„Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 по обособени позиции“ |
00081-2017-0090 |
30192000 |
|
|
При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на канцеларски материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 , както следва: -За обособена позиция №1: „Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”; -За обособена позиция №2: „Доставка на касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашoни, кламери и кабари“ |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
300000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, хим |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
община Варна 2. | При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на канцеларски материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет с ЕИК000093442, съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията на участие. Ориентировачни количества: копирна хартия-9340 бр., амбалажна хартия-25604бр., паус-110бр, самозалепващи пликове и листчета-21823бр., тетрадки-972бр., джобове-3263бр., поставки-хоризонтални и вертикални-1432бр., куб-2561бр.,индекси-1707бр., перфоратори-195бр, телчета-5519бр., коректори-4951бр., лепила-4330бр., химикали-28504бр., маркери-2908бр. и дискове-61бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашoни, кламери и кабари“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
община Варна | При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на канцеларски материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет с ЕИК000093442, съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията на участие. Ориентировачни количества: касови книги-219бр., приходни ордери-132бр., касови и сторни бележки-103бр., авансови отчети-26бр., папки-73428бр., класьори-8018бр., кутии-1280бр., кашoни-580бр., кламери-5052бр. и кабари- 1137бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|