Деловодна информация
00081Община Варна
ОП17005752ИП 13/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/12/2017 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92,ет.5
Варна BG331 9000 България
Антоанета Кунева +359 52820838
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=542


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Публичност и визуализация на проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“, на проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модерниз 00081-2017-0023
79952000      
Услуги

Публичност и визуализация на проект №BG16RFOP001-1.002-0001„Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“,на проект №BG16RFOP001-1.002-0002„Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ и на проект №BG16RFOP001-1.002-0003„Интегриран градски транспорт на Варна –втора фаза“ по 6 (шест) обособени позиции“. Предметът на поръчката е свързан с избор на изпълнител/изпълнители за осигуряване на публичност и визуализация по време на изпълнението на проект №BG16RFOP001-1.002-0001„Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“,на проект №BG16RFOP001-1.002-0002„Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“и на проект № BG16RFOP001-1.002-0003„Интегриран градски транспорт на Варна–втора фаза“,финансирани по процедура BG16RFOP001-1.002 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014–2020 Варна“,Приоритетна ос 1„Устойчиво и интегрирано градско развитие“-Оперативна програма Региони в растеж“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
138072.4      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – печатни и промоционални материали 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя

Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя.
1.Дипляна - Размер А4 (в разгънат вид), с четири сгъвки, хартия двустранен гланц 120 g/m2, 4+4 цвята – 350 бр.
2.Брошура, 12 стр., формат 225/216 мм в разгънат вид, 4+4 цвята, 130 гр./м2 двустранен гланц или мат, шиене с две телчета – 350 бр.
3.Папки – формат А4, 300 гр., двустранен хром гланц, с джоб, пълноцветни – 350 бр.
4.Тениски – едноцветни, цвят: по избор на Възложителя, уточнен след сключването на договора, 100 % памук, минимум 180 гр./м2, брандирани ситопечат/термотрансфер, размери S (100 бр), M (100 бр.), L (150 бр.), XL (150 бр.), 2XL (150 бр.) – общо 650 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №

Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.Максималният срок на договора е 48 месеца,считано от датата на сключването му.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – публични събития и рекламни ма 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя

Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя.
1.Пресконференции - встъпителна и заключителна за по мин. 30 човека - общо 2 броя.
2.Организиране на официални церемонии „Първа копка“ за по мин. 30 човека – 10 бр.
3.Организиране на официални церемонии „Откриване на обект“ за по мин. 30 човека – 10 бр.
4.Банери – 10 бр.
5.Временни билбордове по време на строителството – 10 бр.
6.Постоянна обяснителна табела – 10 бр.
7.Преносима USB Флаш памет, минимум 16GB, с възможност за печат – 150 бр.
8.Химикалки с механизъм, брандирани с тампонен/сито печат - 350 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-1.002-0001 "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна”

1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по Проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ – печатни и промоционални материали“: за проект № BG16R 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя

Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя.
1.Дипляна - Размер А4 (в разгънат вид), с четири сгъвки, хартия двустранен гланц 120 g/m2, 4+4 цвята – 300 бр.
2.Брошура, 12 стр., формат 225/216 мм в разгънат вид, 4+4 цвята, 130 гр./м2 двустранен гланц или мат, шиене с две телчета – 300 бр.
3.Тефтери брандирани – формат А5, тяло офсет, 1+1 цвята, индивидуална корица картон 4+0 цвята, обем мин. 100 листа - 150 бр.
4.Папки – формат А4, 250 гр., двустранен хром гланц, с джоб, пълноцветни - 200 бр.
5.Рекламни торби – брандирани, хартия крафт 130 гр./кв. м, размер 24+9/36 см, шнур памук/полипропилен, подсилване дръжки и дъно - 150 бр
6.Тениски – едноцветни, цвят: по избор на Възложителя, уточнен след сключването на договора, 100 % памук, минимум 180 гр./м2, брандирани ситопечат/термотрансфер
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16RFOP001-1.002-0002, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002-0002-C01, рег. № РД-02—37-12/10.01.2017г., процедура

1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по Проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ – публични събития и рекламни материали“: за проект № BG 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя

Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя.
1.Пресконференции - встъпителна и заключителна за по мин. 30 човека - 2 броя.
2.Организиране на официални церемонии „Първа копка“ за по мин. 30 човека – 7 бр.
3.Организиране на официални церемонии „Откриване на обект“ за по мин. 30 човека – 7 бр.
4.Банери – 2 бр.
5.Временни билбордове по време на строителството – 20 бр.
6.Постоянна обяснителна табела – 20 бр.
7.Преносима USB Флаш памет, минимум 16GB, с възможност за печат – 150 бр.
8.Химикалки метални с механизъм, брандирани с тампонен/сито печат- 200 бр.
9.Ключодържател – метален –брандирани ситопечат - 150 бр.
10.Алуминиев визитник – брандирани гравюра/ситопечат -150 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16RFOP001-1.002-0002, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002-0002-C01, рег. № РД-02—37-12/10.01.2017г., процедура

1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0003 „Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“ – печатни и промоционални материали“: за проект № BG16RFOP00 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя

Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите,предложени от изпълнителя.
11. Дипляна - Размер А4 – 478 бр.; 2.Брошура – 600 бр. (2 вида, 1х500 при приключване на проектните дейности броя и 1х100 броя преди церемония „доставка на автобуси“); 3.Тефтери- брандирани – формат А5, тяло офсет, 1+1 цвята, индивидуална корица картон 4+0 цвята, обем мин. 100 листа - 300 бр.; 4.Папки–формат А4, 300 гр., двустранен хром гланц, с джоб, пълноцветни – 300 бр.; 5.Тениски – едноцветни– общо 500 бр.; 6.Трисекционен стенен календар, с 3 секции и глава – размер в разгънат вид 705х310 мм, на български, по 200 бр. за три календарни години-600бр.; 7.Рекламна чанта за документи – размери мин. 380Х280Х80 мм, - 300 бр.;8. Стикери автобуси – 76 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16RFOP001-1.002-0003 “Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002

1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0003 „Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“ – публични събития и рекламни материали“: за проект № BG16 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна и офиса/офисите на изпълнителя

Изпълнителят се задължава да предоставя Услугите в съответствие с Техническата спецификация,представляваща неразделна част от договора чрез посочените в офертата си експерти съгласно списъка с експертите, предложени от изпълнителя.
1. Пресконференции - встъпителна и заключителна за по мин. 30 човека - 2 броя.
2. Организиране на официални церемонии „Първа копка“ за по мин. 40 човека – 7 бр.
3. Организиране на официални церемонии „Откриване на обект“ за по мин. 40 човека – 7 бр.
4. Организиране на официална церемония «Доставка на автобуси» за мин. 40 човека - 1 бр.
5. Банери – 1 бр.
6. Временни билбордове по време на строителството – 16 бр.
7. Постоянна обяснителна табела – 14 бр.
8. Преносима USB Флаш памет, минимум с 16GB, с възможност за печат – 150 бр.
9. Химикалки метални с механизъм, брандирани с тампонен/сито печат - 300 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16RFOP001-1.002-0003 “Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“, финансиран по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.002

1.Срокът за изпълнение на всяка дейност и/или предоставяне на услуга и/или конкретен продукт/материал започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо и изтича с одобряването на изпълненото, но за срок не по-дълъг от посочения във Възлагателното писмо.2.Максималният срок на договора е 48 месеца, считано от датата на сключването му.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 057-105910 (напр. 2015/S 123-123456)   и  777356 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д17001658ВН    1   Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – печатни и промоционални материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ламбаджиев Стандарт“ ООД 130862812
район „Изгрев“, ул.“Райко Алексиев“, бл.95, вх.В
София BG411 1113 България
lambadjiev.standard@gmail.com +359 24484100
+359 29310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2867.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д17001659ВН    2   „Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – публични събития и рекламни матер
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ламбаджиев Стандарт“ ООД 130862812
район „Изгрев“, ул.“Райко Алексиев“, бл.95, вх.В
София BG411 1113 България
lambadjiev.standard@gmail.com +359 24484100
+359 29310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33560.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д17001704ВН    3   „Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по Проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ – печатни и промоционални материали“,
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД 201557566
район „Връбница“, ул.“Маслиново клонче“ №2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2567.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д17001660ВН    4   „Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по Проект № BG16RFOP001-1.002-0002 „Естетизация и модернизация на градската среда във Варна“ – публични събития и рекламни материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ламбаджиев Стандарт“ ООД 130862812
район „Изгрев“, ул.“Райко Алексиев“, бл.95
София BG411 1113 България
lambadjiev.standard@gmail.com +359 24484100
+359 29310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

45499.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д17001661ВН    5   „Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0003 „Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“ – печатни и промоционални материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ламбаджиев Стандарт“ ООД 130862812
район „Изгрев“, ул.“Райко Алексиев“, бл.95
София BG411 1113 България
lambadjiev.standard@gmail.com +359 24484100
+359 29310274
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9928.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д17001703ВН    6   „Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0003 „Интегриран градски транспорт на Варна – втора фаза“ – публични събития и рекламни материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД 201557566
район „Връбница“, ул.“Маслиново клонче“ №2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43650.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.7 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва