Деловодна информация
00530
Е-12-00-463#14 14/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/02/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0086 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков №52
София BG411 1000 България
В. Додова +359 298593291
v.dodova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3380


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на климатична техника в сгради на НАП, в две обособени позиции
39717200      
Доставки

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. По ОП №1:
1.1. Доставка и монтаж на инверторни климатици, включващ меден тръбен път с дължина до 8 м., захранващ кабел (220V) с дължина до 5 м., декоративни кабелни канали със съотв. ширина и дължина, които скриват захранващия кабел и тръбния път.
1.2. Пуск. в експлоатация.
1.3. Осигуряване на гаранц. поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 мес. Макс. срок на гаранц. поддръжка е 47 мес.
2. По ОП №2:
2.1. Доставка и монтаж на инверторни климатици.
2.2. Доставка и монтаж на захранващ кабел с дължина до 20 м., включително декоративни кабелни канали със съответната ширина.
2.3. Доставка и монтаж на необходимата пусково-предпазна апаратура.
2.4. Пуск. в експлоатация и 72-часови проби в експлоатационни условия.
2.5. Провеждане на инструктаж на служители на възложителя.
2.6. Осигуряване на гаранц. поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 мес. Макс. срок на гаранц. поддръжка е 58 мес.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
74390.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на енергоефективни климатизатори (инверторни климатици) - стенен тип, за раб. помещения в адм. сгради, ползвани от ЦУ на НАП и ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административни сгради, ползвани от ЦУ на НАП на територията на гр. София, и административна сграда на ТД на НАП ГДО с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ №29.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности:
- доставка и монтаж на инверторни климатици в изрично посочени от възложителя помещения, включващ меден тръбен път с дължина до 8 м., захранващ кабел (220V) с дължина до 5 м., декоративни кабелни канали със съотв. ширина и дължина, които скриват захранващия кабел и тръбния път;
- пускане в експлоатация;
- осигуряване на гаранционна поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 (тридесет и шест) месеца. Максималният срок на гаранционна поддръжка е 47 (четиридесет и седем) месеца.
В срок от 12 месеца, считано от датата на сключване на договора, възложителят може да прави заявки за доставка на предложената от изпълнителя климатична техника. Всички направени в този срок заявки не следва да надвишават сумите в размер на 15 000.00 лв. без включен ДДС за ЦУ на НАП и 10 000.00 лв. без включен ДДС за ТД на НАП ГДО.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на гаранционна поддръжка на климатиците, в месеци    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изп. на поръчката вкл.: срок от 12 мес. от сключ. на д-ра за представяне на заявки от Възложителя; срок за доставка,монтаж и пуск. в експлоат. на климатизаторите – до 20 дни от представяне на заявка; срок за гаранц. поддръжка на доставените и монтирани инверторни климатизатори – 47 мес. от подпис. на приемо-предав. протоколи за доставка, монтаж и пуск. в експлоат. на климатизаторите.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на енергоефективни инверторни климатици за сървърни помещения в административни сгради, ползвани от териториални структури на НАП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Административните сгради на НАП, ползвани от структури на агенцията към ТД на НАП Варна, ТД на НАП Велико Търново, ТД на НАП Пловдив, ТД на НАП Бургас и ТД на НАП София.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности:
- Доставка и монтаж на инверторни климатици.
- Доставка и монтаж на захранващ кабел с дължина до 20 м. включително декоративни кабелни канали със съответната ширина.
- Доставка и монтаж на необходимата пусково-предпазна апаратура.
- Пускане в експлоатация и 72 часови проби в експлоатационни условия.
- Провеждане на инструктаж на служители на възложителя.
- Осигуряване на гаранционна поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 месеца. Максималният срок на гаранционна поддръжка е 58 месеца.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение включва срока за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация, и срок за гаранц. поддръжка от 58 мес., считано от датата на подписване на приемо-предав. протокол за проведена 72-часова пробра при експлоатационни условия. Срокът за доставка, монтаж и пускане в експоатация е до 45 дни, от датата на сключване на договора.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 180-368297 (напр. 2015/S 123-123456)   и  805806 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7    1   Доставка и монтаж на енергоефективни климатизатори (инверторни климатици) - стенен тип, за раб. помещения в адм. сгради, ползвани от ЦУ на НАП и ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Булклима Инженеринг ЕООД 202373982
бул. Свети Наум №66
София BG411 1164 България
office@bulclima.com +359 29650065
www.bulclima.com +359 29631716
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
16    2   Доставка и монтаж на енергоефективни инверторни климатици за сървърни помещения в административни сгради, ползвани от териториални структури на НАП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Топлик ЕООД 130358132
ул. Букорска №32
Ботевград BG412 2140 България
m.ivanova@toplik.com +359 878376142
www.toplik.com +359 28459075
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
53300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

49390.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договор №7/23.01.2018 г., сключен по Обособена позиция №1, влиза в сила от датата на подписването му от страните и обхваща периода до изтичане на срока за гаранционна поддръжка на доставените и монтирани инверторни климатизатори – 47 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателните протоколи за доставка, монтаж и пускане в експлоатация на климатизаторите. Договор №16/07.02.2018 г., сключен по Обособена позиция №2, влиза в сила от датата на подписването му от страните и обхваща периода до изтичане на срока за гаранционна поддръжка на доставените и монтирани инверторни климатизатори за сървърни помещения – 58 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва