„Публичност и визуализация на проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“, на проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модерниз |
00081-2017-0023 |
79952000 |
|
|
Публичност и визуализация на проект №BG16RFOP001-1.002-0001„Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“,на проект №BG16RFOP001-1.002-0002„Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ и на проект №BG16RFOP001-1.002-0003„Интегриран градски транспорт на Варна –втора фаза“ по 6 (шест) обособени позиции“. Предметът на поръчката е свързан с избор на изпълнител/изпълнители за осигуряване на публичност и визуализация по време на изпълнението на проект №BG16RFOP001-1.002-0001„Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“,на проект №BG16RFOP001-1.002-0002„Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“и на проект № BG16RFOP001-1.002-0003„Интегриран градски транспорт на Варна–втора фаза“,финансирани по процедура BG16RFOP001-1.002 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014–2020 Варна“,Приоритетна ос 1„Устойчиво и интегрирано градско развитие“-Оперативна програма Региони в растеж“ |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
138072.4 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – печатни и промоционални материали |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя | Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя. 1.Дипляна - Размер А4 (в разгънат вид), с четири сгъвки, хартия двустранен гланц 120 g/m2, 4+4 цвята – 350 бр. 2.Брошура, 12 стр., формат 225/216 мм в разгънат вид, 4+4 цвята, 130 гр./м2 двустранен гланц или мат, шиене с две телчета – 350 бр. 3.Папки – формат А4, 300 гр., двустранен хром гланц, с джоб, пълноцветни – 350 бр. 4.Тениски – едноцветни, цвят: по избор на Възложителя, уточнен след сключването на договора, 100 % памук, минимум 180 гр./м2, брандирани ситопечат/термотрансфер, размери S (100 бр), M (100 бр.), L (150 бр.), XL (150 бр.), 2XL (150 бр.) – общо 650 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №
|
Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.Максималният срок на договора е 48 месеца,считано от датата на сключването му.
|
|
II.2) Описание 1
„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – публични събития и рекламни ма |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя | Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя. 1.Пресконференции - встъпителна и заключителна за по мин. 30 човека - общо 2 броя. 2.Организиране на официални церемонии „Първа копка“ за по мин. 30 човека – 10 бр. 3.Организиране на официални церемонии „Откриване на обект“ за по мин. 30 човека – 10 бр. 4.Банери – 10 бр. 5.Временни билбордове по време на строителството – 10 бр. 6.Постоянна обяснителна табела – 10 бр. 7.Преносима USB Флаш памет, минимум 16GB, с възможност за печат – 150 бр. 8.Химикалки с механизъм, брандирани с тампонен/сито печат - 350 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG16RFOP001-1.002-0001 "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна”
|
1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.
|
|
II.2) Описание 1
„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по Проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ – печатни и промоционални материали“: за проект № BG16R |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя | Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя. 1.Дипляна - Размер А4 (в разгънат вид), с четири сгъвки, хартия двустранен гланц 120 g/m2, 4+4 цвята – 300 бр. 2.Брошура, 12 стр., формат 225/216 мм в разгънат вид, 4+4 цвята, 130 гр./м2 двустранен гланц или мат, шиене с две телчета – 300 бр. 3.Тефтери брандирани – формат А5, тяло офсет, 1+1 цвята, индивидуална корица картон 4+0 цвята, обем мин. 100 листа - 150 бр. 4.Папки – формат А4, 250 гр., двустранен хром гланц, с джоб, пълноцветни - 200 бр. 5.Рекламни торби – брандирани, хартия крафт 130 гр./кв. м, размер 24+9/36 см, шнур памук/полипропилен, подсилване дръжки и дъно - 150 бр 6.Тениски – едноцветни, цвят: по избор на Възложителя, уточнен след сключването на договора, 100 % памук, минимум 180 гр./м2, брандирани ситопечат/термотрансфер |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект № BG16RFOP001-1.002-0002, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002-0002-C01, рег. № РД-02—37-12/10.01.2017г., процедура
|
1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.
|
|
II.2) Описание 1
„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по Проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ – публични събития и рекламни материали“: за проект № BG |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя | Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя. 1.Пресконференции - встъпителна и заключителна за по мин. 30 човека - 2 броя. 2.Организиране на официални церемонии „Първа копка“ за по мин. 30 човека – 7 бр. 3.Организиране на официални церемонии „Откриване на обект“ за по мин. 30 човека – 7 бр. 4.Банери – 2 бр. 5.Временни билбордове по време на строителството – 20 бр. 6.Постоянна обяснителна табела – 20 бр. 7.Преносима USB Флаш памет, минимум 16GB, с възможност за печат – 150 бр. 8.Химикалки метални с механизъм, брандирани с тампонен/сито печат- 200 бр. 9.Ключодържател – метален –брандирани ситопечат - 150 бр. 10.Алуминиев визитник – брандирани гравюра/ситопечат -150 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект № BG16RFOP001-1.002-0002, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002-0002-C01, рег. № РД-02—37-12/10.01.2017г., процедура
|
1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.
|
|
II.2) Описание 1
„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0003 „Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“ – печатни и промоционални материали“: за проект № BG16RFOP00 |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя | Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите,предложени от изпълнителя. 11. Дипляна - Размер А4 – 478 бр.; 2.Брошура – 600 бр. (2 вида, 1х500 при приключване на проектните дейности броя и 1х100 броя преди церемония „доставка на автобуси“); 3.Тефтери- брандирани – формат А5, тяло офсет, 1+1 цвята, индивидуална корица картон 4+0 цвята, обем мин. 100 листа - 300 бр.; 4.Папки–формат А4, 300 гр., двустранен хром гланц, с джоб, пълноцветни – 300 бр.; 5.Тениски – едноцветни– общо 500 бр.; 6.Трисекционен стенен календар, с 3 секции и глава – размер в разгънат вид 705х310 мм, на български, по 200 бр. за три календарни години-600бр.; 7.Рекламна чанта за документи – размери мин. 380Х280Х80 мм, - 300 бр.;8. Стикери автобуси – 76 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект № BG16RFOP001-1.002-0003 “Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002
|
1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.
|
|
II.2) Описание 1
„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0003 „Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“ – публични събития и рекламни материали“: за проект № BG16 |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331
гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя | Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя. 1. Пресконференции - встъпителна и заключителна за по мин. 30 човека - 2 броя. 2. Организиране на официални церемонии „Първа копка“ за по мин. 40 човека – 7 бр. 3. Организиране на официални церемонии „Откриване на обект“ за по мин. 40 човека – 7 бр. 4. Организиране на официална церемония «Доставка на автобуси» за мин. 40 човека - 1 бр. 5. Банери – 1 бр. 6. Временни билбордове по време на строителството – 16 бр. 7. Постоянна обяснителна табела – 14 бр. 8. Преносима USB Флаш памет, минимум с 16GB, с възможност за печат – 150 бр. 9. Химикалки метални с механизъм, брандирани с тампонен/сито печат - 300 бр. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект № BG16RFOP001-1.002-0003 “Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002
|
1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.
|
|