Деловодна информация
00265Мини Марица-изток ЕАД
MT-04-1746 18/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00265-2017-0110 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Мини Марица-изток ЕАД 833017552
ул. Георги Димитров №13
Раднево BG344 6260 България
Даниел Демирев - експерт търговия, отдел Търговски +359 41783305-3073
ddemireff@marica-iztok.com +359 41783363

Интернет адрес/и

http://www.marica-iztok.com

http://www.marica-iztok.com/offers2/dostavka-na-lichni-predpazni-sredstva-1117.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на лични предпазни средства 78/2017
35121000      
Доставки

Доставка чрез покупка на лични предпазни средства, по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на каски предпазни (миньорски) и предпазен лицев щит против механични увреждания; Обособена позиция № 2: Доставка на респиратор (полумаска), за многократна употреба против прах и токсични вещества и филтри към него; Обособена позиция № 3: Доставка на респиратор за прах - еднократна употреба; Обособена позиция № 4: Доставка на респиратор за заварчици - еднократна употреба; Обособена позиция № 5: Доставка на предпазни колани; Обособена позиция № 6: Доставка на противогаз - граждански; Обособена позиция № 7: Доставка на предпазни средства при заваръчни работи по спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
163627.33      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Доставка на каски предпазни (миньорски) и предпазен лицев щит против механични увреждания 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18444200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/ - отдел „Логистика и контрол” в гр. Раднево.

Доставка чрез покупка на каски предпазни (миньорски) и предпазен лицев щит против механични увреждания. Количество: 8 973 броя каски предпазни (миньорски) и 300 броя щит лицев предпазен от мех. увреждания. Начин на изпълнение: след заявка от страна на Възложителя, срок за изпълнение на конкретна заявка до 30 календарни дни след получаването и от Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на респиратор (полумаска), за многократна употреба против прах и токсични вещества и филтри към нея 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18813100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/ - отдел „Логистика и контрол” в гр. Раднево.

Доставка чрез покупка на респиратор (полумаска), за многократна употреба против прах и токсични вещества и филтри към нея. Количество: 382 броя респиратор (полумаска) за многократна употреба; 1 144 чифта филтър А2; 1 144 чифта предфилтър Р2; 382 чифта държач за предфилтър. Начин на изпълнение: след заявка от страна на Възложителя, срок за изпълнение на конкретна заявка до 30 календарни дни след получаването и от Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на респиратор за прах - еднократна употреба 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39833000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/ - отдел „Логистика и контрол” в гр. Раднево.

Доставка чрез покупка на респиратор за прах - еднократна употреба. Количество: 45 000 броя. Начин на изпълнение: след заявка от страна на Възложителя, срок за изпълнение на конкретна заявка до 30 календарни дни след получаването и от Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на респиратор за заварчици - еднократна употреба 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39833000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/ - отдел „Логистика и контрол” в гр. Раднево.

Доставка чрез покупка на респиратор за заварчици - еднократна употреба. Количество: 1 800 броя. Начин на изпълнение: след заявка от страна на Възложителя, срок за изпълнение на конкретна заявка до 30 календарни дни след получаването и от Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на предпазни колани 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34328300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/ - отдел „Логистика и контрол” в гр. Раднево.

Доставка чрез покупка на предпазни колани. Количество: 60 броя колан предпазен (сбруя) - въже с абсорбер и 7 броя кръстен колан с бедрени ленти и осигурителни елементи. Начин на изпълнение: след заявка от страна на Възложителя, срок за изпълнение на конкретна заявка до 30 календарни дни след получаването и от Изпълнителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на предпазни средства при заваръчни работи по спецификация 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18444200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/ - отдел „Логистика и контрол” в гр. Раднево.

Доставка чрез покупка на предпазни средства при заваръчни работи по спецификация. Количество: общо 571 броя по спецификация. Начин на изпълнение: еднократна доставка до 30 календарни дни след заявка от страна на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  798214 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-174    1   Доставка на каски предпазни (миньорски) и предпазен лицев щит против механични увреждания
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ОЛИМП – ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ” ЕООД 812238031
ж.к. Лазур, ул. „Васил Петлешков“ № 76
Бургас BG341 8000 България
salesbs@olympsafety.com +359 56838051
+359 56839053
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
89554      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

64330.77      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-169    2   Доставка на респиратор (полумаска), за многократна употреба против прах и токсични вещества и филтри към нея
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДРЕГЕР СЕЙФТИ БЪЛГАРИЯ” ЕООД 131351653
бул. „Джеймс Баучер” № 2
София BG411 1164 България
radko.kolev@draeger.com +359 29634366
+359 29630098
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35963      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

22281.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-181    3   Доставка на респиратор за прах - еднократна употреба
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СОЛИД СЕЙФТИ” ЕООД 203608465
ул. „Отец Паисий“ № 40
Стара Загора BG344 6000 България
solidsafety@abv.bg +359 42270015
+359 42270015
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
65250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31050      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-170    4   Доставка на респиратор за заварчици - еднократна употреба
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВИБРОУЕЪР“ ЕООД 123149771
ул. „Господин Михайловски“ № 62, ет.2, ап.3
Стара Загора BG344 6008 България
vibroware@abv.bg +359 888590461
+359 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11376      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2970      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-171    5   Доставка на предпазни колани
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИНТЕРСЕЙФ“ ООД 200735525
район „Лозенец“; ж.к. „Лозенец“; ул. „Димитър Хаджикоцев“ No 27, ет.1, ап.3
София BG411 1421 България
intersafe.bg@gmail.com +359 28698682
+359 28657287
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16080      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9262.82      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-172    7   Доставка на предпазни средства при заваръчни работи по спецификация
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИНТЕРСЕЙФ“ ООД 200735525
район „Лозенец“; ж.к. „Лозенец“; ул. „Димитър Хаджикоцев“ No 27, ет.1, ап.3
София BG411 1421 България
intersafe.bg@gmail.com +359 29581493
+359 28657287
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
36700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33732.54      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Мини Марица изток ЕАД
ул. Георги Димитров № 13
Раднево 6260 България
marya.chanova@marica-iztok.com +359 417833054664
http://www.marica-iztok.com +359 41783363

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва