Деловодна информация
00450
20-00-4_014 14/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/05/2018 (дд/мм/гггг)
00450-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Нови пазар 000931575
ул. Васил Левски №3
Нови пазар BG333 9900 България
Катерина Георгиева +539 53723311
npazar@icon.bg +359 35795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=ylDCBY%2brz44%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР по две обособени позиции
45000000      
Строителство

Изпълнение на СМР по две обособени позиции: ОП1 - „Обновяване на склад и експедиторско помещение – умивалня в Домашен социален патронаж”; ОП2 - „Частичен ремонт на санитарни възли в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания”. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на договора за строителство. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и добрите строителни практики в България и в Европа. Всички СРР следва да се изпълняват качествено и при спазване на технологични правила при извършване на дейностите. При извършване на СРР дейности е необходимо да се съхрани в състоянието, в което са елементите на сградата, които не са обект на СРР.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
15988.95      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Обновяване на склад и експедиторско помещение – умивалня в Домашен социален патронаж 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

територията на град Нови пазар, сградата на ДСП

Обектът се намира в гр. Нови пазар, с административен адрес ул. „Хан Крум” № 1, поземлен имот №52009.501.1364 по кадастралната карта на гр. Нови пазар, УПИ І-1828, кв. 90 по регулационния план на града. Сградата се състои от един надземен етаж. Конструкцията на сградата е от носещи тухлени стени и стоманобетонови греди и колони. Таванската конструкция е дървен гредоред. Покривната конструкция е дървена четирискатна, с покритие керемиди.
В склада и експедиторското помещение ще се извършат следните СМР/СРР: ремонтни работи по В и К инсталацията, ремонтни работи по В и К инсталацията, облицовъчни работи с фаянсови плочки, бояджийски работи по стени и тавани.
Склад и експедиторско помещение. Видове СМР 1 Шубер PVC с плот от неръждаема ламарина р-р 110/46 бр 1,00, 2 Направа улеи в бетон за В и К тръби бр 4,00, 3 Подмяна В и К захранване за бойлер бр 1,00, 4 Стенни смесителни батерии - доставка и монтаж бр 3,00 и др.
5 Направа нов лампен излаз по тавани в тръба бр. 2,00
6 Доставка и мон
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение /в календарни дни/ — K1    30
Гаранционен срок — /в месеци/    20
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена - КЗ    50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пълното описание на дейностите се намира в Техническата спецификация от Документацията за участие.

II.2) Описание 1

Частичен ремонт на санитарни възли в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Нови пазар, сградата на ДЦПЛУ

Обектът се намира в гр. Нови пазар, с административен адрес ул. „Христо Ботев” № 22, ет. 4, поземлен имот № 52009.502.594 по кадастралната карта на гр. Нови пазар, самостоятелен обект 52009.502.594.2.4, УПИ І-Болница, кв. 48Б по регулационния план на гр. Нови пазар. Сградата е от седем надземни етажа, с конструктивна система от стоманобетонови плочи, греди и колони и неносещи тухлени стени.
Предвидени са за изпълнение следните дейности: Демонтаж на врати и прозорци; Доставка и монтаж на алуминиеви врати врати и PVC прозорци; Доставка и монтаж на фаянсови плочки и плочи от гранитогрес; Доставка и монтаж на тоалетни чинии, мивки, смесителни и душ батерии; Ремонт на ВиК инсталация; Бояджийски работи. Обем и описание на видовете работа - 1 Демонтаж фаянсова облицовка м2 96,00, 2 Очукване подпухнала мазилка м2 9,00, 3 Изкърпване мазилка м2 103,00, 4 Облицовка с фаянсови плочи м2 96,00, 5 Демонтаж тоалетно седало с чуг. Казанче бр 5,00, 6 Демонтаж мивка бр 5,00 и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение /в календарни дни/ — K1    30
Гаранционен срок — /в месеци/ - K2    20
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена - КЗ    50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пълното описание на дейностите се намира в Техническата спецификация от Документацията за участие.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 006-008512 (напр. 2015/S 123-123456)   и  823245 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
205    1   Обновяване на склад и експедиторско помещение — умивалня в Домашен социален патронаж
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ «Газстрой – Даниела Петрова» 127586001
ул.”Васил Априлов” № 8
Нови пазар BG333 9900 България
gazstroi@abv.bg +359 53724930
+359 53724930
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4141.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3466.74      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
206    2   Частичен ремонт на санитарни възли в Дневен център за пълнолетни лица с увреждания
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ «Газстрой – Даниела Петрова» 127586001
ул.”Васил Априлов” № 8
Нови пазар BG333 9900 България
gazstroi@abv.bg +359 53724930
+359 53724930
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12563.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12522.21      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва