕООД 106617904
ул. Стоян Калъчев 22, ет.3, ап.7
Враца BG313 3000 България
sagovraca@abv.bg +359 092-8622549
+359 092-8622549
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18502.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва