Деловодна информация
00518Държавно предприятие Кабиюк
245 04/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
08/05/2018 (дд/мм/гггг)
00518-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Кабиюк 127512595
кв. Макак, с. Коньовец
гр. Шумен BG333 9700 България
Желязка Костадинова - икономист общ. поръчки тел. 0899118949 +359 54801050
Jeliazka_kostadinova@abv.bg +359 54801060

Интернет адрес/и

http://kabiuk.net/bg/buyer-profile

www.kabiuk_ofis@abv.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

селскостопанство растениевъдство и животновъдство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка чрез закупуване на резервни части, консумативи и гуми необходими за автопарка и селскостопанската техника на ДП „Кабиюк” – гр. Шумен за срок от дванадесет месеца“
16800000      
Доставки

Настоящата поръчка включва доставка чрез закупуване на резервни части, консумативи и гуми необходими за автопарка и селскостопанската техника на ДП „Кабиюк” – гр. Шумен за срок от дванадесет месеца“. Закупуването на резервни части за ремонт и потдръжка на различните видове селскостопанска техника, се извършва с цел безпрепятствено протичане на технологичните процеси по отдели в предприятието. Всички резервни части, консумативи и гуми по видове МПС /леки и лекотоварни автомобилид и селскостопанска техника /трактори, комбайни и прикачен инвентар/ са подробно описани в техническата спецификация и пълното описание по позиции приложени към документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
301355.20      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на резервни части и консумативи за ТРАКТОР ТК 80, Т 150 К С ДВИГАТЕЛ ЯМЗ-240, ЯМЗ-236, Т-130, К 701“ за срок от дванадесет месеца 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
16800000      
16810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

складовата база на ДП Кабиюк гр. Шумен, с . Коньовец

Доставка на резервни части и консумативи, за ТРАКТОРИ - ТК 80, Т 150 К С ДВИГАТЕЛ .ЯМЗ-240, ЯМЗ-236, Т-130, К 701“, които трябва да са придружени със сертификат за произход и качество, отговарящи на БДС 4847:1990, БДС 15144:1984 или еквивалентни европейски стандарти. При необходимост от доставка на резервни части заявени от страна на Възложителя, срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената заявка от страна на възложителя. Доставката ще се извършва на посоченият адрес, всички разходи по доставката са за сметка на изпълнителя. Гаранцията на доставените части е тази на производителя. Възложителят може да заявява и непосочени в техническата спецификация резервни части за ТРАКТОРИ - ТК 80, Т 150 К С ДВИГАТЕЛ ЯМЗ-240, ЯМЗ-236, Т-130, К 701“, в рамките на общата стойност по сключеният договор.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на резервни части и консумативи за КЛАС МЕГА 360; КЛАС ЛЕКСИОН 550; КЛАС ЯГУАР 830; КЛАС ДОМИНАТОР; КЛАС РОЛАНД 250 за срок от дванадесет месеца 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
16800000      
16810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

складовата база на ДП "Кабиюк" гр. Шумен, с. Коньовец

Доставка на резервни части и консумативи, КЛАС МЕГА 360; КЛАС ЛЕКСИОН 550; КЛАС ЯГУАР 830; КЛАС ДОМИНАТОР; КЛАС РОЛАНД 250, които трябва да са придружени със сертификат за произход и качество, отговарящи на БДС 4847:1990, БДС 15144:1984 или еквивалентни европейски стандарти. При необходимост от доставка на резервни части заявени от страна на Възложителя, срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената заявка от страна на възложителя. Доставката ще се извършва на посоченият адрес, всички разходи по доставката са за сметка на изпълнителя. Гаранцията на доставените части е тази на производителя. Възложителят може да заявява и непосочени в техническата спецификация резервни части за КЛАС МЕГА 360; КЛАС ЛЕКСИОН 550; КЛАС ЯГУАР 830; КЛАС ДОМИНАТОР; КЛАС РОЛАНД 250, в рамките на общата стойност по сключеният договор
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на резервни части и консумативи за КЕЙС МХМ 175 за срок от дванадесет месеца 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
16810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

складовата база на ДП "Кабиюк" гр. Шумен, с. Коньовец

Доставка на резервни части и консумативи, за КЕЙС МХМ 175, които трябва да са придружени със сертификат за произход и качество, отговарящи на БДС 4847:1990, БДС 15144:1984 или еквивалентни европейски стандарти. При необходимост от доставка на резервни части заявени от страна на Възложителя, срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената заявка от страна на възложителя. Доставката ще се извършва на посоченият адрес, всички разходи по доставката са за сметка на изпълнителя. Гаранцията на доставените части е тази на производителя.Възложителят може да заявява и непосочени в техническата спецификация резервни части за КЕЙС МХМ 175, в рамките на общата стойност по сключеният договор.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на резервни части и косумативи за СЕЯЛКА ИРТЕМ; ДИСКОВА БРАНА БД 7 ПЕРЛА, КОВ 4.2 и друг прикачен инвентар за срок от дванадесет месеца 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
16800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

складовата база на ДП "Кабиюк" гр. Шумен, с. Коньовец

Доставка на резервни части и консумативи, за СЕЯЛКА ИРТЕМ; ДИСКОВА БРАНА БД 7 ПЕРЛА, КОВ 4.2 и друг прикачен инвентар, които трябва да са придружени със сертификат за произход и качество, отговарящи на БДС 4847:1990, БДС ISO 4397:1999, БДС 16807:1988, БДС 2486:1990, БДС 5327:1973, БДС EN 14018:2005+A1:2009, БДС 17215:1991, БДС 6581:1985 или еквивалентни европейски стандарти. При необходимост от доставка на резервни части заявени от страна на Възложителя, срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената заявка от страна на възложителя. Доставката ще се извършва на посоченият адрес, всички разходи по доставката са за сметка на изпълнителя. Гаранцията на доставените части е тази на производителя. Възложителят може да заявява и непосочени в техническата спецификация резервни части за СЕЯЛКА ИРТЕМ; ДИСКОВА БРАНА БД 7 ПЕРЛА, КОВ 4.2 и друг прикачен инвентар в рамките на общата стойност по сключеният договор.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на „ЛАГЕРИ“ за селскастопанска техника /трактори, комбайни и прикачен инвентар/ за срок от дванадесет месеца 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
16810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

складовата база на ДП "Кабиюк" гр. Шумен, с. Коньовец

Доставка на „ЛАГЕРИ“ - необходими за поддръжка на различните видове земеделската техника включваща /трактори, комбайни и прикачен инвентар/, които трябва да са придружени със сертификат за произход и качество, отговарящи на БДС 4847:1990, БДС 10077:1981, БДС 10077:1981, БДС 10709:1981, БДС 10938:1981, БДС 12262:1980 или еквивалентни европейски стандарти. Срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената заявка от страна на възложителя. Доставката ще се извършва на посоченият адрес, всички разходи по доставката са за сметка на изпълнителя. Гаранцията на доставените „ЛАГЕРИ“ е тази на производителя. Възложителят може да заявява и непосочени в техническата спецификация „ЛАГЕРИ“ в рамките на общата стойност по сключеният договор.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на резервни части и консумативи за ЛЕКИ, ЛЕКОТОВАРНИ И ТОВАРНИ АВТОМОБИЛИ, АКУМУЛАТОРИ И ДРУГИ за срок от дванадесет месеца 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
16800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

складовата база на ДП Кабиюк тл. Шумен, с. Коньовец

Доставка и закупуване на резервни части и консумативи и по видове МПС - ЛЕКИ, ЛЕКОТОВАРНИ И ТОВАРНИ АВТОМОБИЛИ, АКУМУЛАТОРИ И ДРУГИ и има за цел да се осигури безпрепятствено протичане на технологичните и производствените процеси в предприятието. Резервните части трябва да са придружени със сертификат за произход и качество, отговарящи на БДС 4847:1990, БДС 15144:1984, БДС 10882:1981, БДС 5845:1990/Поправка:1991 или еквивалентни европейски стандарти. Срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената заявка от страна на възложителя. Доставката ще се извършва на посоченият адрес, всички разходи по доставката са за сметка на изпълнителя. Гаранцията на доставените резервни части е тази на производителя, но не по-малко от 6 месеца. Възложителят може да заявява и непосочени в техническата спецификация резервни части в рамките на общата стойност по сключеният договор
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на ГУМИ за МПС за срок от дванадесет месеца 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34350000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

складовата база на ДП "Кабиюк гр. Шумен, с. Коньовец

Доставка и закупуване на различни и видове ГУМИ-(зимни и летни), в зависимост от моментните потребности на ДП „Кабиюк“, необходими за различните видове МПС / леки, лекотоварни и товарни автомобили/ и земеделската техника / трактори, комбайни и прикачен инвентар/. При доставка стоката трябва да е придружена със сертификат за произход и качество, отговарящи на БДС 4847:1990, БДС 15144:1984 БДС 10612:1987/Изменение 3:1996, БДС 11021:1982/Изменение 1:1991, БДС 13472:1980, БДС 14647:1978, БДС 15152:1980, БДС 15652:1983 Изменение 4:1996, БДС 15774:1983/Изменение 1:1986, БДС 16992:1989, БДС 17253:1991, БДС 3917:1983/Изменение 5:1996 или еквивалентни европейски стандарти. Доставяните гуми да са фабрично нови, неупотребявани, да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа. Срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената поръчка. Доставката се извършва на адреса на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 021-043578 (напр. 2015/S 123-123456)   и  826893 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

ДА
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
236    1   Доставка на резервни части и консумативи за ТРАКТОР ТК 80, Т 150 К С ДВИГАТЕЛ ЯМЗ-240, ЯМЗ-236, Т-130, К 701“ за срок от дванадесет месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лимтек Инженеринг ЕООД 148069822
ул. Плиска № 7, ет. 3, ап. 7
гр.Варна BG331 9000 България
office@limtek.bg +359 52603512
www.office@limtek.bg +359 60120322
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
74000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

53513.78      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
237    2   Доставка на резервни части и консумативи за КЛАС МЕГА 360; КЛАС ЛЕКСИОН 550; КЛАС ЯГУАР 830; КЛАС ДОМИНАТОР; КЛАС РОЛАНД 250 за срок от дванадесет месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лимтек Инженеринг ЕООД 148069822
ул. Плиска № 7, ет. 3, ап. 7
гр. Варна BG331 9000 България
offise@limtek.bg +359 52603512
www.office@limtek.bg +359 60120322
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
86000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

70129.79      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
238    3   Доставка на резервни части и консумативи за КЕЙС МХМ 175 за срок от дванадесет месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лимтек Инженеринг ЕООД 148069822
ул. Плиска № 7, ет. 3, ап. 7
Гр. Варна BG331 9000 България
office@limtek.bg +359 52603512
www.office@limtek.bg +359 60120322
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
74000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

62010      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
239    4   Доставка на резервни части и косумативи за СЕЯЛКА ИРТЕМ; ДИСКОВА БРАНА БД 7 ПЕРЛА, КОВ 4.2 и друг прикачен инвентар за срок от дванадесет месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лимтек Инженеринг ЕООД 148069822
ул. Плиска № 7, ет. 3, ап. 7
Гр. Варна BG331 9000 България
office@limtek.bg +359 52603512
www.office@limtek.bg +359 60120322
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

44780      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
240    5   Доставка на „ЛАГЕРИ“ за селскастопанска техника /трактори, комбайни и прикачен инвентар/ за срок от дванадесет месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лимтек инженеринг ЕООД 148069822
ул. Плиска № 7, ет. 3, ап.7
Варна BG331 9000 България
office@limtek.bg +359 52603512
www.office@limtek.bg +359 60120322
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
13000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10360      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
241    8   Доставка на резервни части и консумативи за ЛЕКИ, ЛЕКОТОВАРНИ И ТОВАРНИ АВТОМОБИЛИ, АКУМУЛАТОРИ И ДРУГИ за срок от дванадесет месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лимтек Инженеринг ЕООД 148069822
ул.Плиска № 7, ет. 3, ап. 7
гр. Варна BG331 9000 България
office@limtek.bg +359 52603512
www.office@limtek.bg +359 60120322
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13880      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
242    9   Доставка на ГУМИ за МПС за срок от дванадесет месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лимтек Инженеринг ЕООД 148069822
ул.Плиска № 7, ет. 3, ап. 7
гр. Варна BG331 9000 България
office@limtek.bg +359 52603512
www.office@limtek.bg +359 60120322
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
48000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

46681.63      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва