Деловодна информация
00797
93-ОП17-68 31/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00797-2017-0056 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска 26
Бургас BG341 8000 България
Анелия Ангелова +359 56907288
a.angelova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/33355


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на облекло и обувки за нуждите на Община Бургас по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на униформено облекло за нуждите на Отдел „Контрол и административнонаказ
18000000      
Доставки

Обособена позиция № 1: „Доставка на униформено облекло за нуждите на Отдел „Контрол и административнонаказателна дейност по опазване на околната среда“, Дирекция „Околна среда“ при Община Бургас 1 дамска риза к.р.-16 бр. 2 дамска риза д.р.-16 бр. 3 дамски панталон-летен-8бр. 4 дамски панталон-зимен-8 бр. 5 дамско яке -олекотено /срок на износване 2 год./-5 бр. 6 дамско яке -ватирано/срок на износване 2 год./-5бр. 7 мъжка риза к.р.-10бр. 8 мъжка риза д.р-.10бр. 9 мъжки панталон-летен-5 бр. 10 мъжки панталон-зимен-5бр. 11 мъжко яке -олекотено /срок на 2износване 2 год./-3бр. 12 мъжко яке -ватирано /срок на износване 2 год./-3 бр. 13 плетена фланела-13бр. 14 бродерия на герб и надпис-162бр. Обособена позиция № 2: „Доставка на обувки за нуждите на Отдел „Контрол и административнонаказателна дейност по опазване на околната среда“, Дирекция „Околна среда“ при Община Бургас 1 дамски обувки-летни-8бр. 2 дамски обувки-зимни-8бр. 3 мъжки обувки-летни-5 бр. 4 мъжки обувки-зимни-5 бр. Обособена по
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
11697.37      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на униформено облекло за нуждите на Отдел „Контрол и административнонаказателна дейност по опазване на околната среда“, Дирекция „Околна среда“ при Община Бургас 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

ЛЯТНА УНИФОРМА включва:
- риза с къс ръкав
класически модел, цвят светло син, на ляв ръкав – зашит герб на Община Бургас, на лявата предна страна на ризата- зашити ленти с надпис „Община Бургас“ и „Еко-инспектори“. Изработена от плат 65% памук и 35% полиестер./срок на износване 1 год./
- летен панталон/пола
класически– черен цвят. Изработени от плат 65% памук и 35% полиестер. /срок на износване 1 год./
- яке пролет/лято
Хидрофобизиран плат, състав памук 65% и полиестер 35%, цвят черен, с лека подплата, с джобове, на ляв ръкав – зашит герб на Община Бургас, на лявата предна страна на връхната дреха - зашити ленти с надпис „Община Бургас“ и „Еко-инспектори“. /срок на износване 2 год./
ЗИМНА УНИФОРМА включва:
- риза с дълъг ръкав
класически модел, цвят светло син, на ляв ръкав – зашит герб на Община Бургас, на лявата предна страна на ризата- зашити ленти с надпис „Община Бургас“ и „Еко-инспектори“. Изработена от плат 65% памук и 35% полиестер. /срок на износване 1 год./
- зимно
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на обувки за нуждите на Отдел „Контрол и административнонаказателна дейност по опазване на околната среда“, Дирекция „Околна среда“ при Община Бургас 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

.1. Мъжки и дамски летни обувки, половинки – Изработени с лице от хидрофобизирана естествена кожа от ЕРД, черен цвят, хастар от естествена фодра, мека и плътна и формовани ходила от износоустойчиви смеси на термокаучук с лепен метод на закрепване на ходилата. Ходилата трябва да предпазват стъпалото от механични въздействия, влага и студ. Техният вид и конструкция трябва да осигуряват устойчивост против плъзгане, гъвкавост при движение, без напукване при продължителна експлоатация, висока износоустойчивост. Натуралната фодра за хастар, трябва да бъде мека и плътна, с високи санитарно-хигиенни показатели, с голяма абсорционна способност и възможност за бързо отделяне на погълнатата пот.
Да се доставят общо 13 чифта, от тях 8 чифта дамски и 5 чифта мъжки.
1.2. Мъжки и дамски зимни боти – изработват се от лицев материал от хидрофобизирана естествена кожа от ЕРД, черен цвят, студозащитен и естествен хастар, двуслойни ходила, грайферни, изработени чрез директно леене на ходилата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на униформено облекло за нуждите на Духов оркестър при ОП „Летен театър, фестивали и концерти“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Лятно униформено облекло на оркестрантите от Духов оркестър, което включва:
Лятно сиво сако от плат с подплата – общо 22 бр., от тях 1 бр.дамско и 21 бр. мъжко;
Риза светло синя с къс ръкав – общо 22 бр., от тях 1 бр. дамска и 21 бр. мъжки;
Летен сив панталон – общо 22 бр., от тях 1 бр. дамски и 21 бр. мъжки;
Вратовръзки тъмно сини – общо 22 бр., от тях 1 бр. дамска и 21 бр.мъжки;
1.1 Лятно униформено облекло на оркестрантите от Духов оркестър, което включва:Лятно сако класически модел, с тесни ревери, състоящо се от три части. Предна лява и дясна част, страници (фианки) и задна част (гръб).
В този модел сакото има 4 джоба. Трите са на лицевата част и един във вътрешната лява предна част на хастара. Закопчаването се извършва от копчета 2 на брой тип копче със столче и 6 броя на ръкавите като по3 на ръкав за украса. В предната си част двата долни джоба са с капак, а горният е джоб без капак тип прозорец с 1 филетка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-ОП17-68(4)/24.01.2018г.    1   „Доставка на униформено облекло за нуждите на Отдел „Контрол и административнонаказателна дейност по опазване на околната среда“, Дирекция „Околна среда“ при Община Бургас
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТИХ ТРУД ПЛОВДИВ ЕООД 000430710
ул. „Прохлада“ № 1
гр. Пловдов BG421 9000 България
tihtrud_pd@mail.bg +359 32627176
+359 32626996
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4497.98      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-ОП17-68(5)/24.01.2018г.    2   „Доставка на обувки за нуждите на Отдел „Контрол и административнонаказателна дейност по опазване на околната среда“, Дирекция „Околна среда“ при Община Бургас
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТИХ ТРУД ПЛОВДИВ ЕООД 000430710
ул. „Прохлада“ № 1
гр. Пловдив BG421 9000 България
tihtrud_pd@mail.bg +359 32627176
+359 32626996
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2253.54      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
25.10.2018 11:22 ч. :  93-ОП17-68(6)/24.01.2018г. служебно вписване
затвори
 История 93-ОП17-68(6)    3   „Доставка на униформено облекло за нуждите на Духов оркестър при ОП „Летен театър, фестивали и концерти“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТИХ ТРУД ПЛОВДИВ ЕООД 000430710
ул. „Прохлада“ № 1
гр. Пловдив BG421 9000 България
tihtrud_pd@mail.bg +359 32627176
+359 32626996
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4945.85      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на ГПК, съгласно чл. 225, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


Следни са мотивите за възлагане на обществената поръчка, съгласно чл. 182, ал.1, т. 2 от ЗОП, а именно: Община Бургас е обявила процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание със следния предмет: „Доставка на облекло и обувки за нуждите на Община Бургас по 12 обособени позиции, с уникален номер в РОП 00797-2017-0041. В резултат на проведената процедура обособени позиции 5, 6 и 11 са прекратени на основание чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗОП и чл. 46, ал.5 от ЗОП във връзка с РАЗДЕЛ ІV от Документацията за участие и Раздел II.1.6) от Обявлението, поради това, че всички оферти или заявления за участие не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок, или са неподходящи. На основание чл. 46, ал.5 от ЗОП в случаите, когато възложителите са посочили, че оферти могат да се подават за няколко или за всички обособени позиции, те имат право да ограничат броя на обособените позиции, които се възлагат на един изпълнител. Този брой се посочва в обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, или в поканата за потвърждаване на интерес. Видно от РАЗДЕЛ ІV от Документацията за участие и Раздел II.1.6) от Обявлението е посочено, че максималният брой позиции, които ще се възложат на един участник са 3 (три) обособени позиции. След прилагане на обективните и недискриминационни критерии при определяне конкретните обособени позиции, които ще се възложат на един изпълнител, се установи, че по обособени позиции 5, 6 и 11 участниците “ТИХ ТРУД ПЛОВДИВ“ ЕООД и “ТИХ ТРУД СОФИЯ“ ЕООД са класирани на първо място по други три обособени позиции. Предвид разпоредбата на чл. 46, ал.5 от ЗОП обособени позиции 5, 6 и 11 не могат да бъдат възложени на горепосочените участници, тъй като би се нарушил принципа на чл.2, ал.1, т.1 от ЗОП, а именно на равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Мотивиран от горното, считам, че са налице предпоставки за избор на настоящата процедура. След извършен преглед на всички материали по проекта и предвид гореописаните мотиви, възложителят следва да се проведе процедура на пряко договаряне. Правно основание – чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП –процедурата за възлагане чрез публично състезание е прекратена, тъй като няма подадени оферти или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия не са съществено променени.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва