Деловодна информация
00507
Н003 - 1416 22/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
00507-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Добруджански земеделски институт - гр. Генерал Тошево 000840410
с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич
с. Петлешково BG332 9521 България
Доц. д-р инж. Илия Иванов Илиев +359 58603125
office@dai-gt.org +359 58603183

Интернет адрес/и

http://www.dai-gt.org/bg/

http://sop.bg/dai-gt-378/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

научно-изследователска дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и техническо обслужване на автомобили, автобуси и селскостопанска техника, с части и консумативи на изпълнителя, по обособени позиции”
50000000      
Услуги

„Услуги по ремонт и техническо обслужване на автомобили, автобуси и селскостопанска техника, с части и консумативи на изпълнителя, по обособени позиции”. Обществената поръчка е разделена на 7 (седем) обособени позиции:
•Об П № 1 – „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на автобуси (по списък)”; •Об П № 2 – „..., на селскостопанска техника «Case» и прикачен инвентар (по списък)”; •Об П № 3 – „..., на селскостопанска техника «CLAAS» и прикачен инвентар (по списък)”; •Об П № 4 – „..., на селскостопанска техника: «Fendt», «KUBOTA», «Horsch», «AGUIRRE» и прикачен инвентар (по списък)” ; •Об П № 5 – „..., на селскостопанска техника: «Fortschritt», «Беларус МТЗ 952», «Беларус МТЗ 1025», «Зетор», «ТК80», «ТК82», «Т150К» и др. (по списък)”;• Об П № 6 –„..., на леки автомобили и микробуси (по списък)”; • Об П № 7 – „... , на Челен товарач «CATERPILLAR» 216 В3 – 1 бр.".
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
140000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на автобуси (по списък)” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50113000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

специализирани сервизи на изпълнителя на територията на област Добрич или при случай на аварирала едрогабаритна техника - в стопанския двор на „ДЗИ – гр. Ген. Тошево” в с. Петлешково

Изпълнението на поръчката ще се извършва след предв. заявка за всеки случай, когато възникне нужда от ремонт и техн. обсл. и включва: Диагностика и се определя необходимото време за ремонт и/или техн. обсл., стойността на ремонта/техн. обсл., като и необх.е части, материали и консумативи и тяхното кол-во и ст-ст. Изпълнителят описва констатациите в нарочен за целта документ и ги представя на възложителя за преценка и одобрение; Ремонт-отстраняване, с рез. части на изпълнителя, на случайно възникнали повреди; Техническо обслужване - подмяна, при възникнала нужда на периодично сменящите се консумативи в пълен обем и периодичност, съгл.предписанията на производителя на съответната марка техника и изискванията на нормативната уредба. Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Допълнителни услуги – стругаро-фрезови услуги, възстановяване на гумени, хидравлични маркучи, ушиване на брезенти, тапицерски услуги и др.– при необходимост; Доставка на резервни части и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на изпълнение на услугата (в работни дни)    10%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена на един сервизен час    40%
Обща стойност на основните резервни части, включени в списък    45%
Цена на километър пробег    5%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционна отговорност за извършената услуга-минимум 6 месеца в условията на експлоатация, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършената работа. Гаранцията на доставяните и влагани нови и неупотребявани резервни части е равна на гаранцията, дадена от завода-производител.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника «Case» и прикачен инвентар (по списък)” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В специализирани сервизи на изпълнителя на територията на област Добрич или в случай на аварирала едрогабаритна техника - в стопанския двор на „ДЗИ – гр. Ген. Тошево” в с. Петлешково.

Изпълнението на поръчката ще се извършва след предв. заявка за всеки случай, когато възникне нужда от ремонт и техн. обсл. и включва: Диагностика и се определя необходимото време за ремонт и/или техн. обсл., стойността на ремонта/техн. обсл., като и необх.е части, материали и консумативи и тяхното кол-во и ст-ст. Изпълнителят описва констатациите в нарочен за целта документ и ги представя на възложителя за преценка и одобрение; Ремонт-отстраняване, с рез. части на изпълнителя, на случайно възникнали повреди; Техническо обслужване - подмяна, при възникнала нужда на периодично сменящите се консумативи в пълен обем и периодичност, съгл.предписанията на производителя на съответната марка техника и изискванията на нормативната уредба. Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Допълнителни услуги – стругаро-фрезови услуги, възстановяване на гумени, хидравлични маркучи, ушиване на брезенти, тапицерски услуги и др.– при необходимост; Доставка на резервни части и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на изпълнение на услугата (в работни дни)    10%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена на един сервизен час    40%
Обща стойност на основните резервни части, включени в списък    45%
Цена на километър пробег    5%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционна отговорност за извършената услуга-минимум 6 месеца в условията на експлоатация, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършената работа. Гаранцията на доставяните и влагани нови и неупотребявани резервни части е равна на гаранцията, дадена от завода-производител.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника «CLAAS» и прикачен инвентар (по списък)” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В специализирани сервизи на изпълнителя на територията на област Добрич или в случай на аварирала едрогабаритна техника - в стопанския двор на „ДЗИ – гр. Ген. Тошево” в с. Петлешково.

Изпълнението на поръчката ще се извършва след предв. заявка за всеки случай, когато възникне нужда от ремонт и техн. обсл. и включва: Диагностика и се определя необходимото време за ремонт и/или техн. обсл., стойността на ремонта/техн. обсл., като и необх.е части, материали и консумативи и тяхното кол-во и ст-ст. Изпълнителят описва констатациите в нарочен за целта документ и ги представя на възложителя за преценка и одобрение; Ремонт-отстраняване, с рез. части на изпълнителя, на случайно възникнали повреди; Техническо обслужване - подмяна, при възникнала нужда на периодично сменящите се консумативи в пълен обем и периодичност, съгл.предписанията на производителя на съответната марка техника и изискванията на нормативната уредба. Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Допълнителни услуги – стругаро-фрезови услуги, възстановяване на гумени, хидравлични маркучи, ушиване на брезенти, тапицерски услуги и др.– при необходимост; Доставка на резервни части и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на изпълнение на услугата (в работни дни)    10%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена на един сервизен час    40%
Обща стойност на основните резервни части, включени в списък    45%
Цена на километър пробег    5%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционна отговорност за извършената услуга-минимум 6 месеца в условията на експлоатация, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършената работа. Гаранцията на доставяните и влагани нови и неупотребявани резервни части е равна на гаранцията, дадена от завода-производител.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника: «Fendt», «KUBOTA», «Horsch», «AGUIRRE» и прикачен инвентар (по списък)” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В специализирани сервизи на изпълнителя на територията на област Добрич или в случай на аварирала едрогабаритна техника - в стопанския двор на „ДЗИ – гр. Ген. Тошево” в с. Петлешково.

Изпълнението на поръчката ще се извършва след предв. заявка за всеки случай, когато възникне нужда от ремонт и техн. обсл. и включва: Диагностика и се определя необходимото време за ремонт и/или техн. обсл., стойността на ремонта/техн. обсл., като и необх.е части, материали и консумативи и тяхното кол-во и ст-ст. Изпълнителят описва констатациите в нарочен за целта документ и ги представя на възложителя за преценка и одобрение; Ремонт-отстраняване, с рез. части на изпълнителя, на случайно възникнали повреди; Техническо обслужване - подмяна, при възникнала нужда на периодично сменящите се консумативи в пълен обем и периодичност, съгл.предписанията на производителя на съответната марка техника и изискванията на нормативната уредба. Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Допълнителни услуги – стругаро-фрезови услуги, възстановяване на гумени, хидравлични маркучи, ушиване на брезенти, тапицерски услуги и др.– при необходимост; Доставка на резервни части и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на изпълнение на услугата (в работни дни)    10%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена на един сервизен час    40%
Обща стойност на основните резервни части, включени в списък    45%
Цена на километър пробег    5%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционна отговорност за извършената услуга-минимум 6 месеца в условията на експлоатация, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършената работа. Гаранцията на доставяните и влагани нови и неупотребявани резервни части е равна на гаранцията, дадена от завода-производител.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника: «Fortschritt», «Беларус МТЗ 952», «Беларус МТЗ 1025», «Зетор», «ТК80», «ТК82», «Т150К» и д 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В специализирани сервизи на изпълнителя на територията на област Добрич или в случай на аварирала едрогабаритна техника - в стопанския двор на „ДЗИ – гр. Ген. Тошево” в с. Петлешково.

Изпълнението на поръчката ще се извършва след предв. заявка за всеки случай, когато възникне нужда от ремонт и техн. обсл. и включва: Диагностика и се определя необходимото време за ремонт и/или техн. обсл., стойността на ремонта/техн. обсл., като и необх.е части, материали и консумативи и тяхното кол-во и ст-ст. Изпълнителят описва констатациите в нарочен за целта документ и ги представя на възложителя за преценка и одобрение; Ремонт-отстраняване, с рез. части на изпълнителя, на случайно възникнали повреди; Техническо обслужване - подмяна, при възникнала нужда на периодично сменящите се консумативи в пълен обем и периодичност, съгл.предписанията на производителя на съответната марка техника и изискванията на нормативната уредба. Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Допълнителни услуги – стругаро-фрезови услуги, възстановяване на гумени, хидравлични маркучи, ушиване на брезенти, тапицерски услуги и др.– при необходимост; Доставка на резервни части и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на изпълнение на услугата (в работни дни)    10%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена на един сервизен час    40%
Обща стойност на основните резервни части, включени в списък    45%
Цена на километър пробег    5
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционна отговорност за извършената услуга-минимум 6 месеца в условията на експлоатация, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършената работа. Гаранцията на доставяните и влагани нови и неупотребявани резервни части е равна на гаранцията, дадена от завода-производител.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на леки автомобили и микробуси (по списък)” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В специализирани сервизи на изпълнителя на територията на област Добрич

Изпълнението на поръчката ще се извършва след предв. заявка за всеки случай, когато възникне нужда от ремонт и техн. обсл. и включва: Диагностика и се определя необходимото време за ремонт и/или техн. обсл., стойността на ремонта/техн. обсл., като и необх.е части, материали и консумативи и тяхното кол-во и ст-ст. Изпълнителят описва констатациите в нарочен за целта документ и ги представя на възложителя за преценка и одобрение; Ремонт-отстраняване, с рез. части на изпълнителя, на случайно възникнали повреди; Техническо обслужване - подмяна, при възникнала нужда на периодично сменящите се консумативи в пълен обем и периодичност, съгл.предписанията на производителя на съответната марка техника и изискванията на нормативната уредба. Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Допълнителни услуги – стругаро-фрезови услуги, възстановяване на гумени, хидравлични маркучи, ушиване на брезенти, тапицерски услуги и др.– при необходимост; Доставка на резервни части и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на изпълнение на услугата (в работни дни)    10%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена на един сервизен час    40%
Обща стойност на основните резервни части, включени в списък    45%
Цена на километър пробег    5%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционна отговорност за извършената услуга-минимум 6 месеца в условията на експлоатация, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършената работа. Гаранцията на доставяните и влагани нови и неупотребявани резервни части е равна на гаранцията, дадена от завода-производител.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на Челен товарач «CATERPILLAR» 216 В3 – 1 бр.“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В специализирани сервизи на изпълнителя или в случай на аварирала техника - в стопанския двор на „ДЗИ – гр. Ген. Тошево” в с. Петлешково или на произв. участъци, където е станала аварията.

Изпълнението на поръчката ще се извършва след предв. заявка за всеки случай, когато възникне нужда от ремонт и техн. обсл. и включва: Диагностика и се определя необходимото време за ремонт и/или техн. обсл., стойността на ремонта/техн. обсл., като и необх.е части, материали и консумативи и тяхното кол-во и ст-ст. Изпълнителят описва констатациите в нарочен за целта документ и ги представя на възложителя за преценка и одобрение; Ремонт-отстраняване, с рез. части на изпълнителя, на случайно възникнали повреди; Техническо обслужване - подмяна, при възникнала нужда на периодично сменящите се консумативи в пълен обем и периодичност, съгл.предписанията на производителя на съответната марка техника и изискванията на нормативната уредба. Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Допълнителни услуги – стругаро-фрезови услуги, възстановяване на гумени, хидравлични маркучи, ушиване на брезенти, тапицерски услуги и др.– при необходимост; Доставка на резервни части и консумативи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на изпълнение на услугата (в работни дни)    10%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена на един сервизен час    40%
Обща стойност на основните резервни части, включени в списък    45%
Цена на километър пробег    5%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранционна отговорност за извършената услуга-минимум 6 месеца в условията на експлоатация, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършената работа. Гаранцията на доставяните и влагани нови и неупотребявани резервни части е равна на гаранцията, дадена от завода-производител.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  810304 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    1   „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на автобуси (по списък)”
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
30    2   „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника «Case» и прикачен инвентар (по списък)”
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
31    3   „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника «CLAAS» и прикачен инвентар (по списък)”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Анимексс ЕООД 123540049
ж.к. кв. Кольо Ганчев, ул.Радост No 1Б
Стара Загора BG344 6000 България
office@animex.bg +359 4260-3118
+359 4260-3118
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

50000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32    4   „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника: «Fendt», «KUBOTA», «Horsch», «AGUIRRE» и прикачен инвентар (по списък)”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЗЛАТЕКС ООД 123112828
бул. Патриарх Евтимий № 52
Стара Загора BG344 6000 България
office@zlatex.net +359 4291-9700
+359 4291-9700
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
33    5   „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на селскостопанска техника: «Fortschritt», «Беларус МТЗ 952», «Беларус МТЗ 1025», «Зетор», «ТК80», «ТК82», «Т150К» и д
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АНИМЕКСС ЕООД 123540049
ж.к. кв. Кольо Ганчев, ул.Радост № 1Б
Стара Загора BG344 6000 България
office@animex.bg +359 4260-3118
+359 4260-3114
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
45000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

45000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
34    6   „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на леки автомобили и микробуси (по списък)”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИМАГ АУТО ЕООД 124651426
ж.к. ДРУЖБА № 63, вх. А, ет. 2, ап. 4
Добрич BG332 9300 България
dimagauto@abv.bg +359 89669-2685
+359 89669-2685
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
35    7   „Услуги по ремонт и техническо обслужване, с части и консумативи на изпълнителя, на Челен товарач «CATERPILLAR» 216 В3 – 1 бр.“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛТРАК БЪЛГАРИЯ ЕООД 040195177
р-н Връбница, бул.Европа № 439
София BG411 1331 България
vgradev@eltrakbulgaria.com +359 5257-4400
+359 5257-4407
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Всяко заинтересовано лице в настоящата процедура, може да подаде жалба до Комисията за защита на конкуренцията, с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, в срока по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/12/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва