Деловодна информация
00530ТД на НАП София
249-3#9 13/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/03/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0109 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за възложена поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
Софи BG411 1000 България
Биляна Пешева; Борисава Алексиева +359 298593766/ +359 298593825
b.pesheva@ro22.nra.bg +359 29864728

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3451


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Охранителни услуги - охрана на обекти с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на ТД на НАП София, в шест обособени позиции"
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

1. Охранителни услуги - охрана на обекти с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр. София; 2. Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана за нуждите на офис „Благоевград“ и охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на изнесените работни места в гр. Петрич, гр. Сандански, гр. Гоце Делчев и гр. Разлог на територията на област Благоевград; 3. Охранителни услуги - охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Перник“; 4. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Кюстендил“; 5. Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на административна сграда, находяща се в гр. Ботевград; 6. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи на архивно помещение, находящо се в гр. Своге“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
690456.00 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид


BGN
(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

Охранителни услуги - охрана на обекти с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр. София 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, находящи се в гр. София

1. Физическа охрана: Предоставяне на услуга за осигуряване на дневна или денонощна охрана – физическа защита чрез невъоръжен персонал, съгласно изискванията посочени в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
2. Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 680000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана за нуждите на офис „Благоевград“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград, гр. Петрич, гр. Сандански, гр. Гоце Делчев и гр. Разлог

1. Физическа охрана: Предоставяне на услуга за осигуряване на дневна или денонощна охрана – физическа защита чрез невъоръжен персонал, съгласно изискванията посочени в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
2. Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 106000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Перник" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Гр. Перник

Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 7000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Кюстендил" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстнедил

Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 5000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на административна сграда, находяща се в гр. Ботевград" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ботевград

1. Физическа охрана: Предоставяне на услуга за осигуряване на дневна или денонощна охрана – физическа защита чрез невъоръжен персонал, съгласно изискванията посочени в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
2. Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 25000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи на архивно помещение, находящо се в гр. Своге" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Своге

Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 7000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Дата на отваряне на офертите: 11.01.2018 г., 10:00 ч., гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет.7, заседателна зала. На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.Срок на валидност на офертите-4 месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти.Предметът на поръчката е за услуги по приложение №2 към чл.11, ал.3 от ЗОП.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

2017/S 227-473720 (напр. 2015/S 123-123456)   и  816549 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

    (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
8    1   "Охранителни услуги - охрана на обекти с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр. София"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Д.М. СЕКЮРИТИ ГРУП ООД 131355648
ул. Кукуш № 1
София BG411 1000 България
security_group@abv.bg +359 28680306
+359 29622656
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
680000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

570600.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
9    2   "Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана за нуждите на офис „Благоевград“ и охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на изнесените работни места"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

САЛАМАНДЪР-АСО ООД 113546751
ул. Кракра № 38
Перник BG414 2300 България
salamandar@netbg.com +359 76604840
+359 76603061
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
106000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

91680.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
10    3   "Охранителни услуги - охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Перник“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

САЛАМАНДЪР-АСО ООД 113546751
ул. Кракра № 38
Перник BG414 2300 България
salamandar@netbg.com +359 76604840
+359 76603061
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3960.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
11    4   "Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Кюстендил“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

САЛАМАНДЪР-АСО ООД 113546751
ул. Кракра № 38
Перник BG414 2300 България
salamandar@netbg.com +359 76604840
+359 603061
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1680.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
12    5   "Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на административна сграда, находяща се в гр. Ботевград"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

САЛАМАНДЪР-АСО ООД 113546751
ул. Кракра № 38
Перник BG414 2300 България
salamandar@netbg.com +359 76604840
+359 76603061
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19056.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
13    6   "Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи на архивно помещение, находящо се в гр. Своге“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

САЛАМАНДЪР-АСО ООД 113546751
ул. Кракра № 38
Прник BG414 2300 България
salamandar@netbg.com +359 76604840
+359 76603061
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3480.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

=
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва