Деловодна информация
00207
 
да
да
28/12/2017 (дд/мм/гггг)
00207-2017-0109 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална здравноосигурителна каса 121858220
ул. Кричим № 1
София BG411 1407 България
Кристиян Велинов +359 29659345
kvelinov@nhif.bg +359 29659165

Интернет адрес/и

https://www.nhif.bg

https://www.nhif.bg/page/1429


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно, софтуерно и компютърно оборудване за нуждите на НЗОК, с две обособени позиции" 1429
48820000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно, софтуерно и компютърно оборудване за нуждите на НЗОК, с две обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция № 1: Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно и софтуерно оборудване за надграждане и разширение на ИТ инфраструктурата в ЦУ на НЗОК;
2. Обособена позиция № 2: Доставка и гаранционна поддръжка на 20 броя преносими компютри за нуждите на ЦУ на НЗОК и РЗОК“.
Целта на възлагането на обществената поръчка е да се надгради, разшири и модернизира ИТ инфрастуктурата на НЗОК, както и да се осъществи подмяна на физически и морално остарели преносими компютри.
В рамките на настоящата поръчка е предвидено да се извърши доставка на технически средства, конфигурация на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация и гаранционна поддръжка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
336957      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно и софтуерно оборудване за надграждане и разширение на ИТ инфраструктурата в ЦУ на НЗОК 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
30234500      
32581000      
30237360      
48218000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. “Кричим” № 1

Разширяване и модернизиране на ИТ инфраструктурата на Националната здравноосигурителна каса, като се осигури среда за консолидация и ефективно използване на ресурсите, оптимизация на работата на информационните системи и услуги за развитие на ИТ средата в бъдеще. Осигуряване на: 2 бр. сървъри за виртуализация; 2 бр. сървъри за осигуряване необходимите ресурси за ПИС; 1 бр. лентова библиотека; 2 бр. мрежови комутатори; 2 бр. комутатори за мрежа за съхранение на данни (SAN-switches); система за архивиране и възстановяване на данни върху дискове; разширение капацитета на съществуващият споделен дисков масив HPE 3PAR StoreServ 7200 със съответните лицензи за покриване разширяването на системата и др. подобрения.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Относно продължителността на поръчката се включва мин. срок за доставка от 30 дни,както и минималният срок за гаранционна поддръжка от 36 месеца,считано от датата на приемане от Възложителя.

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 20 броя преносими компютри за нуждите на ЦУ на НЗОК и РЗОК 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Доставката се извършва на посочени от възложителя адреси в София и областни градове на България, съгласно списък за разпределение, предоставен на изпълнителя при сключване на договора.

1. По обособена позиция № 2 се предвижда доставка и гаранционна поддръжка на 20 броя преносими компютри с цел осигуряване на поетапна подмяна на физически и морално остарели, с ниски технически параметри преносими компютри. Възлагането на поръчката е част от дейностите по разширяване и модернизиране на ИТ инфраструктурата на Националната здравноосигурителна каса.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Относно продължителността на поръчката се включва мин. срок за доставка от 20 дни, както и мин. срок за гаранционна поддръжка от 36 месеца, считано от датата на приемане от Възложителя.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 203-417825 (напр. 2015/S 123-123456)   и  810758 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-172    1   Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно и софтуерно оборудване за надграждане и разширение на ИТ инфраструктурата в ЦУ на НЗОК
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сиенсис АД 121708078
ул. Лерин № 12-14
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 29583600
+359 29583036
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

320320      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-180    2   Доставка и гаранционна поддръжка на 20 броя преносими компютри за нуждите на ЦУ на НЗОК и РЗОК
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява № 13
София BG411 1000 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
+359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16637      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за определяне на изпълнител подлежи на обжалване пред КЗК в 10-дневен срок от получаването му при условията на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/12/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва