Деловодна информация
00761
П- 482 02/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00761-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сапарева баня 000261616
ул. Гермaнея 1
Сапарева баня BG415 2650 България
Славчо Коларски +707 23378
sap_oba@abv.bg +707 23480

Интернет адрес/и

www.saparevavanya.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00761#366


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ТЕКУЩА ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ", СУ „ХРИСТО БОТЕВ" И ДЕТСКА ГРАДИНА „СВЕТА АННА" В ОБЩИНА САПАРЕВА БАНЯ ПРЕЗ 2018Г.,"
15800000      
Доставки

Поръчката включва текуща доставка на хранителни продукти със собствен транспорт след писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка, които са крайни получатели на хранителни продукти в община Сапарева баня, а именно "Домашен социален патронаж", СУ „Христо Ботев" и Детска градина „Света Анна", включително за изпълнение на дейностите по проект "Осигуряване на топъл обяд" в община Сапарева баня по Оперативна програма за храни и/или материално подпомагане, операция тип З "Осигуряване на топъл обяд", съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции, както следва:
• обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни изделия";
• обособена позиция №2 „Различни хранителни продукти";
• обособена позиция №3 „Месо и месни продукти";
• обособена позиция №4 „Пресни плодове и зеленчуци";
• обособена позиция №5 „Мляко и млечни продукти";
• обособена позиция №6 „Зеленчукови и плодови консерви".
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
159596.60      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Различни хранителни продукти" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
15411200      
15620000      
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Домашен социален патронаж" ул. „Княз Борис" №1;
Средно училище „Христо Ботев" ул. „Княз Борис" №3;Детска градина „Света Анна", ул. „Отец Паисий" №10, гр. Сапарева баня

Поръчката включва текуща доставка на хранителни продукти със собствен транспорт след писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка, които са крайни получатели на хранителни продукти в община Сапарева баня, а именно "Домашен социален патронаж", СУ „Христо Ботев" и Детска градина „Света Анна", включително за изпълнение на дейностите по проект "Осигуряване на топъл обяд" в община Сапарева баня по Оперативна програма за храни и/или материално подпомагане, операция тип З "Осигуряване на топъл обяд", съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции, както следва:
• обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни изделия";
• обособена позиция №2 „Различни хранителни продукти";
• обособена позиция №3 „Месо и месни продукти";
• обособена позиция №4 „Пресни плодове и зеленчуци";
• обособена позиция №5 „Мляко и млечни продукти";
• обособена позиция №6 „Зеленчукови и плодови консерви".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Сапарева баня - 2016-2019"

II.2) Описание 1

„Месо и месни продукти" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Домашен социален патронаж" ул. „Княз Борис" №1;
Средно училище „Христо Ботев" ул. „Княз Борис" №3;Детска градина „Света Анна", ул. „Отец Паисий" №10, гр. Сапарева баня

Поръчката включва текуща доставка на хранителни продукти със собствен транспорт след писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка, които са крайни получатели на хранителни продукти в община Сапарева баня, а именно "Домашен социален патронаж", СУ „Христо Ботев" и Детска градина „Света Анна", включително за изпълнение на дейностите по проект "Осигуряване на топъл обяд" в община Сапарева баня по Оперативна програма за храни и/или материално подпомагане, операция тип З "Осигуряване на топъл обяд", съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции, както следва:
• обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни изделия";
• обособена позиция №2 „Различни хранителни продукти";
• обособена позиция №3 „Месо и месни продукти";
• обособена позиция №4 „Пресни плодове и зеленчуци";
• обособена позиция №5 „Мляко и млечни продукти";
• обособена позиция №6 „Зеленчукови и плодови консерви".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор „Осигуряване на топъл обяд в община Сапарева баня - 2016-2019"

II.2) Описание 1

Пресни плодове и зеленчуци 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Домашен социален патронаж" ул. „Княз Борис" №1;
Средно училище „Христо Ботев" ул. „Княз Борис" №3;Детска градина „Света Анна", ул. „Отец Паисий" №10, гр. Сапарева баня

Поръчката включва текуща доставка на хранителни продукти със собствен транспорт след писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка, които са крайни получатели на хранителни продукти в община Сапарева баня, а именно "Домашен социален патронаж", СУ „Христо Ботев" и Детска градина „Света Анна", включително за изпълнение на дейностите по проект "Осигуряване на топъл обяд" в община Сапарева баня по Оперативна програма за храни и/или материално подпомагане, операция тип З "Осигуряване на топъл обяд", съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции, както следва:
• обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни изделия";
• обособена позиция №2 „Различни хранителни продукти";
• обособена позиция №3 „Месо и месни продукти";
• обособена позиция №4 „Пресни плодове и зеленчуци";
• обособена позиция №5 „Мляко и млечни продукти";
• обособена позиция №6 „Зеленчукови и плодови консерви".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Сапарева баня - 2016-2019"

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Домашен социален патронаж" ул. „Княз Борис" №1;Средно училище „Христо Ботев" ул. „Княз Борис" №3;Детска градина „Света Анна", ул. „Отец Паисий" №10, гр. Сапарева баня

Поръчката включва текуща доставка на хранителни продукти със собствен транспорт след писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка, които са крайни получатели на хранителни продукти в община Сапарева баня, а именно "Домашен социален патронаж", СУ „Христо Ботев" и Детска градина „Света Анна", включително за изпълнение на дейностите по проект "Осигуряване на топъл обяд" в община Сапарева баня по Оперативна програма за храни и/или материално подпомагане, операция тип З "Осигуряване на топъл обяд", съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции, както следва:
• обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни изделия";
• обособена позиция №2 „Различни хранителни продукти";
• обособена позиция №3 „Месо и месни продукти";
• обособена позиция №4 „Пресни плодове и зеленчуци";
• обособена позиция №5 „Мляко и млечни продукти";
• обособена позиция №6 „Зеленчукови и плодови консерви".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Сапарева баня - 2016-2019"

II.2) Описание 1

Зеленчукови и плодови консерви 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Домашен социален патронаж" ул. „Княз Борис" №1;Средно училище „Христо Ботев" ул. „Княз Борис" №3;Детска градина „Света Анна", ул. „Отец Паисий" №10, гр. Сапарева баня

Поръчката включва текуща доставка на хранителни продукти със собствен транспорт след писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка, които са крайни получатели на хранителни продукти в община Сапарева баня, а именно "Домашен социален патронаж", СУ „Христо Ботев" и Детска градина „Света Анна", включително за изпълнение на дейностите по проект "Осигуряване на топъл обяд" в община Сапарева баня по Оперативна програма за храни и/или материално подпомагане, операция тип З "Осигуряване на топъл обяд", съгласно одобрени спецификации по шест обособени позиции, както следва:
• обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни изделия";
• обособена позиция №2 „Различни хранителни продукти";
• обособена позиция №3 „Месо и месни продукти";
• обособена позиция №4 „Пресни плодове и зеленчуци";
• обособена позиция №5 „Мляко и млечни продукти";
• обособена позиция №6 „Зеленчукови и плодови консерви".
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Сапарева баня - 2016-2019"

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  815428 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
18    2   Доставка на различни хранителни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИРГО ООД 109566552
ул. „ Перуника” №6
Сапарева баня BG415 2650 България
irenaviacheva@abv.bg +359 889711820
+359 889711820
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
26458.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24674.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
14    3   Доставка на месо и месни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛЛУР ООД 202896153
бул. „ проф. Цветан Лазаров ” №4-8, борса Къра, склад 216
София BG411 1000 България
allureood@abv.bg +359 28791957
+359 28792534
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
72133.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

58144      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
19    4   Доставка на пресни плодове и зеленчуци
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИРГО ООД 109566552
ул. „ Перуника” №6
Сапарева баня BG415 2650 България
irenaviacheva@abv.bg +359 889711820
+359 889711820
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16530.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15169.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
15    5   Доставка на мляко и млечни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛЛУР ООД 202896153
бул. „ проф. Цветан Лазаров ” №4-8, борса Къра, склад 216
София BG411 1000 България
allureood@abv.bg +359 28791957
+359 28792534
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
47696.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

45858      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
16    6   Доставка на зеленчукови и плодови консерви
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛЛУР ООД 202896153
бул. „ проф. Цветан Лазаров ” №4-8, борса Къра, склад 216
София BG411 1000 България
allureood@abv.bg +359 28791557
+359 28792534
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18442.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15750.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +2 9884070
http://www.cpc.bg +2 9807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/03/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва